Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

Eikös jossain vaiheessa liikkunut jotain huhua, että tämä uusin päivitys tulisi samoihin aikoihin kuin MGS4? Muistanko nyt aivan väärin, onko huhulta katkaistu siivet vai elääkö vielä pieni toivon kipinä?
Tällainen huhu oli, mutta viimeisimmät suolan kanssa nautittavat tarinat kertovat v2.40:n lipsuvan heinäkuulle. Toisaalta se voi myös ilmestyä jo ensi viikolla. Mutta tässä ketjussa julkaisupäivä kerrotaan heti, kun varmasti tiedetään.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Tällainen huhu oli, mutta viimeisimmät suolan kanssa nautittavat tarinat kertovat v2.40:n lipsuvan heinäkuulle. Toisaalta se voi myös ilmestyä jo ensi viikolla. Mutta tässä ketjussa julkaisupäivä kerrotaan heti, kun varmasti tiedetään.

Kiitos vastauksesta :)

No onneksi meidät PS3-pelaajat on opetettu kärsivällisiksi :D
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Tänä syksynä tulee sitten taas toinen iso FW-päivitys, mutta mulla ei ole aavistustakaan onko siinä PS2-tuki 40gt-malleille. Mun puolesta PS2-tuen voi unohtaa, ennemmin uusia featureita.

Älä tommosia puhu. Kyllähän vanhoja pelejä mielellään pelaa ihan casual tyylisesti. Itselle sopii mainiosti kun muutan pian pois kotoa ja ps2 jää.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Mutta eikös tuosta PS3 40gb mallista poistettu eräs PS2:sen tärkeä osa eli emotien engine, joka siis juuri taisi olla tuossa 60gb mallissa mukana. Itse toivoisin tietyllä tasolla, että tulisi softa pohjainen emulointi, mutta en usko, että se toimisi kunnolla ilman tuota emotion engineä...

Toisaalta taas, sillä ei itselleni ole hirveän suurta merkitystä kun ei tuolla PS2 tullut pelattua niitä PS1:sen pelejä vaikka siihen oli mahdollisuus. Poikkeuksena tietenkin FFVII.

Kun ostan PS3:sen ostan sen ihan muiden asioiden takia kuin PS2 pelien pelaamisen mahdollisuuden takia. Alkuun se oli itsellekkin kova paikka kun poistivat sen mahdollisuuden, mutta olen päässyt jo siitä yli ja mietin jo niitä muita asioita mitkä PS3 mahdollistaa :o (perhanan hyvä Blue-Ray, mahdollinen tallentava TigiPoksi... hmmm... multimedia pc:n ominaisuudet, yms.)

P.S. Niin ja sorry, meni hieman aiheen vierestä. Ei mulla muuta... jatkakaa.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Mutta eikös tuosta PS3 40gb mallista poistettu eräs PS2:sen tärkeä osa eli emotien engine, joka siis juuri taisi olla tuossa 60gb mallissa mukana.
Emotion Engine oli poistettu jo 60GB-euromallista ja se emuloitiin softalla. Tämän vuoksi euromallin PS2-tuki ei ollut ihan 100-prosenttinen.
40GB-mallista poistettiin lisäksi PS2:ssa lähinnä näytönohjainta vastaava Graphics Synthesizer, mikä lopetti PS2-tuen tyystin.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

NeoGAFista kuuluu tällä kertaa huhua, että uusi firmware-versio on kyllä tulossa hyvin pian, mutta se on valitettavasti vasta v2.36. Ainoa muutos on tavallista "Järjestelmän vakautta joidenkin PLAYSTATION 3 -pelien käytön aikana on parannettu" -jorinaa. Suoraan sanottuna kohtuullisen typerää julkaista tässä vaiheessa tuollainen pakkopäivitys, jos v2.40 on jo kuitenkin melkein oven takana.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

