Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Paavin kommenttiin viitaten, niin Half-Lifessä on erityisen hienoa se, että ei käytetä elokuvatyylistä kerrontaa, vaan lähtökohtana on selvästi se että kyseessä on videopeli.
Toisaalta minulle kyllä kelpaisi 90 minuuttinen välipätkä, jos se olisi hyvin perusteltu. Suurin osa peleistä on kuitenkin melko putkia (varsinkin juoneltaan), joten pelaajan vaikuttaminen tarinaan on joka tapauksessa vähän niin ja näin. Esim. pelin keskellä oleva välinäytös joka kuljettaisi tarinan vähän toisiin sfääreihin, ei minusta tunnu ollenkaan pahalta idealta.
Paavin kommenttiin viitaten, niin Half-Lifessä on erityisen hienoa se, että ei käytetä elokuvatyylistä kerrontaa, vaan lähtökohtana on selvästi se että kyseessä on videopeli.
Toisaalta minulle kyllä kelpaisi 90 minuuttinen välipätkä, jos se olisi hyvin perusteltu. Suurin osa peleistä on kuitenkin melko putkia (varsinkin juoneltaan), joten pelaajan vaikuttaminen tarinaan on joka tapauksessa vähän niin ja näin. Esim. pelin keskellä oleva välinäytös joka kuljettaisi tarinan vähän toisiin sfääreihin, ei minusta tunnu ollenkaan pahalta idealta.