Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näköjään kaikesta voi valittaa, uskomatonta . Olisitte varmaan tyytyväisempiä kun ei tulisi päivityksiä, kaikkea sitä kuulee ja lukee...
Reilu viikko poissa kotoa ja taas yksi turhakepäivitys. Ei siinä mitään, mutta 30/1-yhteydellä päivityksen lataaminen + asennus kesti yhteensä 28 minuuttia. Siihen päälle vielä vajaan 20 minuutin päivitys GT5P:hen, ja olin kypsä sulkemaan Pleikkarin.
Näköjään kaikesta voi valittaa, uskomatonta . Olisitte varmaan tyytyväisempiä kun ei tulisi päivityksiä, kaikkea sitä kuulee ja lukee...
Ihmiset on parhaita valittamisessa.
Pistin päivittymään ja hörpin sen ajan kahvia keittiössä ja kipasin suihkussa ja kas,kone oli valmis käytöön.Arviolta 30min tai hieman alle kesti.
8megan yhteydellä arvioisin että 7-8min meni kokonaisuudessaan. Ja turhaa kitinää, minusta on kiva että tulee päivityksiä.
Minä, joka selvisin Commodore 64:n kasettiasemasta luulin, että nämä ajat olisivat takana päin: laitoin koneen päälle, join kahvin, kävin suihkussa ja hupsista keikkaa: kone oli valmiina ! Vaikka me ihmiset olemme mahtavia valittajia, niin jotain vikaa on, jos 30/1 yhteydellä päivitys kestää 28 minuuttia ja pelin päivitys 20 minuuttia.Päivityksen voi laittaa vaikka aamulla tai yöllä tulemaan kun konsolinkin saa sammumaan itsestäään
En ole tyytyväinen, vaikka mitenkä spinnauttaisitte tämän...System stability during use of some PlayStation® format software has been improved.
System stability during use of some PLAYSTATION®3 format software has been improved.
Jos nyt yhtään luit, niin olin kuin olinkin tyytyävinen omaan nopeuteeni (kerrankin oli tuuri myöten), mutta en päivityksen sisältöön... Ai niin, sinilasien takaa jäikin punainen lanka näkemättä.. Yllättävää...Maailma on paha, ja sun yhteys tökkii.
Tämän avautumisen jälkeen suosittelisin, että kannattaa ladata päivitys tietokoneelle ja siirtää muistitikun tms. avulla PS3:lle. Nopeampaa, kätevämpää ja voit pelata samalla PS3:lla eikä tarvitse käyttää kallisarvoista peliaikaa päivityksen latausruutua katsellen.Kappas, alkaako PS2-sukupolvi siirtymään PS3:n omistajiksi kun juttujen taso alkaa kohota huolestuttavasti.
Juu, yhteys on ihan 8 meganen ja juu, vaimo sekä kaksi lasta säännöstelevät peliaikaa, johon sisältyy ne PERKELEEN "pikku"päivitykset.
Sitten kun teette itse 8 tuntista työpäivää, meuhaatte illan kahden leikki-ikäisen kanssa, saatte sen jälkeen vielä pi***a päälle ja pystytte vielä sen jälkeen pelaamaan kolme tuntia illassa (ettekä viikossa), niin tulkaa sitten vittuilemaan uudestaan. Minua kiinnostaisi mitenkä teette sen.
On se vaan ihme roviomeininki täällä konsolipuolella. "Jos et ole samaa mieltä meidän kanssa, olet vain väärässä". Sama se minkä konsolin omistaa, niin minkäänlaista kritiikkiä ei suvaita omaa konsolia kohtaan. Sitten jos kritisoisin Fordin toimintaa kutsua autoja takaisin "päivityksiä" varten, niin se onkin sitten ihan ok kaikkien Fordin omistajien mielestä riipumatta siitä omistanko itse Fordia vai en (luojan lykky että en).
Tämän avautumisen jälkeen suosittelisin, että kannattaa ladata päivitys tietokoneelle ja siirtää muistitikun tms. avulla PS3:lle. Nopeampaa, kätevämpää ja voit pelata samalla PS3:lla eikä tarvitse käyttää kallisarvoista peliaikaa päivityksen latausruutua katsellen.
Edit: piti vielä lisätä Januksen aivopieru:
Jos nyt yhtään luit, niin olin kuin olinkin tyytyävinen omaan nopeuteeni (kerrankin oli tuuri myöten), mutta en päivityksen sisältöön... Ai niin, sinilasien takaa jäikin punainen lanka näkemättä.. Yllättävää...
Tuli imaistua uusin FW 2.42 tikulle ja softa pleikkariin. Jostain syystä ohjaimet ei enää rekisteröidy Bluetooth-kautta päivityksen jälkeen. USB-johdolla pelaavat normaalisti.
Onko kellään ollut vastaavia ongelmia, uudessa softasta jotain vikaa vai hajosiko rauta?
Tuli imaistua uusin FW 2.42 tikulle ja softa pleikkariin. Jostain syystä ohjaimet ei enää rekisteröidy Bluetooth-kautta päivityksen jälkeen. USB-johdolla pelaavat normaalisti.
Onko kellään ollut vastaavia ongelmia, uudessa softasta jotain vikaa vai hajosiko rauta?
tietääkös muute kukaa et mistä johtuu se et oman tunnuksen avatar muuttuu semmoseks harmaaks kuutionaamaks siel ystävät-valikossa sen jälkeen ku on kirjautunu, aina ei näin käy mutta joskus, ja tämä alkoi vasta sen 2.41 päivityksen jälkeen en sit tiiä oonko ainoo ja ei toi ny haittaa mut häiritsee vaan pikkasen... muuten kaikki hyvin.
Kirjautumisen jälkeen menee hetki ennenkuin kaikki kuvakkeet näkyy kuten kuuluu.