Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkkotunnukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArTTu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-verkkotunnukset

Aiivan, kiitoksia. Taidanpa ladata tuon FFIX:n sieltä jokatapauksessa, varsinainen tappiohan tuo ei ole vaikkei pelin jatkaminen onnistuisikaan. Ja kiitti ale-vinkistä!

Are_pro

Mut voi lisäillä kuka vain jos etsii peliseuraa. Pelailen gran turismo 5, gta iv ja nyt pitäis hankkia uusi Mohi.

Terve.
Olen luonut PSN-tunnukset koneella, mutta en pysty PS3:lla kirjautumaan sisään, sillä se pyytää luomaan uuden tilin. Mikä avuksi?

Terve.
Olen luonut PSN-tunnukset koneella, mutta en pysty PS3:lla kirjautumaan sisään, sillä se pyytää luomaan uuden tilin. Mikä avuksi?

Et ole ilmeisesti ennen tehnyt tiliä PS3:lla? Jos muistan oikein niin pitää mennä "Rekisteröidy Playstation Networkiin" (tai joku vastaava) ja sieltä klikata "Minulla on jo tunnus" (tai Minä olen jo jäsen tai vastaava). Sitten laitat sinne ne koneella luodun tunnukset tiedot. Sitten pystyt kirjautumaan sisään.

Ja jos sulla on jo PSN-tunnus PS3:ssa ja teit uuden tunnuksen. Niin pitää tehdä myös uusi käyttäjä PS3:lle. Koska samaan käyttäjään ei pysty enää vaihtamaan kirjautumistietoja.

Olisikohan ongelma siinä, että Psn - ja PS3:n käyttäjätunnuksen pitää olla samannimisiä vai täytyykö mun luoda erikseen tunnukset niin kuin Xboxilla?

Olisikohan ongelma siinä, että Psn - ja PS3:n käyttäjätunnuksen pitää olla samannimisiä vai täytyykö mun luoda erikseen tunnukset niin kuin Xboxilla?

Ei tarvitse olla samannimisiä. Ja mitä tarkoitat tuolla, että pitääkö luoda tunnukset erikseen? Jos tarkoitat siis, että PS3:een tunnus ja PSN-tunnus niin kyllä. Kummatkin pitää luoda erikseen.

Ei tarvitse olla samannimisiä. Ja mitä tarkoitat tuolla, että pitääkö luoda tunnukset erikseen? Jos tarkoitat siis, että PS3:een tunnus ja PSN-tunnus niin kyllä. Kummatkin pitää luoda erikseen.

Niin Ps3:sessa on jo käyttis, mutta en ole vielä PSN:ään kirjautunut tunnuksen luomisesta huolimatta, kiitoksia kaikille neuvoista.

Tuli näin mieleen että jos nyt kun olen ajatellut omaa ps3... ( käytän veljieni kanssa samaa) niin pystynko käyttämään entistä ID:tä? Kun tämä meidän yhteinen on jo aika vanha ja muuta, mutta onhan se nyt aika perseestä,että mulla on sillä käyttäjällä Black ops I:ssä 15prestige ja BO 2 on jo koht 3. ... Nii sit jos ostan uuden niin menetän ne kaikki ja joudun tekee uuden käyttäjän ja alottaa kaiken alusta??? Niinko? :confused: :confused: Jos joku viitsisi vastailla jos ois kokemusta tämmosestä konsolin vaihtamisesta, kiitos. :)

Tuli näin mieleen että jos nyt kun olen ajatellut omaa ps3... ( käytän veljieni kanssa samaa) niin pystynko käyttämään entistä ID:tä?
Samalla PSN-tunnuksella voi olla kaksi aktivoitua PS3-järjestelmää, joten periaatteessa voit. Ongelmia tulee kuitenkin siitä, että samalla PSN-tunnuksella voi olla kirjautuneena vain yhdestä PS3-järjestelmästä kerrallaan. Eli jos kirjaudut omalla Pleikkarillasi, lentää veljesi pois PSN:stä omalla konsolillaan ja päinvastoin.

Samalla PSN-tunnuksella voi olla kaksi aktivoitua PS3-järjestelmää, joten periaatteessa voit. Ongelmia tulee kuitenkin siitä, että samalla PSN-tunnuksella voi olla kirjautuneena vain yhdestä PS3-järjestelmästä kerrallaan. Eli jos kirjaudut omalla Pleikkarillasi, lentää veljesi pois PSN:stä omalla konsolillaan ja päinvastoin.

Joo no siis heillä on omakin accountti siinä pleikkarilla.. Käyttävät sitä sitte. Mutta siis jos nyt käyn ostaa uuden ps3 nii pystyn kirjautuu sillä millä oon aina pelannu sillä 1. accountil?

Mutta onkos sillä sitten väliä kun se minun tunnus on nyt tuosssa pleikkarilla se " käyttäjä 1" ja veljille 2 ja 3. Niin pystyn kirjautumaan sillä omalla accountilla sitten uuden pleikkarin "1 käyttäjälle"? Kun joku kaveri joskus sanoi että ei pystynyt kirjautumaan omalla tunnuksella jonkun kaverinsa ps3:lle ja siiinä oli jotaki sille et se ei pysty kirjautuu online koska se käyttää jo sitä accounttia jollaki muulla pleikkaril. Niin mistähän tämä sitten johtuu?:confused:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo no siis heillä on omakin accountti siinä pleikkarilla.. Käyttävät sitä sitte. Mutta siis jos nyt käyn ostaa uuden ps3 nii pystyn kirjautuu sillä millä oon aina pelannu sillä 1. accountil?

Kyllä pystyt. Ja käsitinkö nyt oikein, että sulla ja veljelläs on ihan omat PSN-tunnukset, vaikka käytättekin samaa konsolia?

Mutta siis jos nyt käyn ostaa uuden ps3 nii pystyn kirjautuu sillä millä oon aina pelannu sillä 1. accountil?
Kyllä, käytä Olemassa olevan tilin käyttäminen -toimintoa.

Kun joku kaveri joskus sanoi että ei pystynyt kirjautumaan omalla tunnuksella jonkun kaverinsa ps3:lle ja siiinä oli jotaki sille et se ei pysty kirjautuu online koska se käyttää jo sitä accounttia jollaki muulla pleikkaril. Niin mistähän tämä sitten johtuu?:confused:
Todennäköisesti kaverisi yritti vaan suoraan syöttää oman sähköpostiosoitteensa ja PSN-salasanansa siihen kirjautumiseen. Niin se ei toimi, vaan pitää luoda uusi paikallinen käyttäjäprofiili, ja sen kautta sitten käyttää tuota Olemassa olevan tilin käyttäminen -toimintoa.

Kyllä, käytä Olemassa olevan tilin käyttäminen -toimintoa.

Todennäköisesti kaverisi yritti vaan suoraan syöttää oman sähköpostiosoitteensa ja PSN-salasanansa siihen kirjautumiseen. Niin se ei toimi, vaan pitää luoda uusi paikallinen käyttäjäprofiili, ja sen kautta sitten käyttää tuota Olemassa olevan tilin käyttäminen -toimintoa.

Aijaa... No kiitos kun selvensitte minulle asian. :)

Ylös Bottom