Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Joensuun pilkon citymarketista plussa-kortilla ja kupongilla: Guitar Hero III ja langaton kitara 49,95 ps2,ps3,xbox360,wii. Ja -30% nhl 09,need for speed. Etu on voimassa vain 23.11.08 klo.10-14

Tarjousketjusta poimittu. Eli mikä kuponki ja mistä sen saa? Ja onko tosiaan kaikki versiot tuon hintaisia? Kyllä ton nyt 50:lla käyn pois ottamassa jos vain kitaroita on jäljellä. Paljos se normihinta on?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Tarjousketjusta poimittu. Eli mikä kuponki ja mistä sen saa? Ja onko tosiaan kaikki versiot tuon hintaisia? Kyllä ton nyt 50:lla käyn pois ottamassa jos vain kitaroita on jäljellä. Paljos se normihinta on?

Oliko tää nyt siis joka cittarissa? Normihinta oli jotain 80 kuiteski paljon halvemmalla saa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Tarjousketjusta poimittu. Eli mikä kuponki ja mistä sen saa? Ja onko tosiaan kaikki versiot tuon hintaisia? Kyllä ton nyt 50:lla käyn pois ottamassa jos vain kitaroita on jäljellä. Paljos se normihinta on?
Niin kyllä minuakin kiinostaisi. Mistä kuponki voi saada käsiinsä? :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Tämä on ensimmäinen postaukseni näille foorumeille!

Ajattelin kantaa korteni kekoon tähän play.com keskusteluun ja lähinnä noihin verojuttuihin. Itse olen tilaillut play:sta about vuodesta 2004 asti sen suuremmitta ongelmitta. Hintojen vaihdellessa 5e ja 60e välillä ei koskaan ole mistään tullista kuumoteltu tai kyselty vaikka hintakin lukee selvästi paketissa aina! Juttelin tästä brittiystäväni kanssa ja pohdimme käyttääkö play jotenkin jerseyn asemaa verotilanteen lisäksi hyväksi niin, että periaatteessa paketit tulevat "briteistä" kiertänen näin verohässäkän kokonaan. Pari pakettia sieltä meikeläiselle joka kuukausi lävähtää postiluukusta. Kerran on jäänyt paketti saamatta, mutta se korjaantui ilmoituksen täyttämisellä ja sieltä tuli pikalähetystä parin päivän päästä. Omasta mielestäni kyllä paras paikka tilata kaikennäköistä - hinnan puolesta ainakin.

Esim. fifa 09 oli tuossa hetken aikaa hintaan 28e! ja uusien ps3 pelien normihinnat on jaoteltu kätevästi kahteen luokkaan. Se mikä suomessa on 59 ja 69 ni playssa on 41 ja 55. Kattelin tota tarjoustopikkia ni siellä on paljon play "tarjouksia" hehkutetttu noilla hinnoilla. Itse näen noi ihan perushintoina, joita tuskin kannattaa mainita. Osa peleistä saa tuon paremman hinnan ja osa menee kalliimmalla - taustalla taitaa olla markkinointi ja muita myynnillisiä syitä. Kysyntähän määrittää hehkutetuille peleille tuota 55e hintaa ja sitten taas esim. Pure oli heti tuossa 41e luokassa, kuten myös vuoden myöhässä tullut bioshock.

Muutama citymarket tarjous viel:
Skate 19,90
The Simpsons Game 19,90
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Mites muuten tuolla play.comissa tuo voucher homma menee?
Muistelisin, että joku puhu tuosta kun tilas että muistakaa myös voucher.
Miten niitä saa, muuten kuin tuo gift voucher joka tietty pitää ostaa.
Vai olenko käsittänyt väärin eikä muita olekkaan kuin noita ostettavia gift vouchereita?

Ja mites jos pelin hinta on 48,99e niin uskaltaakohan ostaa vai meneekö tullin haaviin?
Kysytään nyt vielä toimitusajoista vaikka täälläkin varmasti siitä on jauhettu, että kauanko paketilla kestää tulla ja tuleeko se postissa vai lähetillä esim. pitääkö olla kotona silloin?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Ja mites jos pelin hinta on 48,99e niin uskaltaakohan ostaa vai meneekö tullin haaviin?

