Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

CDON.comin facebook-sivulta:

Use the code below to receive FREE SHIPPING on ALL products:

xYywtbAa

The code is only valid until Thursday 2012-03-01 23:59.



Ja sen verran Ragen demo innosti että kyllä sen tuohon hintaan kehtasi tilata. Ehkä ehtii joskus pelata. :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Expertillä on tarjouksessa Gran Turismo 5 ja LittleBigPlanet 2 hintaan 15e/peli.
Onko ihan kaikissa myymälöissä vai vaan verkkokaupassa jos sellasta on? LBP2 kiinnostaa ja gt5 omistanki :)

EDIT: Taitaa olla kaikissa myymälöissä, näytti olevan nuo tarjoukset uusimmassa lehdessä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko ihan kaikissa myymälöissä vai vaan verkkokaupassa jos sellasta on? LBP2 kiinnostaa ja gt5 omistanki :)

EDIT: Taitaa olla kaikissa myymälöissä, näytti olevan nuo tarjoukset uusimmassa lehdessä.

Pelasin varman päälle, tilasin netin kautta paikalliseen liikkeeseen :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Halvaksi tekee kyllä tuo cdon elämän, FF XIII-2 limited edition halpaan hintaan ja sähköpostissa oli vielä 5€ lahjakortti. Toisaalta taas tuli hankittua jotain mitä ei ollut suunnittelut että olinko sittenkin itse se jota tässä huiputettiin.. No samapa se :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Halvaksi tekee kyllä tuo cdon elämän, FF XIII-2 limited edition halpaan hintaan ja sähköpostissa oli vielä 5€ lahjakortti. Toisaalta taas tuli hankittua jotain mitä ei ollut suunnittelut että olinko sittenkin itse se jota tässä huiputettiin.. No samapa se :D

No niinpä.. Itsekin tullut kaikkea ylimääräistä ostettua, "kun halvalla sai". Osa peleistä on sitäpaitsi vielä muoveissa...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

On varmaan jo muutkin huomanneet että CDON:issa olisi nyt Call of Duty MW3 29.95e. Kaupan päälle saa vielä jonkun huivinkin. Vaikka bäfä miehiä olenkin, kyllä sen tuohon hintaan voisi hommata. Olen kuitenkin aikaisemmat osat kahlannut läpi.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

On varmaan jo muutkin huomanneet että CDON:issa olisi nyt Call of Duty MW3 29.95e. Kaupan päälle saa vielä jonkun huivinkin. Vaikka bäfä miehiä olenkin, kyllä sen tuohon hintaan voisi hommata. Olen kuitenkin aikaisemmat osat kahlannut läpi.

Juu voin lämpimästi suositella yksinpelin puolelta MW3:sta vallan mainiosti.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Halvaksi tekee kyllä tuo cdon elämän, FF XIII-2 limited edition halpaan hintaan ja sähköpostissa oli vielä 5€ lahjakortti. Toisaalta taas tuli hankittua jotain mitä ei ollut suunnittelut että olinko sittenkin itse se jota tässä huiputettiin.. No samapa se :D
Kyllähän se itsekin piti pistää tilaukseen kumminkin niin halvalla sai. :cool:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

En olisi varmaan koskaan ostanut tuota final fantasya, mutta kun cdon kiusoittelee näillä tarjouksilla niin pakkohan se on vaan ostaa. Tullu viimeaikoina osteltuu useita pelejä tarjouksilla, pitäs jossai vaihees ehtii pelatakki niitä. :p
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ps storessa hyviä tarjouksia nyt! mm. sly trilogia 12,95e, ico & shadows of colo hd collection 19,95e, just cause 2 ultimate edition 14,95 ja plussalaisille kaikki hieman halvempaa, tsekatkaa! :cool:

Jos omistaa jo sly 1 ja ostaa trilogyn niin eihä se haittaa mitää, pelailee trilogystä vaan niitä 2-3?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joo, edelliseen yhtyen. Täytyy kyllä sanoa, että yllätyin noista tarjouksista. Piti heti lähteä ostamaan 50 euron PSN kortti. Lataukseen tarttui Sly Trilogy, Ico & Shadows Collection, Trine 2... Vielä löytyisi 9 euroa tililtä. Fl0w+Flower/Lara Crofti Guardian of Lightin välillä mietiskellään.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onkos tuossa PSN Storen Sly Trilogyssä suomidubbaukset? Jos on, niin saako valita itse pelissä kielen vai joutuuko säätämään järjestelmän kielen kautta?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onkos tuossa PSN Storen Sly Trilogyssä suomidubbaukset? Jos on, niin saako valita itse pelissä kielen vai joutuuko säätämään järjestelmän kielen kautta?

Aikanaan kyselin tuota suoraan Nordiskfilmiltä ja siellä asiakaspalvelija vastasi näin

Hei.

Kyseessä pitäisi olla ihan sama versio kuin levyllä, eli Sly 2 ja 3 ovat lokalisoituja.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tomb Raider on cdonissa 9,95€ Tomb Raider Triple Pack - Playstation 3 - Pelit - CDON.COM
Postikulut tulevat toki lisäksi, mutta ottamalla jonkun euron elokuvan ja antamalla koodin xYbtXjfB säästyy postikuluilta. Koodi toimii 23.3 asti. Lähde murobbs.

Niin ja ne euron elokuvat löyty täältä Vain 1 € - Etusivu - CDON.COM

Kiitän! Tomb Raider ei lähtenyt tilaukseen, mutta sen sijaan matkaan lähti euron Gran Torino -leffa (postikuluitta). ;)

EDIT: Tai itse asiassa tilasinkin LOSTin 6. kauden DVD:n + Gran Torinon. :)
 
Ylös Bottom