Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

BlahDVD veloittaa aina punnissa ja kyllä postit ovat 1£.
Ei pidä paikkaansa. Se veloittaa sillä valuutalla minkä olet itse valinnut.

Tiedän koska eilen juuri tilasin RE5 sieltä ja "unohdin" veivata takaisin punniksi, postikulut €3.35. :rolleyes: :p
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei pidä paikkaansa. Se veloittaa sillä valuutalla minkä olet itse valinnut.

Tiedän koska eilen juuri tilasin RE5 sieltä ja "unohdin" veivata takaisin punniksi, postikulut €3.35. :rolleyes: :p

Juu siellä näyttää muuttuneen vähän kaikki systeemit. Vastaukset perustin tuohon -> http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-konsoleista-peleista/31034-yhteenveto-verkkokaupoissa-asioimisesta.html taulukkoon ja omiin aiempiin kokemuksiin kyseisestä kaupasta. Punnilla ostettaessa kumminkin edelleen tulee halvemmaksi. Ainakin tämänhetkisillä kursseilla.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua) -aiheesta:

Paljon tuo tulisi kaikenkaikkiaan maksamaan, jos tilaisin tuolta? Eli paljon postikulut ovat?

EDIT: Tjaa, lisäsin tuon tuotteen nyt ostoskoriin, niin sieltä pysty valitsemaan, että millanen kuljetustyyppi. Otin sit tietenkin "Europe" ja postikuluiksi näytti tulevan £2.95.

Oon aiemmin tilannut ulkomailta vain TheHut.com:ista ja oon aina valinnu valuutaksi euron, ja tuolla Game.co.uk:ssa ei voi valita kai kuin vain punnan. Mutta oon kuullut että kannattaa muutenkin valita se punta, koska tulee halvemmaksi huonon kurssin vuoksi. Eli nyt vaan jätän punniksi ja tilaan ja maksu onnistuu normisti luottokortilla?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eli nyt vaan jätän punniksi ja tilaan ja maksu onnistuu normisti luottokortilla?
Juuri noin.

PS. Suosittelen etsimään ketjun Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta tms. Koska käyttäjiäkin laiskottaa niin paljon, en nyt jaksa tällä vaimon miniläppärillä kaivaa linkkiä tuohon ketjuun. Sen ketjun ensimmäisestä viestistä löytyy hienosti taulukoituna yleisimpien verkkokauppojen postikulut, toimitusajat ja muut yleisimmin kysytyt asiat.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Juuri noin.

PS. Suosittelen etsimään ketjun Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta tms. Koska käyttäjiäkin laiskottaa niin paljon, en nyt jaksa tällä vaimon miniläppärillä kaivaa linkkiä tuohon ketjuun. Sen ketjun ensimmäisestä viestistä löytyy hienosti taulukoituna yleisimpien verkkokauppojen postikulut, toimitusajat ja muut yleisimmin kysytyt asiat.

Taitaa olla ihan tuossa ylemmässä viestissä (joshua900) linkki tuohon mainitsemaasi ketjuun. =P

Edit: Niin ja ikäväkseni huomasin tuossa aamulla, että tuo Game.co.uk:n Batman on jo myyty loppuun.. =( Hintaa siis olisi pelille tullut kuljetettuna ~30e.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Taitaa olla ihan tuossa ylemmässä viestissä (joshua900) linkki tuohon mainitsemaasi ketjuun. =P

Edit: Niin ja ikäväkseni huomasin tuossa aamulla, että tuo Game.co.uk:n Batman on jo myyty loppuun.. =( Hintaa siis olisi pelille tullut kuljetettuna ~30e.

Joo, eilen illalla katoin niin luki että "Out of Stock", mutta aiemmin tänään siinä oli taas "In Stock". Ja nyt siinä lukee "In Stock (2-3 Day)". Tarkoittanee, että sitä on saatavilla taas 2-3 päivän päästä, mutta sehän on ihan sama tilaako tänään vai maanantaina, koska peli ei viikonloppuna etene mihinkään.

Eli itse laitan tänään kuitenkin tilaukseen, jotta eivät lopu kesken. Odotin pitkään ja hartaasti, että Batmanin sais alle 40 euron ja kannatti odottaa. :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joo, eilen illalla katoin niin luki että "Out of Stock", mutta aiemmin tänään siinä oli taas "In Stock". Ja nyt siinä lukee "In Stock (2-3 Day)". Tarkoittanee, että sitä on saatavilla taas 2-3 päivän päästä, mutta sehän on ihan sama tilaako tänään vai maanantaina, koska peli ei viikonloppuna etene mihinkään.

