Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei. (Kts. muutama viesti ylöspäin.)Onko vahvistettu milloin monkey island tulee euroopan storeen?
Ei ole julkaistu Euroopassa minun tietääkseni.Onko tätä Africa alias Hakuna matata peliä julkaistu euroopassa? Onko se edes missään tullut?
Jenkkilässä tuo julkaistiin viime syksynä. Muualla ei ole julkaistu lainkaan... Eikös tämän pitänyt aluperin tulla melkeinpä PS3-konsolin julkaisuksi? Ei tainnut mennä kaikki ihan putkeen...Onko tätä Africa alias Hakuna matata peliä julkaistu euroopassa? Onko se edes missään tullut?
Sanokaas mistä löytyisi Limited Edition suht. huokeaan hintaan?
Sanokaas mistä löytyisi Limited Edition suht. huokeaan hintaan?
Ei saa ainakaan enään kun kävit kattelemassa, niin ei ainakaan enään mainita siitä mitään, harmi olis ollu hyvä jos ois tullu mukaa, mutta täytyypä iha pelkkä peli sitte laittaa tilaukseen kyseisestä kaupasta!54,95 discshopista postikuluineen ja saat vielä Hyvät, Pahat ja Rumat elokuvan kaupan piälle!
Mihin tää The God of War Trilogy oikeen on kadonnut?
Mihin tää The God of War Trilogy oikeen on kadonnut?
Vaikuttaa vähän, että oli limited ja loppuunmyyty (en löydä Jenkkien kaupoistakaan oikein)? Toisaalta "God Of War: Collectionia" löytyy sitten n. 24 euron hintaan..
...
Play.com (UK) : God Of War Trilogy : PlayStation3 - Free Delivery
Mikäs tämä sitten on? On kyllä melkosen suolanen hinta, mutta ihan Trilogy näyttäis olevan.
Nyt on Discshop lykännyt Red Dead Redemptionin Limited Editionin(ps3) julkaisua ja senhän minä juuri olin tilannut...... joten tullaanko juurikin tätä LIMITED EDITIONIA myymään kaupoissa, vaiko vain normiversiota?