Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

mul ainaki ps kuumeni iha prkleesti ku pidin sitä tv tasossa vahvistimelle, tai dvd-soittimelle tarkoitetussa kolossa. nykyään se jöpöttää töllön vieressä, mikä taas koitunut huonoksi paikaksi, kun hankittiin kissa niin eikö se aina ole pomppimassa sen päälle... Tarvii varmaan laittaa jännitteellinen kuorittu johto pleikkarin päälle, niin eipä ainakaan pompi toistakertaa sen päälle :D
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Hyvin pysyy pystyssä ja siinä PS3 pääsee komeudellaan eniten oikeuksiinsa. ;-) Telkkarin vieressä valkosella TV-tasolla tollanen musta, kiiltelevä kapistus hieman vinottain, mutta niin että näkee hienon PLAYSTATION 3 -logon, aijai. ;P
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Minullakin on PS3 pystyasennossa. En oo koskaan laittanut sitä vaaka-asentoon. Se on aika tyylikkään näköinen pystyasennossa.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Pystyssä on. Paljon hienompi noin, ettenkö sanoisi. Ja itse en huomannut tuota PS-logon kääntymisjuttua, mutta kaveri kerran kokeili, käänsi pystysuuntaan ja siinä se on nyt sitten pysynyt.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Pystyssähän se sojottaa tuossa telkun vieressä. On se vaan niin nätti.:)
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakatasossa telkkarin vieressä. Meillä kun vilisee päivisin kasa lapsia niin turvallisemmin pysyy hyllyllä vaaka- kuin pystyasennossa.

-Zylp
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?


Siistii ollaaks ny samiksii?? Heh. No joo tuossa on omastani kuva

IMGP0863.jpg
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Yksinkertaisesti se vaan on jalusta. Se otaa virtansa USB:stä, mutta saan samalla kaksi USB:tä taakse, eli nyt minulla on kolme USB:tä 80Gb mallissa. Ja minulla ainakin toimi usb takana, että sain ohjaimen kaapelilla käynnistettyä sen kautta (se kestää silloin n. 1 sek.)
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vielä toistaseks on pystyssä. Pakko olla, kun ei muuten mahtois PS2 sitten minnekkään. Mutta muutton jälkeen tulee hankittua uutta TV-tasoa, niin sitten varmaan kellahtaa PS3kin, ellei sitä sitten jätetä kaikkien nähtäväksi esille.

Muuten olisin voinut se laittaa suosiolla vaakaan, mutta nyt kun näin to standin, alkoi mieli muuttumaan. :
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakatasossa näytön vieressä, lähinnä sen takia, että kone ei kaatuisi kun kallistaa pöytää töiden tekoa varten.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Yksinkertaisesti se vaan on jalusta. Se otaa virtansa USB:stä, mutta saan samalla kaksi USB:tä taakse, eli nyt minulla on kolme USB:tä 80Gb mallissa. Ja minulla ainakin toimi usb takana, että sain ohjaimen kaapelilla käynnistettyä sen kautta (se kestää silloin n. 1 sek.)

Mistä tommosen jalustan saa?
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

PS3 Vertical Stand with USB Hub - 4gamers - Playstation 3 - Discshop.fi

Tossahan toi mistä tilasin. Sain tosin juuri viimeisen kappaleen, mutta kuulemma tulossa lisää. Minulle maksoi vajaat 30e toimituskuluineen.

E Tosin en tiedä miten toimii, jos lataa kahta ohjain takaporteista ja pelaa niillä ohjaimilla. Tai esim. lataa ohjainta ja näppis on kiinni vieressä. Mutta ohjain tosiaan toimi tuota kautta. Mutta tyylikäs on! Ja sitten, jotkut sanoo, että tekisi naarmuja, mutta, kun varovasti laittaa, niin ei ongelmaa. Tai tosi pienet tulee, muuta niitä et huomaa, jos et millin päästä katso. Ja mua ei haittaa (tosin turhia sellaisia en halua).
 
Ylös Bottom