Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-taustakuvat ja teemat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 Taustakuvat

Ei missään ole semmoista "pohjaa", missä näkyisi vaan ne paikat joissa valikon tummennuksen täytyy olla. Vois sitten itse laittaa siihen kuvankäsittelyohjelmalla jonkun tyttökuvan;)
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat

wallu0 sanoi:
Ei missään ole semmoista "pohjaa", missä näkyisi vaan ne paikat joissa valikon tummennuksen täytyy olla. Vois sitten itse laittaa siihen kuvankäsittelyohjelmalla jonkun tyttökuvan;)

Täältä löytyy jonkinmoinen pohja taustojen tekoon
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat

NviperO sanoi:
psd on Photoshoppia varten tarkoitettu tiedostomuoto. Jos haluat päästä halvalla, niin lataa vaikka GIMP (http://www.gimp.org/)

Mulla on wanha puucee ja siinä wanha PhotoShop 6. Tässä paskassa ei vaan riittänyt RAM -muisti tiedoston avaamiseen! No, convertoin sen sitten JPEGiksi sen pohjan ja nyt toimii.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat

Mä taas en osaa photoshoppia käyttää, pitäis vissiin käydä joku neljän vuoden kurssi että sais jotain kelvollista tehtyä.. Saako Pleikkarin taustalle mitään liikkuvaa kuvaa? Kun kerran vakionakin on, niin miksei sinne sais.. esim .GIF?
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat

PaKe69 sanoi:
Mä taas en osaa photoshoppia käyttää, pitäis vissiin käydä joku neljän vuoden kurssi että sais jotain kelvollista tehtyä.. Saako Pleikkarin taustalle mitään liikkuvaa kuvaa? Kun kerran vakionakin on, niin miksei sinne sais.. esim .GIF?

Eipä se mitään kursseja vaadi. Itsekin opin vaan harjoittelemalla.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat

ramse sanoi:
Ei tuoreesta F1 Mestarista olis 1080 taustakuvia?

En ainakaan ite löytäny, mutta yhen F1 aiheisen taustakuvan tein. Se on siit PS3:n F1 pelist. Lisenssi on edellisvuoden, joten Kimi ajaa tos etualal mäkil, eikä ferraril.

Kuvan voi kattoo tästä.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat

Tuleepa tuo 2.0 päivitys 'huonoon' aikaan, kun meinasin juuri inspiroitua tekemään parit taustat. Nyt pitää odotella theme-ohjeita/packejä.. :)
Yhden puolivillaisen CoD4 taustan sain sentään aikaiseksi. Löytyy täältä.
 
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Mura sanoi:
Tuleepa tuo 2.0 päivitys 'huonoon' aikaan, kun meinasin juuri inspiroitua tekemään parit taustat. Nyt pitää odotella theme-ohjeita/packejä.. :)

PS3-teematyökalu löytyy jo: http://au.playstation.com/support/ps3/faqs/PS3_Custom_Theme_v101-E.zip (Taitaa olla Windows-softa, EDIT: Linkki vaihdettu englanninkieliseen)

Valograffiti-teema tulee päivityksen mukana ja lisää löytyy Japanista:


Tallenna .p3t-tiedosto hakemistoon PS3/THEME. Lataus onnistuu myös suoraan PS3:n selaimella. Vaikka ainakin mulla ilmoitti lataavansa tiedostot Kuvat-kansioon, niin kyllä ne teemojen joukosta löytyivät.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Hyvä homma. Pitää perehtyä noihin teemoihin, kun on luppoaikaa.
[edit:linkki turhana pois]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Dodii! Nyt on oranssiin sävytetty sample-teema tehty. Laittakaa kommenttia, että mitä pidätte tuosta. Voin sävyttää tuon myös muihin väreihin jos jaksan. Löydätte tuon teeman täältä.

Kuvia:
a5b955aeacef.png

7d79755b7abb.png

ed63a5023ec6.png
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 Taustakuvat ja teemat

Oliver sanoi:
PS3-teematyökalu löytyy jo: http://cdn.jp.playstation.com/ps3update/dl/tool/data/PS3_Custom_Theme_v101-J.zip (Taitaa olla Windows-softa)

Valograffiti-teema tulee päivityksen mukana ja lisää löytyy Japanista:


Tallenna .p3t-tiedosto hakemistoon PS3/THEME. Lataus onnistuu myös suoraan PS3:n selaimella. Vaikka ainakin mulla ilmoitti lataavansa tiedostot Kuvat-kansioon, niin kyllä ne teemojen joukosta löytyivät.
Kun latasin WinRar - ohjelman, niin aina kun lataan jotain tämän tapaisia ohjelmia netistä, niin kone ehdottaa aina WinRar - ohjelmaa, eikä sitä Windows XP:ssä valmiina ollutta ohjelmaa.

Eli miten tuon ohjelman voi asentaa, kun se avaa sen WinRar - ohjelmassa? Mä en vaan osaa...:D
 
Ylös Bottom