Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tattista vain hyvästä bongauksesta! Ikuisuuksiin ei ole cdonista tullut tilattua, eikä kyseistä peliä pitänytkään alunperin ostaa. Silloin kun Killzonea alkoi saada 20e:lla, niin meinasin ostaa, mutta lopulta jokin muu peli vei huomion. Tämän pilkkahinnan maksaa mielellään :))
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Toimiiko teillä muka CDON.fi? Itellä toimii vaan CDON.se, mutta suomalainen ei toimi... Olin tilaamassa ja jätin tilausikkunan joksikin aikaa auki, kun tein muuta. Seuraavaksi painoin kai "jatka tilausta" tms. ja tuli tollanen valkonen sivu, jossa lukee "Bad request". Tuota on heittänyt nyt vielä tänä aamunakin, mutta silti täällä porukka näyttää ihan hyvin voivan tilata tuolta? Oonko siis ainoo, jolla tuo CDON ei toimi, ja jos oon, niin miten se on ees mahdollista?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mistäpä tuon 5e alennus koodin cdoniin saa? Ei mulle oo tullu mitään sähköpostiin, vaikka oon sieltä tilannu kamaa ja on päällä se asetus että saa lähettää niit koodeja? Eikä toi koodi mikä tos oli niin toiminut, koska käytetty jo muun toimesta.

Koodi tuli ihan postissa fyysisesti.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Toimiiko teillä muka CDON.fi? Itellä toimii vaan CDON.se, mutta suomalainen ei toimi... Olin tilaamassa ja jätin tilausikkunan joksikin aikaa auki, kun tein muuta. Seuraavaksi painoin kai "jatka tilausta" tms. ja tuli tollanen valkonen sivu, jossa lukee "Bad request". Tuota on heittänyt nyt vielä tänä aamunakin, mutta silti täällä porukka näyttää ihan hyvin voivan tilata tuolta? Oonko siis ainoo, jolla tuo CDON ei toimi, ja jos oon, niin miten se on ees mahdollista?

Juuri kokeilin ja kivasti pääsi cdon.fi-sivulle.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Toimiiko teillä muka CDON.fi? Itellä toimii vaan CDON.se, mutta suomalainen ei toimi... Olin tilaamassa ja jätin tilausikkunan joksikin aikaa auki, kun tein muuta. Seuraavaksi painoin kai "jatka tilausta" tms. ja tuli tollanen valkonen sivu, jossa lukee "Bad request". Tuota on heittänyt nyt vielä tänä aamunakin, mutta silti täällä porukka näyttää ihan hyvin voivan tilata tuolta? Oonko siis ainoo, jolla tuo CDON ei toimi, ja jos oon, niin miten se on ees mahdollista?

Tyhjennä selaimen evästeet. Mulla kävi sama sen jälkeen ku olin kopioinu alennuskoodin sieltä alennuskoodisivulta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei ihan hirveästi kiinnosta KZ3, mutta vajaalla kolmella eurolla lähti ilman muuta tilaukseen. :D
Kiitokset tästä vinkistä kuten myös muista.
Äsken lähti thehutilta tilaukseen Batman: Arkham City, 27,70 € ja pari päivää sitten gamestationilta Skyrim myös alta kolmenkympin. Ainakin MW3, AC: Revelations ja UC3 olisi vielä ostoslistalla, vielä kun ehtisi pelaamaan. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Heh, enpä ole ennen kolmea kappaletta samaa peliä tilannut. 8D Ja entuudestaankin löytyy jo yksi (ja sekin vielä muoveissa). Hintaa tuli 12.80e -5e alennuksen myötä. Kunhan KZ3:n platinum-versio tulee markkinoille, pitää laittaa nuo omat lisäkappaleet myyntiin ~15 eurolla. Pientä taskurahaa kohtuu vaivattomasti. :)

Ja kiitoksia Jantsu92:lle avusta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei vissiin ikinä pitäisi lukea näitä ettei tulisi tehtyä tämmösiä heräteostoksia. ;) Tuli tilattua Killzone 3 ja Assassins Creed Brotherhood Da Vinci-edition yht 13.85€.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei vissiin ikinä pitäisi lukea näitä ettei tulisi tehtyä tämmösiä heräteostoksia. ;) Tuli tilattua Killzone 3 ja Assassins Creed Brotherhood Da Vinci-edition yht 13.85€.

