Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mutta ilmeisesti kenenkään tilausta ei loppupeleissä peruttu? Paitsi että paketit lähtivät heti takaisin CDONille eli taisivat tavallaan perua? Mutta sitten taas joiltakin ei peruttu mitään? ***** mitä syrjintää tämmönen. Tyytyisin kompensaationa jo pelkkään tavalliseen peliinkin, mutta nyt kun lukee että kovin moni on silti saanutkin tuon pelin ilman mitään ongelmia, niin minähän vielä hankin sen Explorer Editionin itelle, vaikka sitten kuluttajanasiamiehen avulla. Muu ei käy.

Nytkään ei voi tehdä yhtään mitään muuta, kun koko ajan pyörii mielessä tämä asia ja sapettaa niin älyttömästi.

No tottakai ne peruttiin! Vahingossa ne pelit alunperin lähetettiin ja osa sai ne haettua postin mokaamisen seurauksena.
Mitä jos maksaisit suosiolla tästä pelistä tai jätät ostamatta? Tämähän on jo verrattavissa piratismiin, kun ei suostuta maksamaan kehittäjien työstä.

Muu ei käy? Kävisikö rehellinen kauppa nyt tämän itkuvirren sijaan? :mad:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

No tottakai ne peruttiin! Vahingossa ne pelit alunperin lähetettiin ja osa sai ne haettua postin mokaamisen seurauksena.
Mitä jos maksaisit suosiolla tästä pelistä tai jätät ostamatta? Tämähän on jo verrattavissa piratismiin, kun ei suostuta maksamaan kehittäjien työstä.

Muu ei käy? Kävisikö rehellinen kauppa nyt tämän itkuvirren sijaan? :mad:

Itse olen sitä mieltä, että jos paketit on lähetetty, niin ne pitäisi saada hakea. Se on vaan voi voi jos on tehty moka. Miten tämä on verrattavissa piratismii, henkilöthän maksaisi pelistä 20e.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itse olen sitä mieltä, että jos paketit on lähetetty, niin ne pitäisi saada hakea. Se on vaan voi voi jos on tehty moka. Miten tämä on verrattavissa piratismii, henkilöthän maksaisi pelistä 20e.

Paketti lähetettiin virheen takia, mutta itse kauppa oli peruttu jo kuukausia sitten.

Piratismiin vertasin, koska varastamista tämä minun silmissäni on. Ei toki ilmaiseksi saada, mutta polkuhintaan kuitenkin.


Happamia, sano... :rolleyes:

Kehittäjä on kyllä rahansa saanut kun cdon on tuotteen varastoonsa ostanut.

On, mutta CDON oli maksumiehenä. Eli kehittäjiä ei tueta omasta pussista välikäsien kauttakaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Piratismiin vertasin, koska varastamista tämä minun silmissäni on. Ei toki ilmaiseksi saada, mutta polkuhintaan kuitenkin.

Tällä logiikalla myös (poikkeuksellisen) hyviin tarjouksiin tarttuminen on piratismin harjoittamista. Erityisen vakavaa on varmaan digitaalisen sisällön ostaminen Steamin erikoistarjouksista.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pakko kyllä kysyä kun jäi sen verran epäselväksi, että olivatko kaikki jolta ko. paketti vedettiin takaisin ottaneet yhteyttä Aspaan?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pakko kyllä kysyä kun jäi sen verran epäselväksi, että olivatko kaikki jolta ko. paketti vedettiin takaisin ottaneet yhteyttä Aspaan?

Otin ite yhteyttä tänään ~13.30 ja paketin hain postista joskus ennen neljää :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pakko kyllä kysyä kun jäi sen verran epäselväksi, että olivatko kaikki jolta ko. paketti vedettiin takaisin ottaneet yhteyttä Aspaan?

Ei. Oma paketti lähti suoraan takaisin kun seurannasta kahtelin töistä tullessa. Edes kännykkään ei tullut viestiä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tällä logiikalla myös (poikkeuksellisen) hyviin tarjouksiin tarttuminen on piratismin harjoittamista. Erityisen vakavaa on varmaan digitaalisen sisällön ostaminen Steamin erikoistarjouksista.

Tämä nyt ei olekkaan poikkeuksellisen hyvä tarjous, vaan inhimillinen virhe.

Julkaisijat määrittävät itse omat tarjoushintansa Steamiin ja jakelupalveluihin.

Ja en sano tätä piratismiksi, vaan vertasin vain. Tarkoitin että molemmat ovat melkein yhtä suuria vääryyksiä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tällä logiikalla myös (poikkeuksellisen) hyviin tarjouksiin tarttuminen on piratismin harjoittamista. Erityisen vakavaa on varmaan digitaalisen sisällön ostaminen Steamin erikoistarjouksista.

