Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:sen tuleen syttyminen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tropic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tropic

New Member
Tuttuvani on Sonylla töissä ja kertoi että viime aikoina yllättävän moni PS3 on syttynyt tuleen kun sitä on käytetty yli 1h putkeen päällä?!

Seuraukset ovat olleet usein aika pahoja koska PS3sen sijaintihan on yleensä talon keskipisteessä; olohuoneessa. Joten pahoilta vahingoilta ei olla voitu välttyä.

Täytyy ruveta tarkkailemaan tuota omaa PS3:sen sijaintia ja kuumenemista. Siirsin jo omani sohvapöydälle jotta haistan heti jos alkaa muovi käryämään kun pelaan.
 
Vastaus: PS3:sen tuleen syttyminen?

Tuttuvani on Sonylla töissä ja kertoi että viime aikoina yllättävän moni PS3 on syttynyt tuleen kun sitä on käytetty yli 1h putkeen päällä?!

Seuraukset ovat olleet usein aika pahoja koska PS3sen sijaintihan on yleensä talon keskipisteessä; olohuoneessa. Joten pahoilta vahingoilta ei olla voitu välttyä.

Täytyy ruveta tarkkailemaan tuota omaa PS3:sen sijaintia ja kuumenemista. Siirsin jo omani sohvapöydälle jotta haistan heti jos alkaa muovi käryämään kun pelaan.

Minun ystäväni on myös Sonylla töissä, ja hän kertoi hurjista viimeaikaisista tapahtumista. Monella GT5:P:ta pelanneella on koneesta alkanut valumaan vihreätä mönjää, ja mikä pahinta - se aiheuttaa syöpää! Olkaa siis varuillanne.
 
Vastaus: PS3:sen tuleen syttyminen?

Minun serkku on töissä Sonylla ja kertoi, että PS3 tekee ihan aitoja euroseteleitä jos painaa valikossa kolmio, kolmio, L1, L2, Ylös, Alas. Sen jälkeen PS näppäin pohjaan 35min 20sek tarkalleen. Rahaa voi tulostaa halutun määrän millä vain usb-väylään kytkettävällä väritulostimella, silti seteleistä tulee ihan aitoja.. niissä on vesileima ja kaikki, ei poliisitkaan sanonut että ne on väärennettyjä kun itse kävin laitoksella kysymäs, että voinko käydä ostoksilla näitten kanssa. Nykyään olen miljonääri ja harrastan seksiä supermallien kanssa päivittäin. Ensi viikolla ensimmäinen reissuni kuuhun edessä, vähän jännittää.

Kiitos Sony! :)

Enpä tiedä kuinka se spoileri tehdään oikeaoppisesti mutta aprillipilan voi hoitaa myös tyylillä.
 
Vastaus: PS3:sen tuleen syttyminen?

Kesällä tulossa kuulema päivitys jolla ps3:ta rakennetaan virtuaaligrilli jolla voi sit storesta ostaa eri valmistajien makkaroita ja sit voi laittaa taustakuvaksi haluamansa makkaran tikun varteen pyörimään. Sonyn pääjehu lähetti kirjekyyhkyllä viestin eilen :D hoo hoo!
 
Vastaus: PS3:sen tuleen syttyminen?

Minun serkku on töissä Sonylla ja kertoi, että PS3 tekee ihan aitoja euroseteleitä jos painaa valikossa kolmio, kolmio, L1, L2, Ylös, Alas. Sen jälkeen PS näppäin pohjaan 35min 20sek tarkalleen. Rahaa voi tulostaa halutun määrän millä vain usb-väylään kytkettävällä väritulostimella, silti seteleistä tulee ihan aitoja.. niissä on vesileima ja kaikki, ei poliisitkaan sanonut että ne on väärennettyjä kun itse kävin laitoksella kysymäs, että voinko käydä ostoksilla näitten kanssa. Nykyään olen miljonääri ja harrastan seksiä supermallien kanssa päivittäin. Ensi viikolla ensimmäinen reissuni kuuhun edessä, vähän jännittää.

Kiitos Sony! :)

Enpä tiedä kuinka se spoileri tehdään oikeaoppisesti mutta aprillipilan voi hoitaa myös tyylillä.

Ei ei ei. Se on 35 minuuttia ja 21 sekuntia ja 5 tuhannesosaa.. Mutta jos painat väärin, niin Sonyn ninjat tulee hakeen sun pään.
 
Vastaus: PS3:sen tuleen syttyminen?

Ei ei ei. Se on 35 minuuttia ja 21 sekuntia ja 5 tuhannesosaa.. Mutta jos painat väärin, niin Sonyn ninjat tulee hakeen sun pään.

Ei, Sonyn pomo soitti mulle minuutti sitten ja sanoi, että se koodi on: neliö, neliö, neliö, R3*855 ja kaikki pitää tehdä kolmen sekunnin sisään, jos et tee, niin pelikoneesi haetaan pois ja mikään kauppa ei myy sinulle IKINÄ mitään pelikonetta, saati sitten ruokaa perheellesi
Mutta jos ton onnistuu tekemään, niin kuulemma saa ilmaiset pelit vuodeksi eteenpäin :eek:
Ja Homea kun käytät 5tuntia putkeen niin seuraavista tunneista sun PSN tilille maksetaan 10/tunnista :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3:sen tuleen syttyminen?

Kuulin juttuu maKijolta, että se koodi on ylös, ylös, alas, alas, vasen, oikea, vasen, oikea, A, B.
 
Vastaus: PS3:sen tuleen syttyminen?

Vihjeeksi, jos yrittää aprillata, niin kannattaa valita sellainen pila joka voisi olla edes teoriassa mahdolista :rolleyes: Menisi hiukan paremmin läpi Xbox puolella...
 
Vastaus: PS3:sen tuleen syttyminen?

Mun faija on sonylla töissä ja ne on valmistellu tätä aprillipilaa jo monta vuotta. Ruuvatkaapa pleikkarin muovit irti... alta paljastuu Wii.
 
Vastaus: PS3:sen tuleen syttyminen?

Itse kuulin enoni serkun veljeltä, joka on Sonylla töissä, että tänä vuonna Sony on suunnitellut tuovansa markkinoille lisävarusteena 5" renkaat, joilla Pleikkari on mahdollista muuttaa kyykkymopoksi. GT5P:n pelaamiseen tulee aivan uutta tunnelmaa.

Tämä on täyttä faktatietoa.
 
Vastaus: PS3:sen tuleen syttyminen?

aika hyviä "uutisia" :D.

PS. kerkesin jo pelätä, kun 3 ensimmäisiä jäsenet kirjoittivat eilen :eek:
 
Vastaus: PS3:sen tuleen syttyminen?

Ehkäpä ne kellot kannattaa säätää kesäaikaan.
no höh. kyllä ne ovat säätetty jo aikojen sitten, mutta päivällä luki vielä että viestit ovat kirjoitettu eilen :confused:

PS. Paitsi jos koulun koneen kello oli vielä talviajalla :p
 
Ylös Bottom