Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
PSN Storessa tämän viikon Flower vain 2,95 €. Ei paha!
Miksiköhän änäri10 maksaa edelleenkin vähintään sen 40 puntaa vaikka julkasusta alkaa olemaan jo aikaa? Vai myydäänkö jossain jo halvemmalla?
Siks koska se myy sillä 40 punnalla? Eikä tollasen pelin arvo tipu muutenkaan vasta sitte ku seuraava osa tulee.
Kiitos tästä, oli pakko ostaa tuo ja jäin kyllä mukavan rentouttavasti koukkuunPSN Storessa tämän viikon Flower vain 2,95 €. Ei paha!
Hiipun heittämillä ohjeilla toimii. Tosin flOw'lla on lataajia todella paljon, aivan tukossa yhteydet (latausajaksi ilmoittaa yli 40 tuntia 10Mbps-yhteydellä). Eli jos heittää virheilmoitusta, kannattaa kokeilla uudestaan.
Kiitos tästä, oli pakko ostaa tuo ja jäin kyllä mukavan rentouttavasti koukkuun
Joo meinasin itekkii ostaa mut aikamoista kusetusta kyl.. joutuu ostamaan vitosella sinne tilille rahaa, sit voi vast ostaa sen flowerin... Jäi ostamatta ihan periaate syistä
Itellä pelaa kyllä toi proxy yms. mutta se flOw-tarjous on tainnu jo loppua? Itellä ainaki näyttää sille hinnaks USA storessa 7.99$ tai jotain. Onko viikonloppu jo ohi rapakon takana, vai mikä on?
Odotat ensin sen pari vuotta että on ikää tarpeeksi niin johan luulisi Suomestakin lähtevän halvalla.Mistä löytää halvimman Heavy Rain Special Editionin? Suomessa hinnat on >60€
Ei kukaan sanonutkaan, että olisin sitä itse ostamassaOdotat ensin sen pari vuotta että on ikää tarpeeksi niin johan luulisi Suomestakin lähtevän halvalla.
Koko peli kaikkine lisäreineen. Sen lisäksi siellä on erikseen myynnissä 19,95 e maksava paketti, jossa ei tule peruspeliä ollenkaan, vaan ainoastaan kaikki DLC-osat.En tiedä että onko oikea paikka kysyä, mutta kun storessa on tullut toi Burnout Paradise Complete Edition juttu, 29,95€ niin en oikeen saanut tosta selvää et sisältyykö siihen se itse pelikin vai onko tossa vaan ne lisä-osat jutut, että peli pitäisi olla erikseen?
En tiedä että onko oikea paikka kysyä, mutta kun storessa on tullut toi Burnout Paradise Complete Edition juttu, 29,95€ niin en oikeen saanut tosta selvää et sisältyykö siihen se itse pelikin vai onko tossa vaan ne lisä-osat jutut, että peli pitäisi olla erikseen?