Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-taustakuvat ja teemat

Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

1. Korvaa. Tämähän on Sonyn itse lisäämä ominaisuus.

2. PS3:sta ei ole tällä hetkellä löytynyt mitään turva-aukkoja, joten sille ei ainakaan vielä ole viiruksia. Toki jos lataat teeman ensin pc:lle ja "teemantekijä" on naamioinut viiruksen .p3t-tiedostoksi, niin tietokoneeseesi saattaa tulla viirus.

3. Tuolta näytti löytyvän: http://www.bestps3themes.com/?s=crash

Mutta viiruksia ei tule kumminkaan ps3:lle?

Kiitti tuosta linkistä aika mahtava tuo crash teema

Onko tuo normaalia että teema korvaa sen hiirenkin (googletin jotain ps3:lla) hiiiren tilalla oli omena
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Teemoilla saa korvattua melkein kaiken taustoista kuvakkeisiin ja äänistä hiiren, mutta pakko kaikkia ei tietenkään ole vaihtaa, se riippuu ihan teeman tekijästä.
----------------
Now playing: Megadeth - Crush 'em
via FoxyTunes
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Nyt olen näin kesäloman saatossa alkanut itsekkin väsäämään teemaa. Tällä hetkellä on ikonien kanssa vielä säätöä (siihen tulee ihan normaalin XMB:n ikonit, koska vihaan yli kaiken muita ikoneja). Periaatteessahan se on pelkkä taustakuva, kun tarkemmin ajattelee. Mutta tässä on pientä ensimakua:

Paina tästä!


Kuten sanoin, se on vielä pahasti kesken :)
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Ei kukaan ole vielä sattunut näkemään Dark Knight taustakuvaa tai themeä. Siis kunnollista jossa olis jokeri. Tuo allp3themes sivun why so serious ei oo kovin hieno. Löytyiskö tuosta Yön Ritarista edes Hd kuvia?
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Ei kukaan ole vielä sattunut näkemään Dark Knight taustakuvaa tai themeä. Siis kunnollista jossa olis jokeri. Tuo allp3themes sivun why so serious ei oo kovin hieno. Löytyiskö tuosta Yön Ritarista edes Hd kuvia?

Ite olen tuostakin jonkinlaista "taustatyötä" tehnyt toistaiseksi, mutta mitään kummempaa ei ole aikaan vielä saatu.

----------------
Now playing: ZZ Top - Manic mechanic
via FoxyTunes
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Nyt olen näin kesäloman saatossa alkanut itsekkin väsäämään teemaa. Tällä hetkellä on ikonien kanssa vielä säätöä (siihen tulee ihan normaalin XMB:n ikonit, koska vihaan yli kaiken muita ikoneja). Periaatteessahan se on pelkkä taustakuva, kun tarkemmin ajattelee. Mutta tässä on pientä ensimakua:

Paina tästä!


Kuten sanoin, se on vielä pahasti kesken :)

Tän mä haluan valmiina, näyttää rauhottavalta.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Kuinka näitä teemoja saa siirettyä PS3:n kovalevylle? Kuvia saan siirrettyä siirtämällä kuvat muistitikulle, mutta teemoja se PS3 ei tahdo löytää tikulta.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Kuinka näitä teemoja saa siirettyä PS3:n kovalevylle? Kuvia saan siirrettyä siirtämällä kuvat muistitikulle, mutta teemoja se PS3 ei tahdo löytää tikulta.
Sun ei välttämättä edes tarvi nuin monimutkasesti, koska PS3:een pystyy lataan teemoja suoraan selaimella. Eli menet PS3:n selaimella nettiin esim. osoitteeseen www.allps3themes.com tai www.psu.com/themes.php niin nuilta sivuilta voit ladata suoraa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Maksulliset teemat ovat tulossa PS3:llekin, kertoo PlayStation.Blog. Rahalle vastineeksi saa nk. ammattilaisten tekemiä teemoja, jotka keskittyvät jonkin aihepiirin ympärille. Ensimmäiset maksulliset teematiedostot saadaan ainakin USA:n PS Storeen jo tällä viikolla. Uusia Premium-teemoja on tarkoitus tuoda 6-10 kappaletta kuussa, ja jokaisesta saa katsoa preview-kuvan ennen ostopäätöstä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Maksulliset teemat ovat tulossa PS3:llekin, kertoo PlayStation.Blog. Rahalle vastineeksi saa nk. ammattilaisten tekemiä teemoja, jotka keskittyvät jonkin aihepiirin ympärille. Ensimmäiset maksulliset teematiedostot saadaan ainakin USA:n PS Storeen jo tällä viikolla. Uusia Premium-teemoja on tarkoitus tuoda 6-10 kappaletta kuussa, ja jokaisesta saa katsoa preview-kuvan ennen ostopäätöstä.

Erittäin turha keksintö. Omia teemoja on jo pitkään voinut tehdä ja vielä melko helposti. Lisäksi ainakin tähän mennessä käyttäjien tekemät teemat on lähes poikkeuksetta olleet hienompia kuin nuo storesta ladatut. Toisaalta, jos nyt joku ihan ultimate hieno teema storeen pärähtää, niin voisihan sen tietysti pientä maksuakin vastaan ladata.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Onko missään minkäänlaista jääkiekkoteemaa?

Olen etsinyt noista yleisimmistä PS3 teemasivustoilta, mutten ainakaan itse ole nähnyt sellaista.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Onko missään minkäänlaista jääkiekkoteemaa?

Olen etsinyt noista yleisimmistä PS3 teemasivustoilta, mutten ainakaan itse ole nähnyt sellaista.
Pistäpä Googleen hakusanaksi: ps3 themes nhl|"ice hockey". ;)
 
Ylös Bottom