Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei sitä kelloa taida saada mitenkään pois siitä. Toivotaan että tulevat päivitykset mahdollistavat kellon päälle/pois valinnan.
Mitäs se kello siinä ärsyttää? Ei voi ymmärtää...
Miten se ei ärsytä? Ei voi ymmärtää..
Miten sen pitäisi ärsyttää? Sehän on vaan kello. Toki se vähän pienemmällä fonttikoolla voisi olla tuolla ylhäällä, ettei se pistä liiaksi silmään, mutta kyllä se ajannäkeminen on ihan hyväksi, vaikkei kiire mihinkään olisikaan.
Mitäs se kello siinä ärsyttää? Ei voi ymmärtää...
Johtuu ihan vaan siitä, että Pleikkari ei saa syystä tai toisesta ladattua tietoa PSN:stä riittävän nopeasti. Vähän hölmö systeemihän se on, että se lataa avatarit vain sisäänkirjautumisen yhteydessä, eikä tunnista, että nyt jäikin ehkä jokin avatar lataamatta.Tuon 2.41 päivityksen myötä ei ainakaan itsellä vielä hävinnyt tuo ns. avatar-vika eli näkyy valittu avatar harmaana hymiönaamana silloin tällöin, joko itsellä taikka kaverilistan kavereilla. Tiedä sitten onko ongelma päivityksissä vaiko tuolla Sonyn päässä ja ei tuo haittaa kun muuten pelaa ongelmitta koko laitos.
Kyllä pystyy. Uusimman päivityksen voi ladata aina täältä.pystyykö päivityksen lataamaan jostain jos ei ole internettiä? esim levylle ja sitä kautta pleikalle? kysyin siksi vaan kun ei ole kuin mobiililaajakaista jota ei pysty yhdistämään pleikkariin
Löyty uusi ominaisuus. Selaimen osoiterivin saa kokonaan tyhjäksi kerralla painamalla L1+ Neliö. huikeaa
Sama homma, olen ihmetellyt että onko CODin pelaajat todella tommosta idioottisakkia että korkeintaan yhden erän (usein ei sitäkään) pystyy pelaamaan ja sitten jo sammutetaan... Olen kuvitellut että olen vain niin huono mutta kun välillä listalla ihan korkeallakin ja yhtäkkiä peli päättyy...Pitkään kestin mutta nyt palo hermot!!!!!!!!!
Aivan uskomatonta lagi paskaa,host ended gamea ja pelin kokonaan sammumista(heittää xmb:hen) cod4:ssa.
2.40 ja 2.41 päivityksen jälkeen host ended game on räjähtänyt.Kaikki ei vaan voi olla enää pelaajien servun sulkemista....sitä on ihan v¨tusti liikkeellä.Peli myös sammuu kokonaan täydestä vauhdista kyselemättä.
Siis, mikä on tää idea, että ei porukka mielellään päivitä? Sori, im new with PS3.