Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelit ulkomailta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jiikax

New Member
Elikkäs mistä saisi tilattua PS3-pelejä ulkomailta halvemmilla hinnoilla, mieluiten amerikasta tai japanista missä on julkaistu enemmän pelejä. Play-Asiahan ei toimita pelejä eurooppaan joten sitä ei kannata ehdottaa.

Vastaus: PS3-pelit ulkomailta

Toimittaa. Ja jos haluat tarkistaa hintoja, valitse peli ja mene tilaukseen asti niin näet postikulut. Sitten laitat kanadan taalasta muunnon euroihin täällä: http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html

EDIT: Eli esim. Armoured Core 70 taalaa + 7,5 taalaa postikulut on about 55
Itse olen tilannut sieltä ainakin tullirajan ylittävää kamaa ja on tullut ihan himaan asti.

Pibe sanoi:
Toimittaa. Ja jos haluat tarkistaa hintoja, valitse peli ja mene tilaukseen asti niin näet postikulut. Sitten laitat kanadan taalasta muunnon euroihin täällä: http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html

EDIT: Eli esim. Armoured Core 70 taalaa + 7,5 taalaa postikulut on about 55
Itse olen tilannut sieltä ainakin tullirajan ylittävää kamaa ja on tullut ihan himaan asti.
Voihan sen noinkin tehdä, mutta itse ainakin äsken menin oikeaan reunaan ja vaihdoin rahayksiköksi euron...
Itsekin katselin juuri Armored Corea.

J2 sanoi:
Voihan sen noinkin tehdä, mutta itse ainakin äsken menin oikeaan reunaan ja vaihdoin rahayksiköksi euron...
Itsekin katselin juuri Armored Corea.
Noiden nettikauppojen kurssit saattaa olla välillä aika päin prinkkalaa... Niinkuin aikoinaan kun play.comissa tilasi puntahinnoilla, sai tuotteen paljon halvemmalla. Enää ei, koska puntahinnoilla ei voi tilata kuin englantiin.

Pibe sanoi:
Noiden nettikauppojen kurssit saattaa olla välillä aika päin prinkkalaa... Niinkuin aikoinaan kun play.comissa tilasi puntahinnoilla, sai tuotteen paljon halvemmalla. Enää ei, koska puntahinnoilla ei voi tilata kuin englantiin.
No 2 peliä, Armored Core 4 ja NHL 2K7, olivat yhteensä 109.98 kanadalaista muunnettuna euroiksi se oli 77.59, kun taas valitsemalla euron sieltä oikelta, hinta oli 72.17 euroa. Että silleen tällä kertaa...

edit: vertailin eri yksiköitä ja tällä hetkellä kun muutti oikealta rahat euroiksi niin sai halvimmalla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Euroina ite aina nuo pelit & tarvikkeet. Play.comista toki tuli aikoinaan punnilla tilattua kun oli halvempaa :P. VG+ on halpa ja luotettava nettikauppa.

J2 sanoi:
No 2 peliä, Armored Core 4 ja NHL 2K7, olivat yhteensä 109.98 kanadalaista muunnettuna euroiksi se oli 77.59, kun taas valitsemalla euron sieltä oikelta, hinta oli 72.17 euroa. Että silleen tällä kertaa...

edit: vertailin eri yksiköitä ja tällä hetkellä kun muutti oikealta rahat euroiksi niin sai halvimmalla.

Itse asiassa nuo eurohinnat ovat siellä vain vertailun vuoksi. Ostot veloitetaan aina Kanadan dollareissa.

Sivustolla kerrotaan seuraavaa: "All currencies on the Videogamesplus.com, .ca website are for comparative purposes only. All transactions are billed in Canadian dollars. We are not responsible for any charges or conversion errors made by you or your card issuer. "

Totoro sanoi:
Itse asiassa nuo eurohinnat ovat siellä vain vertailun vuoksi. Ostot veloitetaan aina Kanadan dollareissa.

Sivustolla kerrotaan seuraavaa: "All currencies on the Videogamesplus.com, .ca website are for comparative purposes only. All transactions are billed in Canadian dollars. We are not responsible for any charges or conversion errors made by you or your card issuer. "
Ok. :(

Toimiiko ntsc pelit eurooppalaisessa ps3:ssa? Voipi olla tyhmä kysymys....:rolleyes:

Terppa sanoi:
Toimiiko ntsc pelit eurooppalaisessa ps3:ssa? Voipi olla tyhmä kysymys....:rolleyes:

Jos meinaat NTSC peleillä PS2 pelejä vastaus on: Ei toimi.
Jos meinaat NTSC peleillä rapakon takaa tai orientaalisesta idästä hommattuja PS3 pelejä vastaus on: Pelit toimii.

cduniverse.com:sta on myös tullut tilattua kaikenlaista viihdettä, voin suositella

Itselläni tuo Videogamesplus on toiminut moitteetta. Tilauksien nopeudesta sen verran, et esim tilasin torstai-iltana pelin ni se tipahti postilaatikosta seuraavana tiistaina. :)

Juuh, laitoin just NHL 08:n tilaukseen, loppusumma postikuluineen taisi olla hitusen alle 50 euroa. Nettikauppa vaikutti hyvältä, ja ostos sujui kivuttomasti. Toivottavasti peli tulee nopeasti...

Ylös Bottom