Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Tän ei pitäisi olla lörpötysketju.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

MITÄH?!?!? Missä?(Eli missä stockalla näit tämän tarjouksen, onko tietoa onko joka stockalla?) Onko tietoa, kuinka pitkään tarjous voimassa? Tuohon siis kuuluu konsoli, kaksi peliä ja kaksi ohjainta?

E: Sori OT:sta

Ainakin keskustan stockkalla tämä oli, eli luulisin olevan ympäri maata.

Itse kävin aamulla noukkimassa omani.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Ei maar, kyllä tuo Stokkan paketti todennäköisesti tarttuu tuohon hintaan mukaan. Olisikohan tuo ensi kuun kanta-asiakastarjous?

Ei ole, kun ihan normaalihinta, ei tarvita kanta-asiakkuutta. Keskustassa olen tämän itse nähnyt, muusta en tiedä. Mukana tosiaan vain 1 ohjain, mutta eipä sillä ole väliä, kun DualShock 3 tullee joskus Eurooppaankin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

samasta puljusta Beowulf : the Game 18,04 eurolla.

Alkaako olla jo halvimpia hintoja millä voi ps3 pelin saada (poislukien ne mstorm ja resistance)? 2 peliä tarttis mahdollisimman halvalla että voisi tuon gamestopin tarjouksen hyödyntää ;)

tietääkö joku vielä halvempia pelejä, mistä saisi?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Ei taida enää Stockmannilta saada tuota pakettia. Ei ainakaan eilen enää näkynyt missään niitä tarjouskylttejä kun kävin kattomassa mitä viime viikolla oli vielä useita.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Videogamesplus tarjoaa GTAIV ennakkohintaan 40 + pk:t - EI PAHA!
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Mistä saisi halvalla gh 3 kitaran? ps3 versio on kyseessä, kun se sattuu toimimaan PC:ssä :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Se ei ole tyhmä, joka pyytää vaan se, joka maksaa.

Itse en kyllä tuohon hintaan ostaisi, varsinkaan niin keskinkertaista peliä kuin CoD3. Itse ostin ko. pelin PS3:n hintaan 45, mutta parempien pelin tullessa vein ko. pelin GameStoppiin ja sain hyvät alennukset pelin varaamisesta.

Kannattaa kyllä vertailla hintoja, tässä todella hyvä esimerkki. Tietääkseni CoD3:sta saa nykyään 25 - 40 :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Taitaa olla verkkokaupalla joku sössinyt tuon hinnan :)
Pari viikkoa sitten sama COD3 oli 29,90
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Discshopista:

TimeShift - 32,95e
Splinter Cell - 29,95
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Gigantissa on Blazing Angels 1 ja Splinter Cell: Double Agent hintaan 19,95. Tuli ostettua ja vaihdettua Gamestopissa GTA4:een.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Nyt kun HD-formaattisota sai onnellisen ja odotetun lopun ajattelin käydä noutamassa tänään fullhd töllön ja ps3. Taulu on jo katottuna mutta mistä tällä hetkellä lähtis edullisin ps3 tai jonkin näköinen setti? Musta pörssi lupaili koneen 459e ilman mitään lisukkeita. Tuleeko kenellekkään mieleen parempaa tarjousta?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Nyt kun HD-formaattisota sai onnellisen ja odotetun lopun ajattelin käydä noutamassa tänään fullhd töllön ja ps3. Taulu on jo katottuna mutta mistä tällä hetkellä lähtis edullisin ps3 tai jonkin näköinen setti? Musta pörssi lupaili koneen 459e ilman mitään lisukkeita. Tuleeko kenellekkään mieleen parempaa tarjousta?
täällä vantaa vpd:ssä näyttää aika hyvältä http://www.vpd.fi/product_details.php?p=7743&subid=318&c=132 ja http://www.vpd.fi/product_details.php?p=7995&subid=318&c=132 jos se on about 60 kalliimpi, mutta saat 2 peliä sillä hinnalla nyt :p

PS. netistä on vain tämmöisiä tarjolla http://hintaseuranta.fi/haku.aspx?hakusana=playstation+3
kannattaa pyöriskellä kaupoissa. ;)

PSS: kun kerran hankit vielä fullhd tv niin Uncharted: Drake's Fortune on hyvä peli, eiköhän sitten paketin osto ole edullisempi kuin pelkkä kone. (kun ostat varmaan sen koneen lisäksi pelejä seuraksi :))
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Nyt kun HD-formaattisota sai onnellisen ja odotetun lopun ajattelin käydä noutamassa tänään fullhd töllön ja ps3. Taulu on jo katottuna mutta mistä tällä hetkellä lähtis edullisin ps3 tai jonkin näköinen setti? Musta pörssi lupaili koneen 459e ilman mitään lisukkeita. Tuleeko kenellekkään mieleen parempaa tarjousta?

Täältä taitaa edelleen lähteä edullisimmin:

http://www.megaswap.fi/index.php?sivu=katalogi&kategoria=76&lukumaara=1000&selita=3321

Minkä telkun hommasit : ) ?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Ei ole, kun ihan normaalihinta, ei tarvita kanta-asiakkuutta. Keskustassa olen tämän itse nähnyt, muusta en tiedä. Mukana tosiaan vain 1 ohjain, mutta eipä sillä ole väliä, kun DualShock 3 tullee joskus Eurooppaankin.

Byhyy! Eikö tätä Stockmannin tarjousta ole enää? Jos se on vielä huomenna, niin käyn heti ostamassa kyllä oman pakettini. Olin ostamassa juuri Capi-Onlinestä 400 eurolla 40 GB PS3:sta, jossa ei ole muuta kuin yksi ohjain mukana + itse konsoli of course, niin tuo Stockkan tarjous on kyllä todella hyvä ja kun molemmat pelit kiinnostaa.

Kertokaa, jos vielä näätte tuota tarjousta jossakin. Voisin kuitenkin käydä huomenna kaupungissa vilkasemassa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Byhyy! Eikö tätä Stockmannin tarjousta ole enää? Jos se on vielä huomenna, niin käyn heti ostamassa kyllä oman pakettini. Olin ostamassa juuri Capi-Onlinestä 400 eurolla 40 GB PS3:sta, jossa ei ole muuta kuin yksi ohjain mukana + itse konsoli of course, niin tuo Stockkan tarjous on kyllä todella hyvä ja kun molemmat pelit kiinnostaa.

Kertokaa, jos vielä näätte tuota tarjousta jossakin. Voisin kuitenkin käydä huomenna kaupungissa vilkasemassa.

Itse hain paketin 5.2 ja silloin se oli jo loppu se tarjous, kylttejä ei näkynyt enää missään. Itse olin onneksi jo 2 päivää aikaisemmin käynyt kyselemässä ja pelit oli olleet loppu, mutta pistivät mulle varaukseen ja soittivat kun pelejä löytyi. Ei oo tosiaan vieläkään halvempaa pakettihintaa löytyny mistään :)

Itse sain vielä hintaan 469, kun käytin 10 kanta-asiakas kupongin :cool:
 
Ylös Bottom