Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Osaisiko joku kertoa enemmän tietoa peleistä joita voi tilata VPD:stä Ahvenanmaan varastosta. Tarkoitan että osaisiko joku joka on joskus tilannut Ahvenanmaan varastosta pelin, niin kertoa mitä eroa sillä on perus versioon, muutakuin pelin hinta. :)

Osaisiko joku kertoa enemmän tietoa peleistä joita voi tilata VPD:stä Ahvenanmaan varastosta. Tarkoitan että osaisiko joku joka on joskus tilannut Ahvenanmaan varastosta pelin, niin kertoa mitä eroa sillä on perus versioon, muutakuin pelin hinta. :)

Ei mitään. Ihan normi pelejä. Tuolla ahvenanmaalla vaan kierretään ALV ja tämän takia pelit ovat halvempia.

Ei mitään. Ihan normi pelejä. Tuolla ahvenanmaalla vaan kierretään ALV ja tämän takia pelit ovat halvempia.
Eli siis se että kannet olisivat ruotsinkielisiä ei pidä paikaansa. Vai ovatko joidenkin pelien kannet ruotsinkielisiä :confused:

Eli siis se että kannet olisivat ruotsinkielisiä ei pidä paikaansa. Vai ovatko joidenkin pelien kannet ruotsinkielisiä :confused:
Riippuu ihan siita mita kautta ovat pelit hommanneet, teoriassa sielta saattaa tulla mita tahansa..
Esim. VPD postitteli HR:n uk versiota, mutta vaihto niita sitten nordic versioihin, ja myohemmin sitten listasi uk version erikseen.

Leffoja peleja on tullut tilattua VK.com ja VPD, vastaan on tullut englantia, nordic (etukansi englantia, takakannessa fin,swe,nor..), ruotsia ja jopa sellaisia leffoja joista on loytynyt se affenoiden oma lippu..

Darn! Tuon kun olisi ajoissa bongannut...
Ei kannata olla liian pahoillaan, kyse on kuitenkin HMV:sta, itse odottelen tassa jannityksella etta meneeko tilaus lapi eli ei..
HMV on kuitenkin naita puljuja joissa tapahtuu usein hinnoitteluvirheita ja "valitettavasti emme voi tuotetta toimittaa..".
Itse olen tuohon toimintaan sen verran kypsynyt etta jos saboteur ei lahde matkaan niin oli viimeinen kerta kun asioin tuon puljun kanssa..

Tuhkapilven taikaa.... Zavvista 13.4 lähetetty NHL 10 edelleen teillä tietämättömillä ja 20.4 play.comista lähetetty Fast And The Furious Blu-ray boksi samalla kohtalolla... onkos muita kohtalotovereita vai olenko lajiani viimeinen ? :D

Tuhkapilven taikaa.... Zavvista 13.4 lähetetty NHL 10 edelleen teillä tietämättömillä ja 20.4 play.comista lähetetty Fast And The Furious Blu-ray boksi samalla kohtalolla... onkos muita kohtalotovereita vai olenko lajiani viimeinen ? :D
Njoo, Episodes from Liberty City Play.comista kesti 2,5 viikkoa. Joten kaipa noissa viiveitä on. Jos ei ala kuulumaan niin ota paikkoihin yhteyttä ja lähettävät uuden. Muistaakseni kolme viikkoa pitää odotella ennen kuin voi reklamoida.

HMV on kuitenkin naita puljuja joissa tapahtuu usein hinnoitteluvirheita ja "valitettavasti emme voi tuotetta toimittaa..".
"Item deleted - we are trying to obtain this item from alternate sources" :D :D :mad:

Edit:
Tulihan postiakin..
"The suppliers have told us that this item is now discontinued, as the manufacturer is no longer producing it. "
Ostakaa nyt Saboteurinne, kohta ne loppuu :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei kannata olla liian pahoillaan, kyse on kuitenkin HMV:sta, itse odottelen tassa jannityksella etta meneeko tilaus lapi eli ei..
Itse olen tuohon toimintaan sen verran kypsynyt etta jos saboteur ei lahde matkaan niin oli viimeinen kerta kun asioin tuon puljun kanssa..
Kiitoksia varoituksesta - eipä tässä olisi enää kovin moneen uuteen paikkaan viitsinyt tiliä luodakaan ja kieltämättä hinnoitteluvirheeltä tuo vähän kuulostikin. No, eiköhän se sen maagisen alle parinkympin euron rajan muutaman kuukauden sisään jossain päin tipahda.

Ei taida saada niin paljoa halvemmalla, että maksaisi vaivaa tilata jostain huitsin nevadasta.

Niin ajattelinkin. Ja varmaan VK:sta sen tilaankin, mutta varmistin asian, että ei sitten vituta jos jostain olisi saanut 30€+pk. :D

Periaatteessa Gamestopista saa tuon RDR:n Limited Editionin huippuhalvalla jos tilaa UK:sta pari edullista peliä(kannattaa tarkistaa exclusion lista ensin Gamestopin sivuilta) ja tähän päälle 10€ niin se tekee yhteensä ~40€, eli ei paha jos jaksaa hieman kikkailla.

Periaatteessa Gamestopista saa tuon RDR:n Limited Editionin huippuhalvalla jos tilaa UK:sta pari edullista peliä(kannattaa tarkistaa exclusion lista ensin Gamestopin sivuilta) ja tähän päälle 10€ niin se tekee yhteensä ~40€, eli ei paha jos jaksaa hieman kikkailla.

Ja sitten kun saat pelit viikon parin päästä käsiisi ja kurvaat paikalliseen Gamestoppiin niin kuinkas ollakkaan - listaa on päivitetty ja ei mitenkään erityisen positiivisella tavalla, mutta onneksi yritys voi kuitenkin hyvittää sen 50 senttiä pelistä ettei ihan hukkaan mennyt. :)

ja esim verkkokaupasta 44e suoraan ilman kikkailua, ni ei nyt 4-5e säästön takia kauheest jaksa säätää

Aion myös ostaa RDR mutta koska tässä on pari peliä tulossa (Yakuza3 ja FFXIII), ei pelin tilaamisella ole kiire.
Tilaus menee loppukesään, mikä ei haittaa koska kesälomani on elokuun toisesta viikosta eteenpäin.
Oletettavasti myös Britannian ihmemaan hintataso kyseisen pelin kohdalla on tippunut muutamassa kuukaudessa julkaisusta.

Lähdetään siitä että peli on minulla 01.08.2010 alle 30e postikuluineen maksaneena.
Toki jos aiemmin kyseiseen hintaan saa niin tilaus lähtee. Ei mulla ole kiire kun ei niin hinkua tuohon onlineen ole.

Hei sanokaahan joku Yhdysvaltalainen/Kanadalainen verkkokauppa joka postittaa Suomeen. Sillä on syynsä miksi pitää olla jenkki.

Vaikka VG+ tai Amazon.com/ca.

Olen joskus jotain yrittänyt Amazonista tilata niin sanoi etteivät postita Suomeen.

EDIT juu yritin ennakkotilata black opsia mut sanoo ettei onnistu suomeen

Ylös Bottom