Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 pelit Ei-HDTV:llä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 pelit Ei-HDTV:llä

FindRb sanoi:
Minä, mun Salora toimii vielä ihan hyvin.
Ei se HDTV mun mielestä oikeasti ole mikään "super mahtava siisti must pakko(heti)ostos" juttu. Sitäpaitsi ennemmin käytän nekin rahat pleikkariin ku televisioon. Mä elän vielä montavuotta kuvaputkitelevison kanssa (ja ei edes ota yhtään pannuun).

Sama täällä, vieläkun mitkään televisio ohjelmatkaan ei tue ADHD telkkoja!...Shiis HDTV tölsyhä siin piti lukea!:o

Decap sanoi:
Siis joku ihan oikeasti meinaa ostaa ps3:sta kuvaputkitöllön kaveriksi? Eikä ole edes aprillipäivä :eek:
Konsolin hinnalla saa jo 32" HDTV televisioita parhaillaan.

Edelleen samat jutut asiaan liittyen:
+Joo näyttää ne paremmilta kun ps2 pelit kyllä
- P*skalta ne silti näyttää verrattuna siihen miltä niiden pitäisi näyttää. Piste.

Itse kyllä jatkaisin säästöä ja ostaisin mokoman vasta kun rahat riittää myös televisioon. Pelitarjontakin jo parempaa varmaan siinä vaiheessa.

Ymmärrän kyllä, että crt-töllön omaavat tahtoisivat kuulla hehkutusta ja vakuutteluita siitä kuinka "pelit näyttävät kivoilta kyllä myös vanhassa lootassa", mutta ei auta. Maailma on kylmä paikka eikä saa aina sitä mitä tahtoo. :rolleyes:

ps: Samat sanat pätee XO:hon, ihan vaan, että tulee selväksi.

Kuulostaa taas niiltä joiden vanhemmat ostaa kaiken.Meillä muilla joiden pitää maksaa asuntolainaa ynnä muuta laskua, ei välttämättä riitä rahat molempiin.Ihan vaan että tulee selväksi.Itse aion vielä pärjätä tuolla töllöllä monta vuotta.

Tuomas sanoi:
Kuulostaa taas niiltä joiden vanhemmat ostaa kaiken.Meillä muilla joiden pitää maksaa asuntolainaa ynnä muuta laskua, ei välttämättä riitä rahat molempiin.Ihan vaan että tulee selväksi.Itse aion vielä pärjätä tuolla töllöllä monta vuotta.

Osta vain se kone. Noiden televisioiden hinnat putoavat kokoajan.. Tiedä vaikka innostuisit ostamaan televisionkin myöhemmin.

Tuomas sanoi:

Eihän kukaan käskenyt ostaa molempia kerralla. Ihmetyttää vaan se, että miksi joku ostaisi helvatan kalliin PS3:n, kun edes BD-toistosta ei ole varsinaista hyötyä SD-telsun kanssa. Saat vaikka 360:n paljon halvemmalla, ja hyviä pelejä löytyy paljon. Jos taasen olet PS3:n tulevien exclusive-pelien perässä (MGS, FFXIII ym.), niin kannattaa varmasti odottaa, että ne ilmestyvät ja samalla konsolin hinta laskee.

Tuomas sanoi:
Varmaan ketjukin on jossain mutta en jaksanut onkia. Itsellä laite menee pian hankintaa.Ovatko pelit hienon näköisiä normi 28-laajakuva tv:llä katsottuna?PS2 grafiikkoihin olen tottunut joten ainakin tulee ällistyttyä jonkin verran :D entä minkälainen kaapeli tulee PS3:sen mukana?HDMI johto pitää ainakin ostaa erikseen mutta onko mukana tulevasta johdosta mihinkään?

Itse pärjäsin jo muutaman kuukauden ihan normaalilla 21" SD töllöllä ja PS3lla, ihan sama oli XOn kanssa. Nättiä se on kyllä joka tapauksessa. Ainoastaan risoo se, että PS3lla on sama, idioottimainen, rajoitus kuin PS2lla: RGB-piuhalla elokuvat ovat vihreitä.

