Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-taustakuvat ja teemat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

voisko joku kertoo miten väsätään noita omia teemoja?:)
** unohtakaa tein jo parii:P**
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Ei teiän tarvii millää USB tikulla pelleillä! menkää vaa pleikkarin omalla nettiselaimella sellaselle sivulle kun (allps3themes.com) sieltä vaa latailette suoraan pleikkariin niitä. asennus on sit siel themes asetuksissa.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Onkohan tätä sivua vielä mainittu? Aika mahtava kokoelma. Pakosti joka makuun jotakin.

HD-Taustakuvia

E: Prkleen puusilmä... heti ekalla sivulla oli. Eli poistoon tämä viesti vain.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Uusimmalla PS3ThemeBuilderilla voikin jo laittaa ääniä teemoihin. Itse en ole vielä tuota kokeillut, mutta enköhän sitä testaile joku päivä. Niin ja linkkiä on tarjolla tässä.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Nyt kun PS3:n itsekin sain ostettua, niin haluaisin väsätä itselleni oman taustakuvan. Ikoneja en jaksa nyt ruveta säätelemään, mutta mistä saisi jonkin samplen, jossa olis ääriviivat laitettu, että missä kohti ne XBB:n valikot menee vaaka- ja pystytasossa jne. Ei viittis kenenkään toisen teemaa kopioida ja alkaa siihen päälle sitten tekemään.

Eli te jotka näitä olette itse väsänneet, niin mistä olette katsoneet että mihin kohti ne valikoiden taustat / palkit yms. tulee, että XMB rimmaa hyvästi taustaan?
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Joo itse myös kattelen tuolla allps3themes sivustolla, ja täytyy myöntää, että moni niistä on ollut todella hienoja. Saa todella komeeks kun yhistelee eri teemoja ja taustakuvia.. Joissain on todella nätit ikonit ja taustakuvat. Päivittäin tulee paljon ja pitäähän niitä katella ;)


- Nykyään suosikki on Dark Skeleton tuolt allps3themes sivult ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Miten noi teemat nyt veis tuohon pleikkariin, kun tikun kanssa kokeilin niin eihän se sieltä niitä löytänyt, poltin cdlle eikä sieltä löytänyt...Voiko noita ladata suoraan pleikkarilla?
 
Ylös Bottom