NeoGAFista kuuluu tällä kertaa huhua, että uusi firmware-versio on kyllä tulossa hyvin pian, mutta se on valitettavasti vasta v2.36. Ainoa muutos on tavallista "Järjestelmän vakautta joidenkin PLAYSTATION 3 -pelien käytön aikana on parannettu" -jorinaa. Suoraan sanottuna kohtuullisen typerää julkaista tässä vaiheessa tuollainen pakkopäivitys, jos v2.40 on jo kuitenkin melkein oven takana.
Minä luin jostain, että päivitykseen on lisätty pelin sisäinen XMB(JES) ja Sellainen kuin trophy gallery.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Minä luin jostain, että päivitykseen on lisätty pelin sisäinen XMB(JES) ja Sellainen kuin trophy gallery.
Juu, mutta ne tulevat vasta siinä v2.40:ssä. Sitä ennen ilmeisesti julkaistaan vielä tuollainen pikkupäivitys, joka ei lisää mitään uusia ominaisuuksia.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

NeoGAFista kuuluu tällä kertaa huhua, että uusi firmware-versio on kyllä tulossa hyvin pian, mutta se on valitettavasti vasta v2.36. Ainoa muutos on tavallista "Järjestelmän vakautta joidenkin PLAYSTATION 3 -pelien käytön aikana on parannettu" -jorinaa. Suoraan sanottuna kohtuullisen typerää julkaista tässä vaiheessa tuollainen pakkopäivitys, jos v2.40 on jo kuitenkin melkein oven takana.
ne haluavat lisätä pikku päivityksen ennen v2.40 :D
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Oikeasti näistä päivityksistä on ihan turha stressata etukäteen. Tulee kun on tullakseen.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Oi päivitys missä lienet?

Tuntuu vähän siltä, että se on samassa paikkaa kuin Home.

NeoGAFista kuuluu tällä kertaa huhua, että uusi firmware-versio on kyllä tulossa hyvin pian, mutta se on valitettavasti vasta v2.36. Ainoa muutos on tavallista "Järjestelmän vakautta joidenkin PLAYSTATION 3 -pelien käytön aikana on parannettu" -jorinaa. Suoraan sanottuna kohtuullisen typerää julkaista tässä vaiheessa tuollainen pakkopäivitys, jos v2.40 on jo kuitenkin melkein oven takana.

Good ol' Sony.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Oikeasti näistä päivityksistä on ihan turha stressata etukäteen. Tulee kun on tullakseen.
Aivan.

Osa whinettää näistä päivityksistä ja pettyy aina ominaisuuksiin, tuli mitä tahansa. Vaikka laitehan on silminnähden kehittynyt julkaisun jälkeen, kiitos ilmaisten päivitysten. Itse en näe tätä minään pahana juttuna.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Tuntuu vähän siltä, että se on samassa paikkaa kuin Home.
Jos Harrison olisi edelleen ruodussa, Home olisi varmaan muodossa tai toisessa jo ulkona isommallekin yleisölle eikä Eight Daysiä ja The Getawaytä oltaisi peruutettu. Hirai haluaa julkaista Homen vasta sitten kun se on "valmis", Harrison olisi kyllä tyytynyt julkaisemaan kevyemmän version aluksi ja sitten päivitellyt sitä ajan myötä paremmaksi.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Jotain juttua oli, että esim. Soul Calibur 3 toimisi nyt täysin moitteetta, kun se aiemmin pyöri heikosti? Eli onko tämä nyt todiste siitä ettei ainakaan kokonaan ole pysäytetty sitä BC:n kehittämistä?

Tai sitten taas näitä pelaajien kuvitteluja. :p
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Mikä noissa päivityksissä on niin ihanaa???:confused: onko kivaa kun pitää kattoa palkkia jotaan 5 min kun vois tehä jotaan muutakin samaisella koneella...saisivat hoitaa ton niin että päivitys latautuu automaattisesti ja sen aikanakin saa pelata yms... eikä mulla tuu paljon käyttöä millään taaksepäin ominaisuudella...mulla on PS2 vielä kiinni TV:ssä ja sillä mennään...
 
Ylös Bottom