Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkkotunnukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArTTu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Oma PSN: ES-Kribbe tällä hetkellä pelaan mm.. Bfbc2, Mw2, Mw3, WaW, Uc2, Uc3 & Battlefield 3 kun vain ostan nettikoodin siihen. Toki muitakin pelejä löytyy.

Kertokaa joku Usan Katuosoite jotta voisin tehdä käyttäjän Usan Storeen

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minut voi halukkaat lisätä kaverilistalle. Mainitkaa viestissä konsolifin, Kiitos.

Niin ja pelailen lähes kaikkia taistelupelejä mm. SF X TK, SSF4, UMvC3, T5DR, T6 jne. Joko rennosti "casual" matseja tai sitten ihan tosissaan. Muutkin genret kelpaavat tietysti esim. Uncharted, Killzone ja Ninja gaiden sigma 2.

Mikkiä ei ole, mutta ikää on.

Tunnus: Winterfighter-

Suomalaista peliseuraa tässä kaipailen. Itse tulee nykyään lähinnä tuota Killzone3, Resistance 3 pelattua joskus myös Ragea sekä AvPtä, tarkoitus tosin on pelata myös tulevaa Resident Evil operation Raccoon Cityä kun se saapuu. Aina mukavampi pelata sellaisten kanssa jotka omaavat saman kielen.

Yleensä pelaan ihan omaksi ilokseni, joskus vähän totisesti ja joskus tuhannen tukossa. Omaan kyllä mikin että jos enempi tiimipohjaista pelikaveria tarvii niin osaan kyllä tiimissäkin pelata. Aikoinaan pelannut OPF flashpoint FDF modia kovastikkin suomi porukassa. Alkaa nimittäin kyllästyttämään nämä sooloilijat ja 13v kossit netissä. Joten lisätkää MattiRoman kaverilistalle. Ikääkin kuitenkin 24v jos on ikärasisti. Ei minulla mitään 13v pelaajia ole vastaan jos osaa oikein pelata.

Ei nyt taida kuulua ihan tähän osioon mutta en oikein löytänyt parempaakaan.Eli kyselisin sellaista,että miten saan selvitettyä oman
playstation network salasanan?Olen koittanut mennä sivulle missä saisi sen vaihdettua mutta sellaista sivua ei saa auki.Nyt pitäisi saada
vitassa myös store toimimaan mutta nyt se ei onnistu.

Ei nyt taida kuulua ihan tähän osioon mutta en oikein löytänyt parempaakaan.Eli kyselisin sellaista,että miten saan selvitettyä oman
playstation network salasanan?Olen koittanut mennä sivulle missä saisi sen vaihdettua mutta sellaista sivua ei saa auki.Nyt pitäisi saada
vitassa myös store toimimaan mutta nyt se ei onnistu.

https://account.qriocity.com/

ja sieltä "unohdistko salasanan?"

Tuo ei juurikaan toimi.Ohjaa sivuille mitkä ei ole toiminnassa.Rupee olemaan sellasta pelleilyä sonyn touhut.
Mistään ei näe omaa salasanaa,eikä uutta pysty tekemään.

Se nyt vasta olisikin suoraan tietoturvamunauksien oppikirjasta, jos oman salasanansa voisi jostain saada näkyviin selväkielisenä.

Eikö PS3:n oma Unohdin salasanani -toiminto auta tässä tapauksessa?

Update! Oletko kokeillut tätä?

Tuo ei juurikaan toimi.Ohjaa sivuille mitkä ei ole toiminnassa.Rupee olemaan sellasta pelleilyä sonyn touhut.

Miten niin ohjaa sivulle, joka ei toiminnassa? Ihan hyvin toi sivu toimii o.O ja turhaa Sonya syyttää, jos sinulla on ongelmia. Hyvin toi sivu kaikilla muilla toimii ja muutkin Sonyn sivut.

Update! Oletko kokeillut tätä?

Minähän linkitin tuon (tai se mun linkki ohjaa tuonne) ja ei kuulemma toimi.

Tuo kyseinen sivu ei toimi!Ohjaa sivuille missä lukee Page not found!Ja enköhän minä saa mollata sonya jos niin haluan?
Jos kerta hommat ei toimi niin kuin pitäisi!Ja ihmettelen vitusti miten tuo sivu mahtaa muilla toimia?

Tuo kyseinen sivu ei toimi!Ohjaa sivuille missä lukee Page not found!
Missä vaiheessa tuo tapahtuu? Sen jälkeen, kun olet syöttänyt PSN/SEN-tunnuksesi sähköpostiosoitteen ja syntymäajan?

Sieltä tulee sähköpostiin osoite mihin pitäisi mennä vaihtamaan salasana.Ja kun menen sen linkin kautta sitä salasanaa
vaihtamaan heittää silloin sivulle mitä ei löydy.Ja olen koittanut tota jo muutamaan kertaan.Eli tuota hommaa ei vissiin pysty millään oikein selvittämään,koska en pysty tietenkään rekkaamaan playstation network sivuillekaan ja laittamaan sonylle kyselyä tuosta.

Sieltä tulee sähköpostiin osoite mihin pitäisi mennä vaihtamaan salasana.Ja kun menen sen linkin kautta sitä salasanaa
vaihtamaan heittää silloin sivulle mitä ei löydy.
No niin, nyt tämä kuvio alkaa selkiintyä. Sonyhan on tässä vaivihkaa uudisti järjestelmiään, joten tuo viimeinen lenkki salasananvaihtoketjussa bugaa. Se toivottavasti korjaantunee ihan lähipäivinä. Sitä odotellessa kannattaa olla yhteydessä viralliseen PS-tukeen. He voinevat auttaa unohtuneen salasanan kanssa.

