Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kait joku ihminen on sellainen, että sitä pleikkaria voi oikeasti käyttää pelaamiseen sen 2 tuntia viikossa. Luulisi, että sinä edes jollain tasolla sen ymmärtäisit. Sitten kun siitä ajasta menee se 1/4 päivittämiseen, niin "kitinäähän" siitä luonnollisesti seuraa. Varsinkin kun niitä perkeleen pikkupäivityksiä sataa koko ajan. Sitten jos se toimisi kuten XO:ssa (eli sieltä linjoilta ladataan vain muuttuneet osat eikä koko helvetin käyttöjärjestelmää), niin mikäs siinä jos vaikka päivittäin päivittäisikin.Kait ihminen on sellainen, että jostakin pitää aina "kitistä". Jos ei muusta, niin päivityksien lataamisesta. Itsekkään en tätä ymmärrä.
Mutta Baronilla onkin 256/256 yhteys ja tyttöystävä säännöstelee peli aikaa, johon sisältyvät päivityksetJa mulla latas n. 30sekunttia =D
Itsekkään en tätä ymmärrä.
Kappas, alkaako PS2-sukupolvi siirtymään PS3:n omistajiksi kun juttujen taso alkaa kohota huolestuttavasti.Mutta Baronilla onkin 256/256 yhteys ja tyttöystävä säännöstelee peli aikaa, johon sisältyvät päivitykset
Isojen (250 - 320 gigaa) kiintolevyjen omistajat, kertokaa miten kiintolevy toimii tämän päivityksen kanssa. Itse olen jättänyt käyttiksen vielä varmuuden vuoksi päivittämättä, ja olisi hyvä kuulla ovatko ongelmat jo korjaantuneet.
Ja tältä pohjalta pitää kommentoida?
Kait joku ihminen on sellainen, että sitä pleikkaria voi oikeasti käyttää pelaamiseen sen 2 tuntia viikossa. Luulisi, että sinä edes jollain tasolla sen ymmärtäisit. Sitten kun siitä ajasta menee se 1/4 päivittämiseen, niin "kitinäähän" siitä luonnollisesti seuraa.
Sitten kun teette itse 8 tuntista työpäivää, meuhaatte illan kahden leikki-ikäisen kanssa, saatte sen jälkeen vielä pi***a päälle ja pystytte vielä sen jälkeen pelaamaan kolme tuntia illassa (ettekä viikossa), niin tulkaa sitten vittuilemaan uudestaan. Minua kiinnostaisi mitenkä teette sen.
On se vaan ihme roviomeininki täällä konsolipuolella. "Jos et ole samaa mieltä meidän kanssa, olet vain väärässä". Sama se minkä konsolin omistaa, niin minkäänlaista kritiikkiä ei suvaita omaa konsolia kohtaan. Sitten jos kritisoisin Fordin toimintaa kutsua autoja takaisin "päivityksiä" varten, niin se onkin sitten ihan ok kaikkien Fordin omistajien mielestä riipumatta siitä omistanko itse Fordia vai en (luojan lykky että en).[/SIZE]
Voisivat oppia hyvät tavat ja laittaa se firmwaren changelog nähtäville. Ei voi olla niin mystistä tietoa. Tämä ottaa kupoliin näissä päivityksissä.
Olisi hyvä ominaisuus PS3:lle ilmoittaa että päivitys on saatavilla ja ladata se taustalla Windows-tyyliin. Sitä on kuitenkin turha odottaa Sonylta. Itse jätän yleensä demot ja päivitykset latautumaan yöksi, kun ei ole tuo nettiyhteys mikään liian nopea.