Saattaa olla nyt näkemyseroista kiinni, mutta itse kyllä olen Taalasmaan Sepon kanssa samaa mieltä, ainakin osittain. Ne henkilöt TÄLLÄ pelaamiseen liittyvällä foorumilla tiesivät viimeistään siinä vaiheessa asian todellisen laidan ja pelin hinnan konsolipelaamista paljon harrastavina ihmisinä kun saivat hinnoitteluvirheestä sähköpostitse ilmoituksen (jos nyt jostain ihmeen syystä eivät muka tienneet aiemmin. Nyt sitten vielä tästä keskusteluketjusta viestejä lukiessaan he aivan tietoisina hinnoitteluvirheestä ja cdonin halusta saada virheellinen lähetys takaisin, yrittivät vielä keplotella pelin itselleen postista ennen sen palauttamista. Mielestäni tällainen TIETOINEN toiminta on kohtuu törkeää cdonia vastaan. Ei sillä, ettenkö itsekin olisi kironnut varmasti, jos en sitten peliä olisikaan saanut tuohon hintaan. Mutta ei nyt jumalauta kun aletaan itkemään täällä ja ilmoittelemaan heti kuluttajavirastoon tästä törkeydestä! Edelleen pointtihan on siinä, että KAIKKI keskustelijat täällä tiesivät asian oikean laidan ja nyt sitten ollaankin niin **lvetin loukkantuneita. En syyttele ketään, mutta pitäisiköhän sitä nyt kuitenkin miettiä asian laitaa vähän aikaa... Toki CDONIN olisi pitänyt asiasta soittaa etukäteen tai lähettää tekstiviesti/spostia paljon aiemmin, joten sen suhteen luulisi lafkan nyt jotenkin hyvittävän virhettään. Sen suhteen jokaisen tulisi korvaus saada esim. alennetun normiversion muodossa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Te jotka, ette nyt saaneet pakettia tuohon hintaan saaneet, niin vaatikaa korvauksia tosta helvetin mokasta, siis miten voi jumalauta olla mahollista, että cdon lähettää paketit postiin ja kuluttajat siitä ilmoituksen joka pyytää noutamaan pakettia, ja kuluttajien iloksi postiin saapuessa kerrotaan, että ette saa pakettia, koska se joudutaan palauttamaan takaisin. Vaikkapa korvaukseksi normaali peli tuohon hintaan tai joku lahjakortti.

Jos mä olisin tossa tilanteessa postissa, niin olisin varmaan alkanut räyhäämään sille postihemmolle, jonka vika se ei edes ole, kun ei ole mitkään kovin hyvät hermot :D kerran meinasin...enpä sanokkaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kehittäjä on rahansa saanut. Piratismissa kehittäjä ei saa rahojaan. Onko sillä sulle jotain väliä kuka kehittäjälle maksaa?

Jälleenmyyjä ei. En hyvällä omallatunnolla käyttäisi hyväkseni tätä porsaanreikää (kuullostipa kummalta :rolleyes:).

Piratismivertauksen purkaminen menee nyt vähän pitkälle. Tarkoitin, että raha ei liiku niinkuin pitäisi.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jälleenmyyjä ei. En hyvällä omallatunnolla käyttäisi hyväkseni tätä porsaanreikää (kuullostipa kummalta :rolleyes:).

Piratismivertauksen purkaminen menee nyt vähän pitkälle. Tarkoitin, että raha ei liiku niinkuin pitäisi.

Jälleenmyyjä ei saanut minulta rahojaan koska mokasi, voi voi. Minun omaatuntoani ei jonkun suuren firman saamatta jäänet eurot hetkauta mihinkään suuntaan mutta sulle on varmasti taivaspaikka luvassa. :rolleyes:

Ja opettelepa sitten vaikka käyttämään vertauksia jotka liittyvät jotenkin asiaan.

Onko sulla cdonin osakkeita vai mistä syystä tää sua niin jurppii?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jälleenmyyjä ei saanut minulta rahojaan koska mokasi, voi voi. Minun omaatuntoani ei jonkun suuren firman saamatta jäänet eurot hetkauta mihinkään suuntaan mutta sulle on varmasti taivaspaikka luvassa. :rolleyes:

Ja opettelepa sitten vaikka käyttämään vertauksia jotka liittyvät jotenkin asiaan.

Onko sulla cdonin osakkeita vai mistä syystä tää sua niin jurppii?

"Voi voi -asenteella" kaikki onkin niin mustavalkoista. Jos olet valmis tälläiseen huijaamiseen, niin senkus vaan. Toivottavasti sinua kohdellaan samalla tavalla.

Ei ole osakkeita mutta myötätuntoa on.


Sitä vaan ärsyttää, kun ei itse tajunnut aikoinaan tilata.

Oma Explorer Edition tulee huomenna verkkokaupasta hintaan 130e ja haen sen postista hymyssäsuin :)
 
Ylös Bottom