Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 pelit Ei-HDTV:llä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tuomas

Active Member
Varmaan ketjukin on jossain mutta en jaksanut onkia. Itsellä laite menee pian hankintaa.Ovatko pelit hienon näköisiä normi 28-laajakuva tv:llä katsottuna?PS2 grafiikkoihin olen tottunut joten ainakin tulee ällistyttyä jonkin verran :D entä minkälainen kaapeli tulee PS3:sen mukana?HDMI johto pitää ainakin ostaa erikseen mutta onko mukana tulevasta johdosta mihinkään?
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Riippu miten luokittelet normaalin 28 tuumasen tv... 28" 768p lcd on melkeen normimpi nykyään kuin crt...
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Wiegraf sanoi:
Riippu miten luokittelet normaalin 28 tuumasen tv... 28" 768p lcd on melkeen normimpi nykyään kuin crt...

ihan perus kuvaputki tv :D muuta en osaa sanoa :) PS: toimiiko HDMI-kaapeli normi tv:ssä vai pitääkö olla HDTV?tuo tekniikkakeskustelu on mennyt ihan ohi korvien, kun ei ole vauvautunut lukemaan, joten kiltti vastaus ilman sen kummempia vituiluja (tarkoituksella väärinkirjoitettu) olisi poikaa.
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Tuomas sanoi:
entä minkälainen kaapeli tulee PS3:sen mukana?HDMI johto pitää ainakin ostaa erikseen mutta onko mukana tulevasta johdosta mihinkään?

Jos omistat PS2. Sulla lienee RGB scartti. Käytä sitä myös PS3 kanssa. Paras kuva jos ei ole laittaa hdmikaapelia. Paskin kaapeli tulee siis PS3 mukana (sama romu mikä tuli PS2 mukana).
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Rixa sanoi:
Jos omistat PS2. Sulla lienee RGB scartti. Käytä sitä myös PS3 kanssa. Paras kuva jos ei ole laittaa hdmikaapelia. Paskin kaapeli tulee siis PS3 mukana (sama romu mikä tuli PS2 mukana).

Toimiiko HDMI-kaapeli normitv:ssä :)
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Wiegraf sanoi:
Riippu miten luokittelet normaalin 28 tuumasen tv... 28" 768p lcd on melkeen normimpi nykyään kuin crt...
Missä pilvilinnoissa elelet :D Jos joku NYT ostaa telkkaria, niin todennäköisesti kotiin kannetaan 768p laitetta.

Kuvaputki kuitenkin dominoi vielä tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

sinappipipo sanoi:
Missä pilvilinnoissa elelet :D Jos joku NYT ostaa telkkaria, niin todennäköisesti kotiin kannetaan 768p laitetta.

Kuvaputki dominoi vielä tällä hetkellä.

Nyt meni ohi... Missä pilvilinnoissa sä elelet?
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Tuomas sanoi:
Kiitos niin arvelinkin, joten PS2 RBG kaapeli talteen kun myy konsolin pois :P

Juuh, ilmaisin itseäni huonosti. HDMI kaapeli toimii vain jos sekä lähettimessä että vastaanottimessa on kyseinen paikka kaapelille. Eli HD ready telkku tarvitaan PS3 tueksi.

Käytä RGB scarttia. Kun aika tulee hommaa HD ready telkku, älä kuitenkaan osta (sikaa säkissä) ennenkuin olet kysynyt/lukenut/konsultoinut mielipiteitä muualta.
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Varmista että nykyisen töllössi scart liittimet tukevat rgb:tä. Sama juttu varmista scart kaapelistasi...
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Wiegraf sanoi:
Varmista että nykyisen töllössi scart liittimet tukevat rgb:tä. Sama juttu varmista scart kaapelistasi...

Kyllä tukee, olen aina käyttänyt PS2-RGB kaapelia ja on toiminut ilman mitään ongelmia.Tv on viime vuonna ostettu on kuitenkin melkoisen "uusi" PS: liittimet tukee myös.
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Wiegraf sanoi:
Nyt meni ohi... Missä pilvilinnoissa sä elelet?

