Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

10/1 on liittymä ja heti huomasi, kuinka näppärä tuo PSP-tyylin kello on tuossa yläkulmassa.
Nyt vaan pitää Trophyja kalastella, että on edes jotain näytettävää. :)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Nyt vaan pitää Trophyja kalastella, että on edes jotain näytettävää. :)
Missä ja miten niitä näytellään? Ja mistä tiedän, että mitkä peleistäni tukevat Trophy-järjsetelmää? Ja juu hieno toi kell otossa, ei enää tartte miettiä aikaa ku sen näkee aina :D
Edit, tietsikan kelloon se on viis minsaa eellä ja KFIN:in kelloa se on 9 minsaa eellä :eek:
 
Vastaus: PS3 päivitykset

täällä jo asentunut... Vitsi on se vaan hienoo kun ps-buttonilla saa XMB:n auki. ;D

edit: Niin, lataus asennuksineen kesti noin 5 min. 8 megan netti.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Missä ja miten niitä näytellään? Ja mistä tiedän, että mitkä peleistäni tukevat Trophy-järjsetelmää?:D

Eikö kukaan osaa teistä hereillä olevista kertoa vastausta? :o
saisko vaikka Trophy-peleistä jotain listaa, uusista sekä vanhoista peleistä?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Eikö kukaan osaa teistä hereillä olevista kertoa vastausta? :o
saisko vaikka Trophy-peleistä jotain listaa, uusista sekä vanhoista peleistä?

Kaverilistan kautta pääset operoimaan näissä merkeissä, ilmeisesti niin omien kuin muiden pokaaleja tarkastellessa. Listat elävät ja ainoa peli joka on luvattu jo tänään jakavan palkintoja on kotimainen Super Stardust HD. Siihen kannattaa panostaa ja ehkä ego pääsee jo tänään kasvamaan saavutettujen palkintojen myötä äärimmäisiin mittoihin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 päivitykset

Eikö kukaan osaa teistä hereillä olevista kertoa vastausta? :o
saisko vaikka Trophy-peleistä jotain listaa, uusista sekä vanhoista peleistä?
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=4829

Suora imurointilinkki v2.4 päivitykseen niille, joilla pleikkari on irti netistä: ...
Olikos tämä nyt sitten varmasti Euro-PS3:n päivitys? Sony ei suosittele väärän alueen päivityksen latausta.
Ja varmaan tämäkin pitää laittaa kansioon PS3/UPDATE, että PS3 sen esim. muistitikulta löytää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 päivitykset

Olikos tämä nyt sitten varmasti Euro-PS3:n päivitys? Sony ei suosittele väärän alueen päivityksen latausta.
Ja varmaan tämäkin pitää laittaa kansioon PS3/UPDATE, että PS3 sen esim- muistitikulta löytää.

Jep, kyseessä ilmeisen selvästi jenkkiversion päivitystiedosto, joten huolestuminen oli aiheellista. Parempi jäädä odottelemaan sitä virallista EU-versiota myös tämän suoran linkin osalta.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Mä en pysty lataamaan Stardust päivitystä:confused:
Kone ilmoittaa, että päivitys on tullut, mutta kun rupean päivittämään niin ps3 sammuu ja käynnistyy uudelleen. Latasin pelin jopa kokonaan uudestaan, mutta ei toimi. Mistä voi olla kyse?

EDIT: Eräällä foorumilla jollain sama ongelma. Kiinnostaa tietää onko täällä Suomessa muillakin sama juttu.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Mä en pysty lataamaan Stardust päivitystä:confused:
Kone ilmoittaa, että päivitys on tullut, mutta kun rupean päivittämään niin ps3 sammuu ja käynnistyy uudelleen. Latasin pelin jopa kokonaan uudestaan, mutta ei toimi. Mistä voi olla kyse?

Yritä uudestaan. Mulla teki saman ekalla kerralla (boottasi) ja sitten toisella kerralla kun pelin käynnisti niin lähti 255 megan lataus tulemaan.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

2.40 julkaistu!
Olin Bad Companyä just pelaamassa niin tuli Yhteys PSN verkkoon katkennut, käynnistyi uudelleen samalla ilmoittaen että käyttöjärjestelmä päivitys tarvitaan. :)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

En tiedä mistä lie kyse, mutta heti kun olin asentanut tän pätsin, niin kolmonen alko heittää mua psn verkosta pihalle vähän väliä. Netti pelaa täysin ilman katkoksia ps3:ssa silti. Mistä on kysymys?¿

edit. Perkkule kun ei löydy visaa, niin ei voi ladata SSHD:ta.. käykö electron muuten storeen?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Loikkaus pelistä XMB:hen padin PS nappia painamalla.
Aiempaan valikkoon(paljon akkua jäljellä tai pelipaikan vaihto ohjaimessa) pääsee pitämällä PS nappia pohjassa noin 1 sekunnin.

Myös itse työpöydällä näkyy nyt päivä sekä kellonaika.

Bad Companyssa kokeilin laittaa kovolta omia MP3:ia soimaan niin ilmoittaa:
Musiikkisisältöä ei voida toistaa tämän pelin käytön aikana.

Internet-haku valikko tullut kanssa Internet-Selain kohdan alapuolelle. Joku Google pohjainen hakukone.
 
Ylös Bottom