Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

vaa`assa tuo lepää mutta jos pystyssä olisi niin silloin se olis pystyssä koko päivän
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

jukkat007 sanoi:
vaa`assa tuo lepää mutta jos pystyssä olisi niin silloin se olis pystyssä koko päivän
mitä sää höpööjät, kyse on pelikoneesta tälläkertaa :p
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Jiikax sanoi:
Jos olen kärryillä siitä, että mistä me puhutaan, niin täällä päin ei ainakaan leiju mitään... ;)
täällä ainakin leijuu, pieru nimittäin :p
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Timppa78 sanoi:
täällä ainakin leijuu, pieru nimittäin :p
Täällä ei, on keksitty kato ikkunat, jotka ohjaa epämääräiset hajut harakoille. Jotenkin muuten tuntuu et nämä XI:n jampat postaa aika paljon ot:tä... ;)

edit: vieläkin on pystyssä, kesällä kokeilin laittaa vaakaan dvd:n päälle, mutta dvd-soitin lämpeni aika paljon, koska se oli yhtä aikaa päällä, koska sen kaiuttimista kuuluu äänet. sitten pleikkari joutui takaisin hyllylle, gc:n päälle (hylly välissä ;)).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Jiikax sanoi:
Täällä ei, on keksitty kato ikkunat, jotka ohjaa epämääräiset hajut harakoille. Jotenkin muuten tuntuu et nämä XI:n jampat postaa aika paljon ot:tä... ;)
kuin nii :eek: Ei meiän pieru mee ikkunoista ennen ku ne aukaisee :p
No vaakatasossa on mun koneeni
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Joo vois lopettaa. Tais mennä aika offtopikiksi... :eek: No joka tapauksessa, edelleen sojottaa pystyssä.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

pystysuunnassa pitänyt nyt kuitenkin. tuntuu paljon luotettavammalta, kuin xo, pystyssä
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

No nyt ku tuolla oli puhetta noista lämpöerojutuista, nii mulla on vaakatasossa ja kyllä se aika kivasti kuumenee. Silti lähes äänetön vehje :) (verrattuna XO) Taidampa mennä heti huomenna herättyäni kääntämään Xd
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

En pidä pystysuunnassa, koska sehän se vasta katastrofi olisi jos sattuisi kaatumaan :D
 
Ylös Bottom