Mukana tulevalla johdolla tekee jotain ensi hätään, mutta S-video kannattaa olla, jos haluaa katsoa leffojakin. Mukana tuleva johto on komposiitti.

Legge sanoi:
Eihän kukaan käskenyt ostaa molempia kerralla. Ihmetyttää vaan se, että miksi joku ostaisi helvatan kalliin PS3:n, kun edes BD-toistosta ei ole varsinaista hyötyä SD-telsun kanssa. Saat vaikka 360:n paljon halvemmalla, ja hyviä pelejä löytyy paljon. Jos taasen olet PS3:n tulevien exclusive-pelien perässä (MGS, FFXIII ym.), niin kannattaa varmasti odottaa, että ne ilmestyvät ja samalla konsolin hinta laskee.

Noin perusteltuna en kyllä osaa muuta sanoa kuin että olen merkkiuskollinen.Olen PS2-pelaaja joten siirryn PS3:seen.Xbox360 ei ole käynyt mielessä ollenkaan.Ostihan moni Xbox360:sen heti vaikka se kaatuili ja bugitti minkä ehti.Laatu maksaa ja PS3 on (mielestäni) laatua mistä kannattaa maksaa.En kuitenkaan ole niitä jotka ostaa isoilla summilla kallista tavaraa joka toinen päivä.Joku saattaa päivittää tietokonettaan kokoajan paljon enemmällä mitä PS3 maksaa, missä en itse näe järkeä.

Ennen kuin tästä ketjusta tulee juupaseipäs-väittelyä eri konsoleiden, telkkareiden ja niiden hintojen kesken, niin sujautan oman versioni keskusteluun...

Eli asiaan... Tässä kirjoittelen parhaillaan PS3:lla Philipsin kuvaputkitelkkuun (28" 4/3 PAL)... Netistä saa "aikuisten oikeasti" (ärsyttävä ilmaus muuten) hyvin selvän, ei tarvitse tihrustella ollenkaan. Eli netti toimii kuvaputkella riittävän hyvin...

Kokeilin nopeasti Motorstormia ja alkuvideo vetäs leuan lattiiaan. En tiedä kuinka kauheata kuvaa odotin, mutta olin tuohon todella tyytyväinen... Itse pelikuva oli kanssa hyvää tasoa, olkoonkin, että tietyt tekstuurit näyttivät hieman suttuisilta, mutta kuitenkin huomattavasti paremmilta kuin PS2:lla koskaan... Voidaan oikeutetusti puhua PS2,5:n tason grafiikasta... Ja valitettavasti tämä kyllä Wii:nkin kepittää...

Muista ominaisuuksista nopeasti katsottuna: valokuvat tulevat todella skarppina muistikortilta. Yllätyin siitäkin...

Mutta palaillaan asiaan kunhan saadaan lisää kokemuksia laitteesta...

Ei tähän voi kirjoittaa mitään, mikä ei olisi itsestäänselvyyksien vääntämistä rautalangasta tai vittuilua.

Ei kyllä minä Tuomas maksan itse jokaisen pennin kuluistani. Työssäkäyvä ihminen kun olen.

Ja mielipiteeni sentään on puolueeton, satun pitämään itseäni pelaajana joten tuommoinen yhden konsolin suuntaan kallistuminen on vain hieman säälittävää tästä näkökulmasta. Minun näkökulmastani pelit ratkaisevat, ei se logo.
Lähinnä ajattelin, että sama säästää televisiota varten koska ketään tuskin ps3 ostaneista vielä ajattelee nyt julkaistuja pelejä niinä "messias-peleinä" joiden takia konsoli oli aivan välttämätöntä saada heti.? (Jos ajattelee niin olisi ostanut XO:n jo puolisen vuotta sitten ja pelannut ko pelit läpi)

ps: ja ei tämä ei ollut mitään dissausta resistancea ja motorstormia kohtaan. Mutta ei ne mitään MGS4:sia kyllä ole jotka saavat aikaan näitä "TAHTOO" fiiliksiä. Tajuatte varmaan kyllä mistä puhun.

