Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?
Miten toi voi naarmut tehdä jos sen siihen varovasti asetat ja senhän jälkeen sen ei pitäs siinä liikkua ollenkaan?
Kiitoksia linkistä, laitan varmaan tilaukseen, erityisesti nuo 2-extra USB:ta kiinnostaa, sittenhan mulla olis neljä niitä tässä 40gigasessa
PS3 Vertical Stand with USB Hub - 4gamers - Playstation 3 - Discshop.fi
Tossahan toi mistä tilasin. Sain tosin juuri viimeisen kappaleen, mutta kuulemma tulossa lisää. Minulle maksoi vajaat 30e toimituskuluineen.
E Tosin en tiedä miten toimii, jos lataa kahta ohjain takaporteista ja pelaa niillä ohjaimilla. Tai esim. lataa ohjainta ja näppis on kiinni vieressä. Mutta ohjain tosiaan toimi tuota kautta. Mutta tyylikäs on! Ja sitten, jotkut sanoo, että tekisi naarmuja, mutta, kun varovasti laittaa, niin ei ongelmaa. Tai tosi pienet tulee, muuta niitä et huomaa, jos et millin päästä katso. Ja mua ei haittaa (tosin turhia sellaisia en halua).
Miten toi voi naarmut tehdä jos sen siihen varovasti asetat ja senhän jälkeen sen ei pitäs siinä liikkua ollenkaan?
Kiitoksia linkistä, laitan varmaan tilaukseen, erityisesti nuo 2-extra USB:ta kiinnostaa, sittenhan mulla olis neljä niitä tässä 40gigasessa