Ihan sama setti tuli ostettua :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Voikos noita cdonin alennuskoodeja käyttää kahta samalla ostokerralla?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

No voi hitto... Ois meinaan saanu aika halvalla pelejä:(
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

No voi hitto... Ois meinaan saanu aika halvalla pelejä:(
Joo, kivahan se ois ostaa 50e peli ja käyttää 5e alennuskoodi siihen 10 kertaa, että ilmaiseks ois saanu! On se kumma kun ei onnistu, hemmetin ahne cdon!
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Heh, enpä ole ennen kolmea kappaletta samaa peliä tilannut. 8D Ja entuudestaankin löytyy jo yksi (ja sekin vielä muoveissa). Hintaa tuli 12.80e -5e alennuksen myötä. Kunhan KZ3:n platinum-versio tulee markkinoille, pitää laittaa nuo omat lisäkappaleet myyntiin ~15 eurolla. Pientä taskurahaa kohtuu vaivattomasti. :)
Henkilökohtaisesti en ole ikinä tajunnut tätä trokaamisen ideaa. Täsmälleen samaa juttua esiintyy näissä megakonserteissa, joihin myydään liput hetkessä ja sitten joutuu omansa ostamaan moninkertaisella hinnalla mustasta pörssistä. Ja nyt vielä Execta leuhottaa tempullaan. Oi aikoja, oi tapoja...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Henkilökohtaisesti en ole ikinä tajunnut tätä trokaamisen ideaa. Täsmälleen samaa juttua esiintyy näissä megakonserteissa, joihin myydään liput hetkessä ja sitten joutuu omansa ostamaan moninkertaisella hinnalla mustasta pörssistä. Ja nyt vielä Execta leuhottaa tempullaan. Oi aikoja, oi tapoja...
Toisaalta vähän on sellainen olo, että tuosta pelistä otettiin aikanaan niin järkyttävän massiiviset painokset, että mahdollisista Greatest Hits -versioista huolimatta jälleenmyyntiarvo lienee jotain Halo 3 -luokkaa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tässähän kyse ei varsinaisesti ole trokaamisesta, koska tuotetta on vapaasti saatavilla eikä sitä voi täten myydä yli markkinahintaan, eli on myös tulevalle kuluttajalle positiivista. Lipputrokari taas kauppaa saatavudeltaan olematonta tuotetta ison kysynnän vuoksi riistohintaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Henkilökohtaisesti en ole ikinä tajunnut tätä trokaamisen ideaa. Täsmälleen samaa juttua esiintyy näissä megakonserteissa, joihin myydään liput hetkessä ja sitten joutuu omansa ostamaan moninkertaisella hinnalla mustasta pörssistä. Ja nyt vielä Execta leuhottaa tempullaan. Oi aikoja, oi tapoja...

Peliplaneetta.net :: Keskustelut :: Yleist asiaa :: Päivän repeminen (lukekaa aloitus)


Katsokaa viides viesti, valittaa siinä kuinka liput vietiin kun trokarit ostivat, nyt itse osti 3 Killzone 3:sta
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Peliplaneetta.net :: Keskustelut :: Yleist asiaa :: Päivän repeminen (lukekaa aloitus)


Katsokaa viides viesti, valittaa siinä kuinka liput vietiin kun trokarit ostivat, nyt itse osti 3 Killzone 3:sta
Mitenhän tämä liittyy trokareiden lippuostoihin tai mitä pahaa tuossa on? Seurauksenahan Sinä voit joskus tulevaisuudessa saada KZ3:n edullisemmin kuin kaupasta ja samoiten hän voi tienata muutaman euron - win-win?
 
Ylös Bottom