Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-taustakuvat ja teemat

Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Onks uusia ps3 avatar hahmoja mitkä näkyy psn nimen vieressä tulossa joskus/koskaan?
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Jenkit saivat viime yönä pari uutta dynaamista teemaa. Toisen aiheena Heavy Rain ja toinen on jouluun sopiva PSN Holiday Dynamic Theme. Kummallakin hintaa 2,99 dollaria per teema.
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Olenkos sokea vai alkaa vanhuus jo painaa liikaa... Mutta missä ihmeessä on lisää Avatar-kuvia saatavilla? Frendilistoilla olevilla on kaikilla jotkin kuvat, mun koneella on vain erivärisiä hymynaamoja. Storesta löytyy vain LBP:n avataret.
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Onko ketään nähnyt/löytänyt mistään ilmaisia dynaamisia teemoja? Muita kun sen africa teeman minkä saa jostain japanin storesta :p
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Nyt pamahti Heavy Rain avataret storeen tuohon tuttuun 0,25€ hintaan. Kyllä kelpaa.:cool:
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Nyt tuli tenkkapoo...

Sonyn sivuilta saa ladattua tuon PS3_Custom_Theme_v170.zip paketin ihan OK, mutta kyselee salasanaa tiedostoja purettaessa :confused:

Eli onko tuohon joku järjellinen salasana jostain saatavilla, en ainakaan tuossa missään matkan varrella nähnyt moista kun itse linkin äärelle pääsi tai sitten olen puusilmä.
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Eli onko tuohon joku järjellinen salasana jostain saatavilla, en ainakaan tuossa missään matkan varrella nähnyt moista kun itse linkin äärelle pääsi tai sitten olen puusilmä.
Tainnut lipsahtaa väärä paketti jakeluun. Tiedostojen päiväyksien perusteella tuo on toukokuun alkupuolelta, eli voi olla, että tarkoitettu vasta virallisille teemakehittäjille.
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Tainnut lipsahtaa väärä paketti jakeluun. Tiedostojen päiväyksien perusteella tuo on toukokuun alkupuolelta, eli voi olla, että tarkoitettu vasta virallisille teemakehittäjille.

Outo sinänsä, koska ko. paketti löytyy ihan virallisilta Playstation Network kuluttajasivuilta. Eipä googlekaan juurikaan tuntunut avuksi olevan salasanan metsästyksessä. No odotellaan... odotellaan...
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Outo sinänsä, koska ko. paketti löytyy ihan virallisilta Playstation Network kuluttajasivuilta.
Siksi se onkin lipsahtanut. ;)

Odotellessa voit olla yhteydessä Nordisk Filmiin (fi-hotline <ät> nordiskfilm.com) ja kertoa asiasta. Voivat viedä sanaa eteenpäin SCEE:lle, jotta laittavat oikean paketin jakoon.
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Miten saan nämä teemat PS3:seen, kun ei oo kerenny viel nettikäyttäjää. Onko mahdollista laittaa tikulle ja sitten? Kaveri sano et pitää tehä tikulle jotain kansioita, että ne sitten näkyy mutta mitä kansioita?
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Miten saan nämä teemat PS3:seen, kun ei oo kerenny viel nettikäyttäjää. Onko mahdollista laittaa tikulle ja sitten? Kaveri sano et pitää tehä tikulle jotain kansioita, että ne sitten näkyy mutta mitä kansioita?
PS3-kansio, jonka sisään THEME-kansio. Sinne ne teemat.
 
Vastaus: PS3-taustakuvat ja teemat

Miten saan nämä teemat PS3:seen, kun ei oo kerenny viel nettikäyttäjää. Onko mahdollista laittaa tikulle ja sitten? Kaveri sano et pitää tehä tikulle jotain kansioita, että ne sitten näkyy mutta mitä kansioita?

Muistitikulle kansio "THEME" ja sinne laitat teeman. Sitten vaan tikku pleikan kylkeen ja teema-asetusten kautta asentelu.
 
Ylös Bottom