Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

Ei sitä kelloa taida saada mitenkään pois siitä. Toivotaan että tulevat päivitykset mahdollistavat kellon päälle/pois valinnan. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Miten se ei ärsytä? Ei voi ymmärtää..

Miten sen pitäisi ärsyttää? Sehän on vaan kello. Toki se vähän pienemmällä fonttikoolla voisi olla tuolla ylhäällä, ettei se pistä liiaksi silmään, mutta kyllä se ajannäkeminen on ihan hyväksi, vaikkei kiire mihinkään olisikaan.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Miten sen pitäisi ärsyttää? Sehän on vaan kello. Toki se vähän pienemmällä fonttikoolla voisi olla tuolla ylhäällä, ettei se pistä liiaksi silmään, mutta kyllä se ajannäkeminen on ihan hyväksi, vaikkei kiire mihinkään olisikaan.

Sehän siinä onkin, että se pistää koko ajan silmään, kun siinä dashboardilla pyörii. Kuten tuossa jo aikaisemmin totesin, olen pärjännyt hyvin jo vuosia pelkällä kännykän kellolla - parasta tuossa kännykän kellossa on, että sitä voi katsoa silloin kun siihen on tarvetta. Minulla ei esim. ole televisiota, joten minulle ei ole tärkeää milloin tietyt ohjelmat alkaa televisiosta tms. Minua ärsyttää se, että kelloa tungetaan nykyään joka paikkaan kuin se olisi jotenkin oleellista eloonjäämisen kannalta. Ajan mittaaminen on pelkkä ihmisten keksintö, jolla saadaan luotua illuusio siitä, että asiat tällä planeetalla muka etenisivät johonkin. Mielestäni olisi suotavaa, että annettaisiin edes vaihtoehto olla pitämättä tuota kelloa näkyvillä. Tämä nyt on MINUN mielipide, eikä sitä muiden edes tarvitse ymmärtää. Joitakin ärsyttää itikat Suomen suvessa, minua ärsyttävät joka paikkaan tungetut kellot.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Mitäs se kello siinä ärsyttää? Ei voi ymmärtää...

Etenkin se, että se on samassa kohtaa kun ilmoitukset esim. ohjaintenlataustiedoista, yms. rumasti päällekkäin menevät. Muutenkaan tuo ei oikein istu muuten niin siistiin näkymään, liian iso kuten tuossa aiemmin todettiinkin. On/off valinta olisi kyllä oikein hyvä, eiköhän sellainen joskus vielä tule.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Tuon 2.41 päivityksen myötä ei ainakaan itsellä vielä hävinnyt tuo ns. avatar-vika eli näkyy valittu avatar harmaana hymiönaamana silloin tällöin, joko itsellä taikka kaverilistan kavereilla. Tiedä sitten onko ongelma päivityksissä vaiko tuolla Sonyn päässä ja ei tuo haittaa kun muuten pelaa ongelmitta koko laitos.

Ehkä tulevien päivitysten myötä tulisi uusia visual playereitä kun tuo planeettojen pyöritys jossain vaiheessa alkaa kyllästyttää.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Tuon 2.41 päivityksen myötä ei ainakaan itsellä vielä hävinnyt tuo ns. avatar-vika eli näkyy valittu avatar harmaana hymiönaamana silloin tällöin, joko itsellä taikka kaverilistan kavereilla. Tiedä sitten onko ongelma päivityksissä vaiko tuolla Sonyn päässä ja ei tuo haittaa kun muuten pelaa ongelmitta koko laitos.
Johtuu ihan vaan siitä, että Pleikkari ei saa syystä tai toisesta ladattua tietoa PSN:stä riittävän nopeasti. Vähän hölmö systeemihän se on, että se lataa avatarit vain sisäänkirjautumisen yhteydessä, eikä tunnista, että nyt jäikin ehkä jokin avatar lataamatta.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

pystyykö päivityksen lataamaan jostain jos ei ole internettiä? esim levylle ja sitä kautta pleikalle? kysyin siksi vaan kun ei ole kuin mobiililaajakaista jota ei pysty yhdistämään pleikkariin:(
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Pitkään kestin mutta nyt palo hermot!!!!!!!!!

Aivan uskomatonta lagi paskaa,host ended gamea ja pelin kokonaan sammumista(heittää xmb:hen) cod4:ssa.

2.40 ja 2.41 päivityksen jälkeen host ended game on räjähtänyt.Kaikki ei vaan voi olla enää pelaajien servun sulkemista....sitä on ihan v¨tusti liikkeellä.Peli myös sammuu kokonaan täydestä vauhdista kyselemättä.

Thanks sony, I needed this!!!!!!!!!!!!!!!

E: ja sanottakoon se että ennen 2.40 päivitystä kyseisessä pelissä ei ollut itsellä mainittavia ongelmia.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Löyty uusi ominaisuus. Selaimen osoiterivin saa kokonaan tyhjäksi kerralla painamalla L1+ Neliö. huikeaa
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Pitkään kestin mutta nyt palo hermot!!!!!!!!!

Aivan uskomatonta lagi paskaa,host ended gamea ja pelin kokonaan sammumista(heittää xmb:hen) cod4:ssa.

2.40 ja 2.41 päivityksen jälkeen host ended game on räjähtänyt.Kaikki ei vaan voi olla enää pelaajien servun sulkemista....sitä on ihan v¨tusti liikkeellä.Peli myös sammuu kokonaan täydestä vauhdista kyselemättä.
Sama homma, olen ihmetellyt että onko CODin pelaajat todella tommosta idioottisakkia että korkeintaan yhden erän (usein ei sitäkään) pystyy pelaamaan ja sitten jo sammutetaan... :mad: Olen kuvitellut että olen vain niin huono mutta kun välillä listalla ihan korkeallakin ja yhtäkkiä peli päättyy...
Aika tyhmää tuo on muutenkin kun ei pysty valitsemaan huonetta jostain listasta vaan PS3 arpoo itse jonkin huoneen missä tahtoisin pelata...
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Ja nyt tuli jakoon 2.42 päivitys, joka "parantaa joidenkin PlayStation 3 - ja PlayStation-pelien toimivuutta".
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Eipä saanut olla kuukauttakaan rauhassa... No päivitellään sitten ja ylistetään Sonya armeliaisuudesta.

Yhä edelleen: saisivat hiukan kerätä näitä "pinnanalaisia" päivityksia isompaan kasaan ja päivitellä vaikka kerran kolmanteen kuukauteen.

Ja en ole muuten päivittämässä ennenkuin porukka toteaa täällä, että päivitys toimii...
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Siis, mikä on tää idea, että ei porukka mielellään päivitä? Sori, im new with PS3.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Siis, mikä on tää idea, että ei porukka mielellään päivitä? Sori, im new with PS3.

Kait ihminen on sellainen, että jostakin pitää aina "kitistä". Jos ei muusta, niin päivityksien lataamisesta. Itsekkään en tätä ymmärrä.
 
Ylös Bottom