Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samaa sadattelua oon itse tehnyt Dirt 2:sen kanssa, boksilla 17GBP ja pleikalla 30GBP..![]()
Storessa on myynnissä vain pelin PSP-versio.Et 29,90e sais storesta
Eiköhän tuo ole vain PS3:n "marginaaliasemasta" kiinni eli kun yleisöä on vähemmän niin alennuksissakin voi vähän ylimääräistä premium-hintaa yrittää nyhtää.mistä toi sit johtuu, ei dirt 2 oo ainut jossa on noin että alustasta riippumatta on 15-20e ja sit ps3 on sen 30-50e
Pikaisesti laskien pisteet Xboxille 4-2. Eli *joskus* on toisinpäin, yleensä ei (tämä näkyy omassa pelihyllyssä, suhde on noin 3:1 Xboxin hyväksi).
Itse suosin multiplattareissa yleensä PS3:a ja harmittavasti sille pelit ovat usein kalliimpia. Ja erityisen silmiinpistävää on, että kun tilanne on XO:n eduksi -> yleensä peli on reilusti kalliimpi PS3:lla. Toisin päin puhutaan vain parin £ eroista.
Zavvin mega mondayssa Bioshock 2 Rapture Edition 35€ + pk. Tosin en tiedä toimittaako Suomeen kun on UK Exclusive.![]()
Tämä riippuu aika pitkälti siitä mistä pelinsä hommaa ja mihin aikaan (haluaako heti uutena vai hieman myöhemmin alesta). Pelejä on kaapissa ihan hemmetisti (sekä PS3 että 360) ja en muista milloin olisin normi-versiosta maksanut edes tuota 60 euroa.. Nyt tilasin Mass Effect 2:sen Playstä uutena hintaan 52e, mikä on ollut mulla about normi-pelien "maksimi".
Hintavertailut ovat toki kivoja ja välillä hyödyllisiä, mutta "liikaa" peleistä maksavat kyllä saavat aika usein myös katsoa peiliin..
Tämä riippuu aika pitkälti siitä mistä pelinsä hommaa ja mihin aikaan (haluaako heti uutena vai hieman myöhemmin alesta). Pelejä on kaapissa ihan hemmetisti (sekä PS3 että 360) ja en muista milloin olisin normi-versiosta maksanut edes tuota 60 euroa.. Nyt tilasin Mass Effect 2:sen Playstä uutena hintaan 52e, mikä on ollut mulla about normi-pelien "maksimi".
Hintavertailut ovat toki kivoja ja välillä hyödyllisiä, mutta "liikaa" peleistä maksavat kyllä saavat aika usein myös katsoa peiliin..
Ainakin tilauksen ottivat vastaan. Voipi olla että hylkäävät osoitteen perusteella myöhemmin, mutta saas nähdäZavvin mega mondayssa Bioshock 2 Rapture Edition 35€ + pk. Tosin en tiedä toimittaako Suomeen kun on UK Exclusive.![]()
Zavvin mega mondayssa Bioshock 2 Rapture Edition 35€ + pk. Tosin en tiedä toimittaako Suomeen kun on UK Exclusive.![]()
^ Näin.Eiköhän tuolla haluta sanoa, että Zavvilla on Britannian-yksinokeus Rapture Edition -version myymiseen. (Tällaiset kauppaketjujen yksinoikeudetkaan eivät välttämättä pidemmän päälle merkitse mitään, sillä halpiskauppiaat voivat hankkia varastonsa muilta alueilta ihan sen mukaan, mistä tukkuerän halvimmalla saavat.)
Suomeen tilattuna postimaksut on 0,99 puntaa per tilaus. Ilmaiset postarit koskevat vain UK-asukkeja.Niin onko noi Zavvin toimitukset ilmaisia jos lukee free delivery?