Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiitti! Nuohan toimittaa pelejä europpaan?Pibe sanoi:
Voihan sen noinkin tehdä, mutta itse ainakin äsken menin oikeaan reunaan ja vaihdoin rahayksiköksi euron...Pibe sanoi:Toimittaa. Ja jos haluat tarkistaa hintoja, valitse peli ja mene tilaukseen asti niin näet postikulut. Sitten laitat kanadan taalasta muunnon euroihin täällä: http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html
EDIT: Eli esim. Armoured Core 70 taalaa + 7,5 taalaa postikulut on about 55
Itse olen tilannut sieltä ainakin tullirajan ylittävää kamaa ja on tullut ihan himaan asti.
Noiden nettikauppojen kurssit saattaa olla välillä aika päin prinkkalaa... Niinkuin aikoinaan kun play.comissa tilasi puntahinnoilla, sai tuotteen paljon halvemmalla. Enää ei, koska puntahinnoilla ei voi tilata kuin englantiin.J2 sanoi:Voihan sen noinkin tehdä, mutta itse ainakin äsken menin oikeaan reunaan ja vaihdoin rahayksiköksi euron...
Itsekin katselin juuri Armored Corea.
No 2 peliä, Armored Core 4 ja NHL 2K7, olivat yhteensä 109.98 kanadalaista muunnettuna euroiksi se oli 77.59, kun taas valitsemalla euron sieltä oikelta, hinta oli 72.17 euroa. Että silleen tällä kertaa...Pibe sanoi:Noiden nettikauppojen kurssit saattaa olla välillä aika päin prinkkalaa... Niinkuin aikoinaan kun play.comissa tilasi puntahinnoilla, sai tuotteen paljon halvemmalla. Enää ei, koska puntahinnoilla ei voi tilata kuin englantiin.
J2 sanoi:No 2 peliä, Armored Core 4 ja NHL 2K7, olivat yhteensä 109.98 kanadalaista muunnettuna euroiksi se oli 77.59, kun taas valitsemalla euron sieltä oikelta, hinta oli 72.17 euroa. Että silleen tällä kertaa...
edit: vertailin eri yksiköitä ja tällä hetkellä kun muutti oikealta rahat euroiksi niin sai halvimmalla.
Ok.Totoro sanoi:Itse asiassa nuo eurohinnat ovat siellä vain vertailun vuoksi. Ostot veloitetaan aina Kanadan dollareissa.
Sivustolla kerrotaan seuraavaa: "All currencies on the Videogamesplus.com, .ca website are for comparative purposes only. All transactions are billed in Canadian dollars. We are not responsible for any charges or conversion errors made by you or your card issuer. "
Terppa sanoi:Toimiiko ntsc pelit eurooppalaisessa ps3:ssa? Voipi olla tyhmä kysymys....![]()