Omien kokemuksieni perusteella sanoisin, että n. 95% todennäköisyydellä ei jää haaviin, mutta toki se mahdollista on, että joudut paketin tullista hakemaan ja sen hiukan yli kympin maksamaan alvia.

Kysytään nyt vielä toimitusajoista vaikka täälläkin varmasti siitä on jauhettu, että kauanko paketilla kestää tulla ja tuleeko se postissa vai lähetillä esim. pitääkö olla kotona silloin?

About viikon kestää, joskus vähän enemmän, joskus vähemmän. Ja postihan paketin tuo eli postiluukkuun ilmestyy jos vain sinne mahtuu, muuten joudut hakemaan lähipostista.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Noniin, eli uskaltaa tuolta sitten ostaa. Muita maksuvaihtoehtoja ei taida olla ku visa jne. vastaavat?

Ja kysytääs vielä tuota kohtaa kun rekisteröityy: The name and address must match the name and address on the card statement. The phone number must correspond to the landline at the cardholder address.

Eli pitääkö olla kotipuhelinnumero vai se mikä on esim. verkkopankissa yhteystietoinani?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Mulle ainakin viimesemmät tilaukset Playsta tulleet ruotsalaisilla leimoilla.
Liekkö Playlla varasto Ruotsissa?
Silloinhan tulli vaaraa ole laisinkaan..
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

No nyt on tilattu, saa nähdä tuleeko mitään perille asti :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Mistäs ton resistance 2 ja COD 5 saa halvimmalla oon tota VG+ (molemmat 42.05e + postituskulut n.6e per peli) kattonu mut onko joku muu löytäny jostain halvemmalla, kiitos jo valmiiksi.:)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Mistäs ton resistance 2 ja COD 5 saa halvimmalla oon tota VG+ (molemmat 42.05e + postituskulut n.6e per peli) kattonu mut onko joku muu löytäny jostain halvemmalla, kiitos jo valmiiksi.:)

Kaikki hinnat postikuluineen laskettu:

amazon.co.uk: 83.06 GBP (98.31 EUR)
play.com: 48.99+55.99 EUR=104.98 EUR
game.co.uk: £80.88 = 95.73 EUR
thehut.com: £75.44 = 89.29 EUR

saattaa tulla ongelmia VG+ ja play.com tullirajojen kanssa, mutta amazon:in tai game:n kanssa niitä ei tule. Sen lisäksi amazon on paljon nopeampi kuin VG+.

Kerran olen itse tilannut gamesta, ja ihan nopeasti sieltä tuli, eli sitä voin suositella. thehut:ista ei ole omaa kokemusta, mutta dvdplaza:sta ainakin voi lukea mitä ihmiset ovat pitäneet siitä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

saattaa tulla ongelmia VG+ ja play.com tullirajojen kanssa, mutta amazon:in tai game:n kanssa niitä ei tule. Sen lisäksi amazon on paljon nopeampi kuin VG+.

Ei tule ongelmia VG:sta tullirajojen kanssa ja itellä on nyt viimeaikoina pelit tulleet tuolta 4 päivässä(torstai-perjantai lähtenyt ja tiistaina perillä), ettei se kyllä kovin hidasta sielläkään ole, enimmillään 7 päivää menny ja n. 30 tilausta tullu tehtyä tuolta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Ei tule ongelmia VG:sta tullirajojen kanssa ja itellä on nyt viimeaikoina pelit tulleet tuolta 4 päivässä(torstai-perjantai lähtenyt ja tiistaina perillä), ettei se kyllä kovin hidasta sielläkään ole, enimmillään 7 päivää menny ja n. 30 tilausta tullu tehtyä tuolta.

