Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

TheHutilla olisi meneillään "kevätsiivous", jos lohkeaisi pelejä suhteellisen halvalla.

[EDIT]: Nyt vasta huomasin myös, että mikäli tilaa vähintään 30 punnalla tavaraa (£30 = ~40e) koodilla 'SALE10' saa 10% hinnasta pois.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Prisma, Raksila Oulu

Joitain PS3 pelejä tarjouksessa noin 30 hintaan. Itse tein kivat löydöt, VT3 10 ja F1CE 15. Aika halvalla lähti...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Itse tilasin tuolta discshopista NHL08 hintaan 34,95. Varastosaldo tällä hetkellä tyhjää, mutta eiköhän se joskus tule. :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Itse tilasin tuolta discshopista NHL08 hintaan 34,95. Varastosaldo tällä hetkellä tyhjää, mutta eiköhän se joskus tule. :)

En tiedä, et onko lahdessa prismaa, mut oulussa ko. peli maksoi 29.90, eli hitusen halvemmalla lähtee jos lahdesta löytyy
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

En tiedä, et onko lahdessa prismaa, mut oulussa ko. peli maksoi 29.90, eli hitusen halvemmalla lähtee jos lahdesta löytyy

No onhan täällä Prisma :p ja muistaakseni oon halvimmillaan pelin täällä nähnyt n.35
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Tilasin CDonista Transformersin PS3-version toissapäivänä, ja eilen tuli ilmoitus, ettei peliä ole saatavilla, eikä tule olemaankaan. Kyseinen tarjous meni siis nopeimpien suihin.

Lisäksi kysyin Jyväskylän GameStopista GTA 4 tarjouksesta, että saako varauksen tehtyä kahdella samalla PS3-pelillä. Vastaukseksi tuli hieman huvittunut "ei".

Mistä nettikaupasta saisi tällä hetkellä halvimmat pelit tuota GTA tarjousta varten? Periaatteessa voi olla myös XBox pelejä, sama se minulle.

Sitten vielä tarjous:
Ainakin Lahden Anttila myy TimeShiftiä 19,90e.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Tilasin CDonista Transformersin PS3-version toissapäivänä, ja eilen tuli ilmoitus, ettei peliä ole saatavilla, eikä tule olemaankaan. Kyseinen tarjous meni siis nopeimpien suihin.

Lisäksi kysyin Jyväskylän GameStopista GTA 4 tarjouksesta, että saako varauksen tehtyä kahdella samalla PS3-pelillä. Vastaukseksi tuli hieman huvittunut "ei".

Mistä nettikaupasta saisi tällä hetkellä halvimmat pelit tuota GTA tarjousta varten? Periaatteessa voi olla myös XBox pelejä, sama se minulle.

Sitten vielä tarjous:
Ainakin Lahden Anttila myy TimeShiftiä 19,90e.
gigantista vaikka ;) tai sitten selailemalla http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=27439 (lopussa) siellä on porukkaa leveillyt miten he saivat sen vaihdettuu halvalla. :cool:

PS. itse olen hankkinyt sen 1 vaihtotarjouksessa :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Prisma, Raksila Oulu

Joitain PS3 pelejä tarjouksessa noin 30 hintaan. Itse tein kivat löydöt, VT3 10 ja F1CE 15. Aika halvalla lähti...

F1CE kyseisessä kaupassa oli tarjouksessa 39,90 ei 15. Sonic 29,90. Hevenly Sword 39,90. Oli siellä muitakin tarjouskorissa alkaen 29,90
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Dark Sector VPD:ssä nyt huippuhintaan 48.90e. Mielestäni kohtuu halpa kun X0 versio on normaalit 64.90e
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

F1CE kyseisessä kaupassa oli tarjouksessa 39,90 ei 15. Sonic 29,90. Hevenly Sword 39,90. Oli siellä muitakin tarjouskorissa alkaen 29,90

Kyllä mä ne noilla hinnoilla sain. Se täti hinnoitteli niitä just, joten en viitsinyt kysyä että pitääkö hinnat paikkaansa. Ei muuten ollut ensimmäinen kerta kun prismasta tekee todellisia löytöjä. Viime kesänä löysin linnanmaan prismasta Fight night R3 15.90, ku sama peli oli hyllyssä 69.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

virtua fighter 5 29e citymarketista (jos tämä edes on halpa hinta, kun en ole pelin hintatasoa seurannut)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Tilasin CDonista Transformersin PS3-version toissapäivänä, ja eilen tuli ilmoitus, ettei peliä ole saatavilla, eikä tule olemaankaan. Kyseinen tarjous meni siis nopeimpien suihin.

Lisäksi kysyin Jyväskylän GameStopista GTA 4 tarjouksesta, että saako varauksen tehtyä kahdella samalla PS3-pelillä. Vastaukseksi tuli hieman huvittunut "ei".

Mistä nettikaupasta saisi tällä hetkellä halvimmat pelit tuota GTA tarjousta varten? Periaatteessa voi olla myös XBox pelejä, sama se minulle.

Sitten vielä tarjous:
Ainakin Lahden Anttila myy TimeShiftiä 19,90e.

Play.com Surf's Up 13,99e. Ite tilasin tuon GTA4 tarjouksen takia. Kai tuo lasketaan oikeaksi peliksi ja kelpaa vaihtoon. :D
 
Ylös Bottom