Eli itse laitan tänään kuitenkin tilaukseen, jotta eivät lopu kesken. Odotin pitkään ja hartaasti, että Batmanin sais alle 40 euron ja kannatti odottaa. :D
Oh, no hyvä. Mutta parempi tilata tänään, että saa vielä tuolla hinnalla, sillä se saattaa pompsahtaa, kun uusi erä tulee. =)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Zeroseokselle kiitokset Batman vinkistä täältäkin! Tilaukseen lähti, parin päivän varastoon saapumisen jälkeen. Nyt kun mie tilasin niin luki että "In stock, ready for immediate dispatch". Saa tosin nähdä, että vaikuttaako ne mahdolliset postilakot briteissä kuljetuksiin...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Saatana. Toi Batman kerkes loppua eikä näytä enää tulevan lisää. >;/
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Yritin ottaa yhteyttä tuonne Game.co.uk:hon palautelomakkeen kautta, mutta siihen tietoihin pitää syöttää myös "postalcode". Laitoin siihen sit mun oman postinumeron, mut ei hyväksy sitä, vaan sanoo että on "invalid". Miten hitossa voin lähettää nyt niille palautteen? Oisin kyselly millon Batmania tulee lisää varastoon... ;F
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Yritin ottaa yhteyttä tuonne Game.co.uk:hon palautelomakkeen kautta, mutta siihen tietoihin pitää syöttää myös "postalcode". Laitoin siihen sit mun oman postinumeron, mut ei hyväksy sitä, vaan sanoo että on "invalid". Miten hitossa voin lähettää nyt niille palautteen? Oisin kyselly millon Batmania tulee lisää varastoon... ;F
Eiköhän tuohon voisi heittää jonkun randomin UK:n postal coden, vaikka "CW9 7RA".
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

The Hut laittoi näköjään Frag Fx v2 tarjoukseen 17,93£. Ei paha hinta enää. Tosin v3 oli kai tulossa jossain vaiheessa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pistin toisen kerran pelin tilaukseen The Hutista; on menny 2vrk eikä vieläkään peliä ole laitettu matkaan. Samoin kävi ekan tilaukseni kanssa aikoinaan ja itse pelin tulo kesti yli viikon. Onks muilla kestäny yleensä yli viikon kun on saanut pelin laatikkoonsa?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pistin toisen kerran pelin tilaukseen The Hutista; on menny 2vrk eikä vieläkään peliä ole laitettu matkaan. Samoin kävi ekan tilaukseni kanssa aikoinaan ja itse pelin tulo kesti yli viikon. Onks muilla kestäny yleensä yli viikon kun on saanut pelin laatikkoonsa?

Kaikki on mahdollista kuin tilaa ulkomailta, ei koskaan tiedä montako päivää se paketti siellä jossain pyörii.

Itse odotin yhtää hupparia jenkeistä 3 kk. (rahtilaivalla tuli näköjään)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kaikki on mahdollista kuin tilaa ulkomailta, ei koskaan tiedä montako päivää se paketti siellä jossain pyörii.

Itse odotin yhtää hupparia jenkeistä 3 kk. (rahtilaivalla tuli näköjään)

Joo näinhän se on, mutta kun olen tilannut jostain muualta kuin Hutista, niin pelit on napsahdellut helposti alle viikossa laatikkoon. Että sen vuoksi vaan jäin ihmettelemään tota Huttia. Ei siinä nyt mitään onkkelmaa sinällään ole jos se nyt yli viikon kestää.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joo näinhän se on, mutta kun olen tilannut jostain muualta kuin Hutista, niin pelit on napsahdellut helposti alle viikossa laatikkoon. Että sen vuoksi vaan jäin ihmettelemään tota Huttia. Ei siinä nyt mitään onkkelmaa sinällään ole jos se nyt yli viikon kestää.

Joka kerta on mulla mennyt Hutista tilatessa semmonen yli viikko. Eli jos tilaa esim. tiistaina, niin peli tulee luultavasti vasta tyyliin ensi viikon keskiviikkona.
 
Ylös Bottom