Palatakseni aiheeseen niin on toki inhimillistä puolustella ja mainita vain niitä hyviä ominaisuuksia siitä omasta kokoonpanosta. Eikä siinä mitään väärää varsinaisesti, siitä vaan konsolia kiinni vaikka 14" saloraan koska: "Kyllä ne hyvältä näyttää!"

Btw Hex kyllä kiteytti pirun hyvin tuossa lauseessaan kaiken tämän, vittuilua se on jos sanoo suoraan sen mitä kaikki HDTV aikaan siirtyneet ajattelee. :o

Decap sanoi:
Ei kyllä minä Tuomas maksan itse jokaisen pennin kuluistani. Työssäkäyvä ihminen kun olen.

Ja mielipiteeni sentään on puolueeton, satun pitämään itseäni pelaajana joten tuommoinen yhden konsolin suuntaan kallistuminen on vain hieman säälittävää tästä näkökulmasta. Minun näkökulmastani pelit ratkaisevat, ei se logo.
Lähinnä ajattelin, että sama säästää televisiota varten koska ketään tuskin ps3 ostaneista vielä ajattelee nyt julkaistuja pelejä niinä "messias-peleinä" joiden takia konsoli oli aivan välttämätöntä saada heti.? (Jos ajattelee niin olisi ostanut XO:n jo puolisen vuotta sitten ja pelannut ko pelit läpi)

ps: ja ei tämä ei ollut mitään dissausta resistancea ja motorstormia kohtaan. Mutta ei ne mitään MGS4:sia kyllä ole jotka saavat aikaan näitä "TAHTOO" fiiliksiä. Tajuatte varmaan kyllä mistä puhun.

Palatakseni aiheeseen niin on toki inhimillistä puolustella ja mainita vain niitä hyviä ominaisuuksia siitä omasta kokoonpanosta. Eikä siinä mitään väärää varsinaisesti, siitä vaan konsolia kiinni vaikka 14" saloraan koska: "Kyllä ne hyvältä näyttää!"

Ja kuitenkin piti päästä inisemään PS3:n julkaisupeleistä. Siinä se "puoluettomuus" tuli taas esiin. Yksi asia jossa olen samaa mieltä kanssasi on kyllä tuo että MGS4 on se teh peli sitten aikoinaan. Ja vielä off topiccina mainittakoon että eipä kyllä GOW eikä Halo 3:nenkaan ole saanut "tahtoo" fiiliksiä aikaan....

Ilmeisesti tuo salora juttusi oli tarkoitus olla hauska letkautus, mutta eipä oikeen uponnut. Kannattaisi enemmin lukea mitä topicci koskee ennen kuin lähtee kirjoittelemaan....

Decap sanoi:
XO tai C-64:) eivät ole vaihtoehtoja jos PS3:n yksinoikeuspelit kiinnostaa, nykyiset ja tulevat.
Tuossa sitä vasta rahaa palaa turhaan, jos hyppää hätäpäissään toisen konsolin kelkkaan ja ei sen yksinoikeuspelit sitten kiinnostakaan.

Ja muuten tuleepahan uusi ahaa elämys jos ostaa sen HDTV:n myöhemmin.
Mulla tuli 3 niitä PS2:n aikana, eka kun siirtyi ps2:een, toinen kun viimein ostin rgb-johdon ja kolmas kun ostin uudet silmälasit:)

foghorn sanoi:
Ja muuten tuleepahan uusi ahaa elämys kun ostin uudet silmälasit:)
Heh...Mul ei oo vara ostaa sitä ADHD telkkaa, joten täytysköhän munkin ostaa silmälasit, vaikka näenkin hyvin?:D

Aleksi sanoi:
Ja kuitenkin piti päästä inisemään PS3:n julkaisupeleistä. Siinä se "puoluettomuus" tuli taas esiin.
Ai, että se kun sanoo rehellisen mielipiteen ei ole puolueetonta? Se olisi puolueetonta, että kehuisin ko konsolin julkaisupelejä perusteetta? Tarkistapa sanakirjasta sana 'puolueeton' uusiksi.. :confused:

Herranen aika kun on herkkää porukkaa. Mitään muuta saisi sanoa kun kehuja ja ylistystä. Fanipoika-kulttuuri on totaalisen perseestä ja saa kyllä joskus hävettämään tahtomattaankin.
Jääköön tämä osaltani tähän, naurettavaa ottaa jokainen kritiikki ja kääntää se sodaksi.

