Taajuus sanoi:
Jatketaan vielä...
Ei oikein pysty käsittämään miten porukka voi elää PS3 + putkitelkkari (mahdollisesti pienikin sellainen) yhdistelmällä. Minä en koe olevani hurjan ronkeli tai hifistelijä, mutta kun alunperin PS3 näin sukulaismiehen 42" hd-ready flätistä ja seuraavalla viikolla lainattuna vehje kiinni omaan 28" putkitelkkuun - ei edes tarvinut harkita voiko putkitelkulta pelata. Aivan järjetöntä pikselimössöä./QUOTE]
Olen juuri samaa mielta, karmeus korostuu tietty jos putkitv ei oo edes laajakuva.
En ymmärrä, mitenkä ihmiset pystyy elämään, jos autoa ajaessa ei alla ole vähintään TVR, tai jos vaatekaapista löytyy jotakin muuta, kuin viimeisimmät mp3-snoukkatakit ja highend stealthcloak viitta. Ruuaksi ei voi kutsua mitään muuta, kuin sisäfilettä (saimaan norpan). Asunto EI VOI olla alle 700 neliötä. Siis jos on alle 700 neliöö, niin sehän on sitten joku sossun luukku, jossa rotat ryömii lattialla.
Vai voisiko olla, että osa ihmisistä on onnellisia vähemmälläkin? Voisiko?
Itse pitäisin pääni kiinni ja antaisin ihmisten, jotka eivät aivan niin hienolla laitteistolla pelaa, pelata pelinsä. Veikkaan että, teilläkin olisi vielä parantamisen varaa siinä laitteistossa, jos haluatte TODELLA nauttia peleistä...
Vakavasti puhuen. On totta, että HD on hienompaa ja kauniimpaa, mutta tuollaisia kommentteja en jaksaisi lukea. On hieman tökeröä päivitellä, että kuinka joku voi elää sen kanssa, jos laitteet eivät suollakaan sitä korkeampi resoluutioista kuvaa.