Elän maailmassa, jossa ihmisiä ei huvita maksaa yli tonnia, että saisi edes jotenkuten yhtähyvän väritoiston, kuin vanhassa telkkarissa ;)

Ei vaan ihan oikeesti. Teräväpiirtoruutuja on ehkä pelaajilla paljonkin, mutta Suomessa aika vähän.
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

sinappipipo sanoi:
Elän maailmassa, jossa ihmisiä ei huvita maksaa yli tonnia, että saisi edes jotenkuten yhtähyvän väritoiston, kuin vanhassa telkkarissa ;)

Ei vaan ihan oikeesti. Teräväpiirtoruutuja on ehkä pelaajilla paljonkin, mutta Suomessa aika vähän.

Jos et osannut lukea rivien välistä niin tarkoitin että yrititkö olla sarkastinen vai asiantuntematon...
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Wiegraf sanoi:
Jos et osannut lukea rivien välistä niin tarkoitin että yrititkö olla sarkastinen vai asiantuntematon...

No en näemmä osannut. Sanoin viestissäni, että uusista laitteista hoodeeteeveitä on suurin osa. Toisin, kuin käytössä olevista laitteista. Mielestäni tässä ei ole mitään suurempaa aihetta vittuiluun puolin tai toisin, mutta ihan sama mulle... Hyvät päivänjatkot vaan sullekkin.
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Siis joku ihan oikeasti meinaa ostaa ps3:sta kuvaputkitöllön kaveriksi? Eikä ole edes aprillipäivä :eek:
Konsolin hinnalla saa jo 32" HDTV televisioita parhaillaan.

Edelleen samat jutut asiaan liittyen:
+Joo näyttää ne paremmilta kun ps2 pelit kyllä
- P*skalta ne silti näyttää verrattuna siihen miltä niiden pitäisi näyttää. Piste.

Itse kyllä jatkaisin säästöä ja ostaisin mokoman vasta kun rahat riittää myös televisioon. Pelitarjontakin jo parempaa varmaan siinä vaiheessa.

Ymmärrän kyllä, että crt-töllön omaavat tahtoisivat kuulla hehkutusta ja vakuutteluita siitä kuinka "pelit näyttävät kivoilta kyllä myös vanhassa lootassa", mutta ei auta. Maailma on kylmä paikka eikä saa aina sitä mitä tahtoo. :rolleyes:

ps: Samat sanat pätee XO:hon, ihan vaan, että tulee selväksi.
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

sinappipipo sanoi:
No en näemmä osannut. Sanoin viestissäni, että uusista laitteista hoodeeteeveitä on suurin osa. Toisin, kuin käytössä olevista laitteista. Mielestäni tässä ei ole mitään suurempaa aihetta vittuiluun puolin tai toisin, mutta ihan sama mulle... Hyvät päivänjatkot vaan sullekkin.

Sanot viesteissäs vähän yhtä sun toista, vaikea ottaa selvää. Ei ollu tarkotus vittuilla. Kuhan ps3 kaukosäätimellä näitä viestejä kirjoittelen niin ei jaksa laitella hymiöitä mukaan...
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Kyllä nuo pelit paremmalta näyttää, vaikkei resoluutiota olisikaan. Oma kokemus ehkä monen mielestä pahimmasta tapauksesta, eli SD tykiltä komponentilla. PS2 kuva oli 80" venytettynä terävä ja sahalaitainen. Tuli selkeästi olo, että tykki oli tehty parempaa varten.
Nyt kolmosella saman verran toiseen suuntaan, eli tykki tuntuu vanhalta.

Kumpikaan tapaus ei vaikuttanut siihen kuinka hauskaa itse pelaaminen on.
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Ihan hyvältähän nuo pelit näyttävät myös tavallisella televisiolla, HDTV silti mahdollisimman nopeasti konsolin kaveriksi.
 
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

Decap sanoi:
Siis joku ihan oikeasti meinaa ostaa ps3:sta kuvaputkitöllön kaveriksi? Eikä ole edes aprillipäivä :eek:
Konsolin hinnalla saa jo 32" HDTV televisioita parhaillaan.
Minä, mun Salora toimii vielä ihan hyvin.
Ei se HDTV mun mielestä oikeasti ole mikään "super mahtava siisti must pakko(heti)ostos" juttu. Sitäpaitsi ennemmin käytän nekin rahat pleikkariin ku televisioon. Mä elän vielä montavuotta kuvaputkitelevison kanssa (ja ei edes ota yhtään pannuun).
 
Ylös Bottom