Miksi pitää sitten kysyä mielipiteitä PS3 peleistä normaalilla televisiolla ellei kestä kuulla rehellisiä vastauksia? Lisätkää vaikka perään nyt sitten, että: "Vain positiiviset kommentit!"

Aleksi sanoi:
Ja kuitenkin piti päästä inisemään PS3:n julkaisupeleistä. Siinä se "puoluettomuus" tuli taas esiin. Yksi asia jossa olen samaa mieltä kanssasi on kyllä tuo että MGS4 on se teh peli sitten aikoinaan. Ja vielä off topiccina mainittakoon että eipä kyllä GOW eikä Halo 3:nenkaan ole saanut "tahtoo" fiiliksiä aikaan....

Ilmeisesti tuo salora juttusi oli tarkoitus olla hauska letkautus, mutta eipä oikeen uponnut. Kannattaisi enemmin lukea mitä topicci koskee ennen kuin lähtee kirjoittelemaan....

Mitä helv...

Nojoo asiaan. Eli 21-kuvaputkella on pari päivää pelitetty kaverin kanssa ja tässä satoa.

Resistance yhdellä ruudulla näyttää hieman vaikkapa Haloa skarpimmalta, mutta siinäpä se. Textuurit ja geometria ovat aikalailla last-geniä. Hahmoissa on ihan mukavasti detailia. Vaatii ehdottomasti HD-töllön, että säväyttää. Jaetulla ruudulla todella vaatimattoman näköinen.

Motorstormin demo on kuvaputkella hieno. Ruudulla on paljon romua eikä hieman suttuiset textuurit haittaa kovassa vauhdissa ja "rapaisuus" on tässä vain plussaa. HD varmasti hienontaa peliä vielä tästäkin, mutta tämä toimii kuvaputkella!

GT HD oli graafisesti suurin pettymys. GT4.1 jos vain grafiikkaa tuijotetaan. Kuulemma HD-töllöllä todella hieno, eli kuvaputki ilmeisesti karsii yksityiskohtia runsaasti.

Tekken DR on kuvaputkella identtinen PS2 version kanssa.

Zoukka sanoi:
GT HD oli graafisesti suurin pettymys. GT4.1 jos vain grafiikkaa tuijotetaan. Kuulemma HD-töllöllä todella hieno, eli kuvaputki ilmeisesti karsii yksityiskohtia runsaasti.

Mikäli olen käsittänyt oikein, GT HD:ssa on sama määrä yksityiskohtia kuin GT4:ssä, ainoastaan resoluutiota on nostettu. Ja kuvaputki taas ei siihen pysty joten pelin pitäisi näyttää täsmälleen samalta kuin GT4.

phanatic sanoi:
Mikäli olen käsittänyt oikein, GT HD:ssa on sama määrä yksityiskohtia kuin GT4:ssä, ainoastaan resoluutiota on nostettu. Ja kuvaputki taas ei siihen pysty joten pelin pitäisi näyttää täsmälleen samalta kuin GT4.

No ilmankos GT HD ei oikein säväyttänyt edes 720p tykillä. Oli mielestäni aika aneemisen näköinen, poislukien ne komeat vuoret taustalla.

phanatic sanoi:

En siis ollutkaan aivan sokea :p

Kyllähän nämä nextgen-konsolit (paitsi Wii) osittain hukkaan menee ilman teräväpiirto TV:tä. Tietysti jos ei tiedä paremmasta niin kyllä sillä SDTV:llä pelaa mutta paluuta HD-kuvasta ei ole.

Ylös Bottom