Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Olen joskus jotain yrittänyt Amazonista tilata niin sanoi etteivät postita Suomeen.

Jos siellä Product details kohdassa lukee:
Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues.

Niin tuota ei saa tilattua Suomeen.

Jos siellä kuitenkin lukee;
Shipping: This item is also available for shipping to select countries outside the U.S.

Niin, tuon saa tilattua Suomeen.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuli mieleen, että tietääkö joku kannattaisiko englannin nettikaupoista tilata muuttamatta rahayksikköä? Jääkö siinä voitolle vai häviölle :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuli mieleen, että tietääkö joku kannattaisiko englannin nettikaupoista tilata muuttamatta rahayksikköä? Jääkö siinä voitolle vai häviölle :D

Yleisesti ottaen kannattaa punnilla tilata, niin voi hiukan voitollekin jäädä. Tietenkään tämä ei aina pidä paikkaansa ja jotkin kaupat on sellaisia, että on pakko tehdä kauppaa euroilla.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Alkaa ottamaan päähän tuo thehut. Tilasin sieltä erään pelin, sitä ei tullut neljään viikkoon joten valitin heille asiasta, no he lähettivät minulle kaavakkeen postissa, sillä oli tarkoitus saada uusi peli tilalle, no täytin sen ja lähetin takaisin.

Nyt on kulunut 4 viikkoa siitä kun lähetin kaavakkeen takaisin, eikä vieläkään ole tullut uutta peliä...
Onko tämä ihan normaalia vai onko minulla käynyt vain helvetin huono tuuri? Ekaa kertaa nimittäin tilaamassa briteistä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko tämä ihan normaalia vai onko minulla käynyt vain helvetin huono tuuri? Ekaa kertaa nimittäin tilaamassa briteistä.

Tuskinpa kukaan jatkaisi Britanniasta tilaamista, jos meno olisi aina tuollaista. Satojen tilausten perusteellan uskallan sanoa, että pääsääntöisesti tilaaminen niin The Hutista kuin muistakin brittikaupoista toimii jouhevasti. Aina joskus voi tietysti käydä heikommin, mutta harvinaista se on.

Firma saattaa suhtautua sinuun epäilevämmin, koska olet ulkomainen tilaaja vailla aiempaa asiakassuhdetta, ja olet heti ensimmäisestä tilauksestasi vaatimassa ilmaista tuplakappaletta - riskiprosenttisi on siis 100% (näin siis heidän näkökulmastaan katsottuna). Lähetä kohtelias yhteydenotto asiakaspalveluun ja tiedustele missä mennään tilauksen suhteen, niin eiköhän asia taas etene.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nyt on kulunut 4 viikkoa siitä kun lähetin kaavakkeen takaisin, eikä vieläkään ole tullut uutta peliä...
Onko tämä ihan normaalia vai onko minulla käynyt vain helvetin huono tuuri? Ekaa kertaa nimittäin tilaamassa briteistä.
Olen tilaillut kyseisestä puljusta kymmeniä pelejä ja kaikki saapuneet hyvissä ajoin kotiin, lukuunottamatta lähi viikkona tulivuoren tuhkapilvi, joka on hieman hidastanut toimitusta ja 2 viimeisimmät tullut punapalloisella ikäraja merkinnällä. Muuten olisin todella tyytyväinen thehut kauppaan.

Joten se on melko harvinnaista peli katoaa postin kuljetuksessa jonnekkin. Tiedenkin on niitä yksittäisiä tapauksia.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Thehut.com:sta pitäsi lähteä koodilla MM10 10% pois ostoskorin hinnasta (ei preorder-kamaa, joten RDR on pois laskuista :(. Voimassa 24tuntia.

Kyllä mulla ainakin lähtenyt aina alennuskoodeilla myös preordereista, kuten nyt RDR:n tilasin 10% alennuksella.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Minua kiinnoistaisi tietää, että onko Brittien EA NHL-peleissä suomenkieltä mukana?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Alkaa ottamaan päähän tuo thehut. Tilasin sieltä erään pelin, sitä ei tullut neljään viikkoon joten valitin heille asiasta, no he lähettivät minulle kaavakkeen postissa, sillä oli tarkoitus saada uusi peli tilalle, no täytin sen ja lähetin takaisin.

Nyt on kulunut 4 viikkoa siitä kun lähetin kaavakkeen takaisin, eikä vieläkään ole tullut uutta peliä...
Onko tämä ihan normaalia vai onko minulla käynyt vain helvetin huono tuuri? Ekaa kertaa nimittäin tilaamassa briteistä.

Jaahas, olivatkin antaneet minulle väärän osoitteen, johon lähettää se kaavake. Nyt taas pitää lähetellä lisää kaavakkeita. -.-

Mahtavaa toimintaa thehutilta ei voi muuta sanoa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pääseekö tollaisessa Englannista tilatussa NHL:ssä pelaamaan halutessaan myös SM-liigajoukkueilla? Onko Suomessa myytävässä yleensäkään mitään muuta eroa kuin Mikko Koivun kuva kannessa?

Eiköhän se peli ole, eli kannella vaan. Omassa koivun mikko kansilla varustetussa pelissä on nimittäin patrick kane pelilevyssä.. :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tämä on valitettavasti PC-versio, joten ei kuulu PS3-tarjousketjuun.
Hups, anteeksi. tuossa uudistetussa Find-Gamesissa on nuo ärsyttävät välilehdet ja PC "vakiona".

PS3 on Hutissa siis 47.73 eur. ;)

Silti kympin halvempi. (Korjasin tarjousketjuun...)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Laitetaan lisää tarjouksia nopeille,

PS3 DJ Hero Renegade Edition 51,99e play.comista
Henkisesti voi jo valmistautua siihen, että joko Play.com ei toimita kyseistä pakettia Suomeen ollenkaan tai se jää tulliin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mitenkäs, jos laittaa kahdesta eri paikasta tilaukset vetämään ja sattuvat sitten tulliin samana päivänä (yhteisarvo yli tullirajan)
Onko mahdollisuus jäädä tullin hoiviin? :confused:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mitenkäs, jos laittaa kahdesta eri paikasta tilaukset vetämään ja sattuvat sitten tulliin samana päivänä (yhteisarvo yli tullirajan)
Onko mahdollisuus jäädä tullin hoiviin? :confused:

Nehän on kaksi eri pakettia, joten eivät jää tulliin. Ei ne niitä osotteita ala tarkistamaan, että "jaaha nää kaks pakettia on menossa samaan paikkaan" ja sit alkaa siellä laskemaan pluslaskuja, ja "aijai, nyt meni kyllä yli tullirajan".

Eli ei. :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tusin jää, mutta kyllähän noita huhuja on kuulunut, että tyypit tullissa olisivat ynnänneet kaksi pakettia yhteen ja näin napsunut tullit. Kaikkien ei ole aina niin varmaan. ;)

Edit: Tämäkin myytti varmaan tullaan tarkistamaan kahden seuraavan viikon aikana, kun palaan kotiin, sillä ulkomailta taas on tullut tilailtua vähän liikaakin tavaraa. Toivottavasti mokomat mahtuvat luukusta sisään. xD
 
Ylös Bottom