Vain sen takia että sinulla ei paketit ole jääneet tulliin, ei tarkoita sitä että ne eivät voisi jäädä. Jos arvoltaan mene rajan yli, niin se voi aina mennä. Sitten kannattaa pitää mielessä että VG+ myy NTSC-pelejä, mitkä sinänsä yleensä toimivat myös täällä. Jos VG+ ei ole oleellisesti halvempi, en ainakaan itse tilaisi sieltä. Riskit ovat suuremmat.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Sitten kannattaa pitää mielessä että VG+ myy NTSC-pelejä, mitkä sinänsä yleensä toimivat myös täällä.
Jos pelaa HD-resoilla, voi unohtaa tuollaiset vanhanaikaiset seikat kuten PAL ja NTSC. PS3-peleillä on edelleen alueet, mutta ne kyllä toimivat kaikkien alueiden konsoleissa. PAL/NTSC-ongelmiin törmää vain perinteisen television kanssa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Vain sen takia että sinulla ei paketit ole jääneet tulliin, ei tarkoita sitä että ne eivät voisi jäädä. Jos arvoltaan mene rajan yli, niin se voi aina mennä. Sitten kannattaa pitää mielessä että VG+ myy NTSC-pelejä, mitkä sinänsä yleensä toimivat myös täällä. Jos VG+ ei ole oleellisesti halvempi, en ainakaan itse tilaisi sieltä. Riskit ovat suuremmat.
Kiinni jäämistä on vähän pieni, kun kirjeeseen isketään 20$ hinnaksi. :rolleyes: (n. 12,5)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Vain sen takia että sinulla ei paketit ole jääneet tulliin, ei tarkoita sitä että ne eivät voisi jäädä. Jos arvoltaan mene rajan yli, niin se voi aina mennä. Sitten kannattaa pitää mielessä että VG+ myy NTSC-pelejä, mitkä sinänsä yleensä toimivat myös täällä. Jos VG+ ei ole oleellisesti halvempi, en ainakaan itse tilaisi sieltä. Riskit ovat suuremmat.

Niinkuin Aleksi0 jo mainitsikin merkkaavat hinnaksi 20 $ ja aivan älyttömästihän suomalaisetkin tältä foorumilta ja muualta tuolta tilaavat pelejä enkä ikinä ole kuullut että olis kenelläkään jääny tulliin. Tietenkin järki on luvallista pitää päässä, kun tilailee ettei mitään 20 peliä kerralla pistä tulemaan. Itte muutamankin kerran tilannu 3 peliä kerralla ja yhteishinta siellä 135 kieppeillä, kuoreen merkattu 20 $ ja aina kolahtanu luukusta ongelmitta. Että kyllä aika helvetin huono tuuri saa olla jos tuolta puljusta tulliin jää pelitilaus.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Niinkuin Aleksi0 jo mainitsikin merkkaavat hinnaksi 20 $ ja aivan älyttömästihän suomalaisetkin tältä foorumilta ja muualta tuolta tilaavat pelejä enkä ikinä ole kuullut että olis kenelläkään jääny tulliin. Tietenkin järki on luvallista pitää päässä, kun tilailee ettei mitään 20 peliä kerralla pistä tulemaan. Itte muutamankin kerran tilannu 3 peliä kerralla ja yhteishinta siellä 135 kieppeillä, kuoreen merkattu 20 $ ja aina kolahtanu luukusta ongelmitta. Että kyllä aika helvetin huono tuuri saa olla jos tuolta puljusta tulliin jää pelitilaus.
Tavalliset pelit ovat vielä kyseessä, esim. tälläistä pakettia Resistance 2 Collector's Edition on vähän kyseenalaista. :rolleyes:

PS. Mutta itse olen kokeillut tilaa sieltä SOCOM: Confrontation with Headset. Kyllä se tuli ihan suoraan kotiovelle ilman ongelmia. :cool:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (se muu keskustelu tänne)

Totta kai sieltä voi tilata, ja varmasti hyvin toimiikin. Aina on kuitenkin riski että tulli tarkastaa paketin, vaikka on merkattu hinta alle tullirajan. Ei ne tullin pojat tyhmiä ole, jos näkevät että tulee tuhansia $20 paketteja yhdestä puljusta. Taisin lukea jostain että noin 3% lähetyksista tarkastetaan tullissa, eli riski on aika pieni, mutta se on olemassa.

Minä ostan mieluummin PAL-pelit, jotka varmasti toimivat myös EU Playstation Networkissa, varsinkin jos saan ne halvemmalla kuin vastaavat NTSC-pelit VG+:sta.
 
Ylös Bottom