Lähetä sähköpostia osoitteeseen fi-hotline <ät> nordiskfilm.com. Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.

Update! Kokeilin hetki sitten brittitunnuksellani, ja sain salasanan vaihdettua ongelmitta.

Itsellä kävi juuri aivan valtava kämmi joten arvostan todella paljon vinkkejä, Elikkäs olen kirjautunut aina automaattisesti sisään netwörkkiin, mutta tänään jostain syystä (älkää kysykö miksi) poistin tämän toiminnon. Enpähän enään muistanut salasanaani, noh sitten menin kohtaan "unohditko salasanasi?" ja siihen pitää kirjoittaa syntymäaikasi, mutta jostain syystä olen ilmeisesti laittanut sen väärin, joten en saa uutta salasanaa sähköpostiin. Nyt olen aivan jumissa en saa uutta salasanaa enkä vanhalla pysty kirjautumaan, joten mitäköhän tässä pitäisi tehdä? Soittaa johonkin customer serviceen tai laittaa johonkin emailia? Uuden accountin luominen ei ole vaihtoehto olen kuitenkin sen verran ostellut storesta tavaraa, että haluan ne kyllä takaisin. Enkä myöskään halua menettää online statsejani. Joten mitä teen? Kaikkia vinkkejä arvostetaan..

Itsellä kävi juuri aivan valtava kämmi joten arvostan todella paljon vinkkejä, Elikkäs olen kirjautunut aina automaattisesti sisään netwörkkiin, mutta tänään jostain syystä (älkää kysykö miksi) poistin tämän toiminnon. Enpähän enään muistanut salasanaani, noh sitten menin kohtaan "unohditko salasanasi?" ja siihen pitää kirjoittaa syntymäaikasi, mutta jostain syystä olen ilmeisesti laittanut sen väärin, joten en saa uutta salasanaa sähköpostiin. Nyt olen aivan jumissa en saa uutta salasanaa enkä vanhalla pysty kirjautumaan, joten mitäköhän tässä pitäisi tehdä? Soittaa johonkin customer serviceen tai laittaa johonkin emailia? Uuden accountin luominen ei ole vaihtoehto olen kuitenkin sen verran ostellut storesta tavaraa, että haluan ne kyllä takaisin. Enkä myöskään halua menettää online statsejani. Joten mitä teen? Kaikkia vinkkejä arvostetaan..

Taas mennään, et ole ensimmäisen joka on tehnyt tilin luomisen hätäisesti ja tässä näkee sitten taas seuraukset...

Voit toki yrittää ottaa yhteyttä tukeen, mutta vaikeaksi menee jos et edes omaa syntymäaikaa muista.

Storesta ostamasi tavarat toimii kyllä muillakin tileillä samalla pleikkarilla kunhan et mene vaan käyttäjätunnusta poistamaan, pahoin pelkään että ainut vaihtoehto on aloittaa alusta uudella tunnuksella tai sitten hatusta heittämään syntymäaikaa. :p

Löydyn nimellä Haichun. Pleikkarin netti ei ole toiminut kahteen ja puoleen vuoteen, mutta uuden modeemin myötä tuli ratkaisu tähänkin ongelmaan. Peleinä mm. GTA4, DCUO, MW2, RDR...

Onko Sony taas hakkeroitu?
Ei. Todettu feikiksi jo eilen illalla, ja jopa Sony itse virallisesti ilmoitti asiasta.

Listan tiedot ovat sinällään toki oikeita, mutta ne on otettu jo maaliskuussa Pastebiniin laitetusta listasta, eivätkä siis ole PSN:stä peräisin.

Storesta ladatun pelin jatkaminen PS3:n muistikortilta?

Hei päivää konsolifiniläiset,

PS3:lla pelaamassani PS1-pelilevyssä on ilmeisesti sen verran rumaa naarmua, etten pysty peliä jatkamaan (peli jumituu aina tiettyyn animaatioon, animaatioita ei pysty skippaamaan). Onko mahdollista ladata samainen peli Storesta ja sitten vain jatkaa tallennettua peliä? Vai meneekö jonkinlaisiksi yhteensopivuusongelmiksi, kun pelin tallennustiedosto on tietysti tuolla PS3:n Memory Cardilla.

Kovasti yritin googlettaa ja selvittää asiaa mutta tällaista tilannetta taitaa harvemmin ihmisillä olla edessä. Hmm. Tais kyllä mennä muutenkin ihan väärälle alueelle, pahoittelut.

Onko mahdollista ladata samainen peli Storesta ja sitten vain jatkaa tallennettua peliä? Vai meneekö jonkinlaisiksi yhteensopivuusongelmiksi, kun pelin tallennustiedosto on tietysti tuolla PS3:n Memory Cardilla.
Hyvällä tuurilla Storesta ostettu digiversio on tismalleen sama kuin aikanaan levylläkin julkaistu versio, jolloin tallennukset ovat yhteensopivia. Valitettavasti tuota ei taida saada juuri mitenkään etukäteen selville. Netistä saattaa ehkä löytyä jotain valmiita käyttäjien keräämiä yhteensopivuuslistoja, mutta en lonkalta osaa kyllä yhtäkään nimetä. Kokeilemallahan tuo selviää. Useimmat PS1-pelit maksavat sen 4,95 euroa, joten suurta tappiota ei synny.

PS. Huomenna Storessa alkaa tiettyjen PS1-pelien alennusmyynti, jolloin PSN-kukkaro köyhtyy vain reilut pari euroa.

Ylös Bottom