Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Kellään tietoa milloin ilmestyy TMNT: Turtles in Time Re-Shelled? Oli niin huippu SNES peli, että vaikka on remake niin kai se on hommattava.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

kellään kokemusta tuleeko verkkokaupasta ennakkotilatut pelit ennen vai jälkeen julkasupäivän??
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

kellään kokemusta tuleeko verkkokaupasta ennakkotilatut pelit ennen vai jälkeen julkasupäivän??
Affenanmaaltako? Normi verkkokauppatilaukset ovat ainakin itselläni tulleet nätisti julkaisupäiväksi kotiin.. Affenanmaan tilauksista en sitten tiedä.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Koska tuo Dragon Age : Origins julkaistaan? Gamestopin mainos väittäisi että 20.10 mutta onko jo niin pian?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Koska tuo Dragon Age : Origins julkaistaan? Gamestopin mainos väittäisi että 20.10 mutta onko jo niin pian?
Ei. PS3-versio ilmestyy Euroopassa vasta marraskuun lopussa.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Affenanmaaltako? Normi verkkokauppatilaukset ovat ainakin itselläni tulleet nätisti julkaisupäiväksi kotiin.. Affenanmaan tilauksista en sitten tiedä.

no jos sieltä tulee hyvin julkasupäiväks niin vois luulla että ahvenanmaaltakin tulee kanssa. no tulevalla viikolla sen sitten näkee ku nhl 10 tipahtaa postiluukkuun:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Modet ei tästä tykkää mutta kysyn kuitenkin.

Kertokaas mistä saisi suomesta ennakkotilattua pelin halvimmalla ja vielä julkaisupäiväksi, olen vähän selannut ja discshopista näyttäisi lähtevän halvimmalla mutta tuleeko se varmasti julkaisupäiväksi? (vaikka tilaankin postiennakolla)-> Call of Duty - Modern Warfare 2 - Playstation 3 - Discshop.fi Saa toki kertoa jos jostain saa halvemmalla. :)

Edit: oho täällä oli tällänenkin ketju, no modet siirsi jo näköjään. :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Ite oon ainaki tilannu Discshopista ja aina on tullut julkaisupäiväksi tai päivää aikaisemmin! Erittäin hyvä paikka!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Modet ei tästä tykkää mutta kysyn kuitenkin.

Kertokaas mistä saisi suomesta ennakkotilattua pelin halvimmalla ja vielä julkaisupäiväksi, olen vähän selannut ja discshopista näyttäisi lähtevän halvimmalla mutta tuleeko se varmasti julkaisupäiväksi? (vaikka tilaankin postiennakolla)-> Call of Duty - Modern Warfare 2 - Playstation 3 - Discshop.fi Saa toki kertoa jos jostain saa halvemmalla. :)

Edit: oho täällä oli tällänenkin ketju, no modet siirsi jo näköjään. :eek:
Kuten on aiemmin monet kerrat mainittu niin verkkokauppa.comista lähtee monta peliä tuohon 45.40€ alvittomaan hintaan ja ei postikuluja. Tossa esim. MW2 45083 - Call of Duty - Moder - Verkkokauppa.com

Siitä ei tietenkään voi olla minkään kaupan kanssa satavarma että tilaamalla tulee julkaisupäiväksi joten pitää käydä kaupasta ostaan jos aivan pakko on saada julkasupäiväksi.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Voihan prkl taidan saada NFS Shiftin vasta maanantaina tai tiistaina. Vaikka olin ennakkovarannu sen vajaa kuukausi sitten. Mulle ei tavaraa riittänyt :(

"Ennakkovaraajien suuri määrä pelille pääsi valittettavasti yllättämään
meidät, ensimmäiset ennakkovaraajat saavat pelinsä tänään. Olemme tilanneet
lisää kyseistä ja peliä ja niiden pitäisi saapua meille huomenissa. Heti kun
saamme pleiä varastoon, tilauksesi lähtee matkaan."

Ystävällisin terveisin
Discshop Alandia
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3 Hype]

onkohan joku ennakkotilaaja saanu pelin tänään?? ite ennakkotilasin vpd:stä ja vissiin turha toivo että tänään tulis sillä sielläkin päivämäärä on muutettu huomiseksi!!!! no jos kaupasta tänään löytyy niin joutuu ottaa mukaan ja perua tilaus.:confused:
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Onko kukaan bongannut vielä NHL2K10:ä jossakin Helsingin kaupassa?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Kysytään nyt täällä kun ei muutakaan sellaista topiccia löytynyt. Eli tuli hommattu PS3, niin löytyyköhän tälle mitään Mashed: Fully Loaded tyylistä autopeliä? Mashed oli loistava bilepeli kavereiden kanssa ja jotain saman tyylistä kaipaisin myös kolmoselle.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Oon nyt laiska enkä jaksa lukee ku viimisen sivun.
Eli mitkä mahtaa olla unchartedin ja ratchetin julkaisupäivät.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Oon nyt laiska enkä jaksa lukee ku viimisen sivun.
Eli mitkä mahtaa olla unchartedin ja ratchetin julkaisupäivät.

Uncharted 2 julkaistaan ilmeisesti 14. tai 16.10 En ole varma, kun molemmille päiville on luvattu.
Ratchet & Clank: Crack in Time 28.10 oli alustavasti discshopissa, joten varma en tuosta ole. Toivottavasti nämä epämääräiset tiedot auttoivat edes hieman :D
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Onko kellään kokemusta siitä kuinka nopeasti tuolta TheHutista tulee ennakkotilatut pelit? Itse tilasin tuon Operation Flashpointin, niin arvuuttelin tässä vain täpinöissäni, että kauankohan tuota saa odottaa. :confused:
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Onko kellään kokemusta siitä kuinka nopeasti tuolta TheHutista tulee ennakkotilatut pelit?
Normaalisti alle kahdessa viikossa. Lisätietoja näkee tästä taulukosta.

PS. Ennakkotilatun pelin toimitusaika ei siis eroa tavallisesta tilauksesta. Sen sijaan peli- ja kauppakohtaisia eroja on sen suhteen, koska ennakkotilattu peli postitetaan. Mutta se on täysin tapauskohtaista, eikä sitä voi etukäteen ennustaa mitenkään.
 
Ylös Bottom