Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
SMG ja Mario kart ovat molemmat kyllä ihan sitä Nintendon HC linjaa hienosti tukevia pelejä, mutta nykyinen linja jossa jopa Zeldaa meinataan helpottaa casual pelaajien paremmin omaksuttavaan muotoon kuulostavat aika epäilyttävältä, erityisesti viime E3:sten jälkeen.
Sony Home on nähtävästi sen verran mahtavaa että myös Nintendo halusi oman palansa kakkua, katsokaa se Animal crossing wii systeemi niin huomaatte että vähän samaan suuntaan ollaan menossa, mutta kuitenkin vielä terveellisellä määrällä.
LittleBigPlanet taas ei muutu casual peliksi vain hahmojensa takia. Kaikki tuo säätäminen ja vääntäminen mitä noissa jaksoissa ainakin videoiden mukaan vuo tehdä menee aika vahvasti jo casual pelaajilta yli hilseen.
No Sony on huomattavasti vaihtelevampi tapaus, välillä tapahtuu Sixaxiksia ja Trophyjä, mutta nämä ovat ainakin minusta vielä siedettävissä määrissä tapahtuvaa kopiointia ja eroavat kilpailevasta ominaisuudesta aika tavalla ja tätä tasapainottaa innovaatiot singstarit, eyetoy:t, home, buzz ja LBP tyyliin.
Microsoft tuntuu vain suoraan nappaavan toisten tuotteet ja tekevän niistä omansa, kuten nyt kävi, mii systeemille, EyeToy:lle, Singstarille ja aiemmin Buzz:lle. Seuraavaksi luultavasti Trophyt kokevat saman kohtalon.
Tämä on kyllä paras. Pitänee laittaa talteen
Sanokaapa muuten miksi:
MS kopioi ideat muilta. Kun Sony tekee samaa, se innovoi ja kehittää?
Ja Sonyn Home ja LPB ovat HC:ta ja mahtavaa, Xboxin Viva Pinata ja Avatarit niin HC:ta että, mutta Wiin Miit, SMG ja Mario Kart on niin pahaa Casualia että?
SMG ja Mario kart ovat molemmat kyllä ihan sitä Nintendon HC linjaa hienosti tukevia pelejä, mutta nykyinen linja jossa jopa Zeldaa meinataan helpottaa casual pelaajien paremmin omaksuttavaan muotoon kuulostavat aika epäilyttävältä, erityisesti viime E3:sten jälkeen.
Sony Home on nähtävästi sen verran mahtavaa että myös Nintendo halusi oman palansa kakkua, katsokaa se Animal crossing wii systeemi niin huomaatte että vähän samaan suuntaan ollaan menossa, mutta kuitenkin vielä terveellisellä määrällä.
LittleBigPlanet taas ei muutu casual peliksi vain hahmojensa takia. Kaikki tuo säätäminen ja vääntäminen mitä noissa jaksoissa ainakin videoiden mukaan vuo tehdä menee aika vahvasti jo casual pelaajilta yli hilseen.
No Sony on huomattavasti vaihtelevampi tapaus, välillä tapahtuu Sixaxiksia ja Trophyjä, mutta nämä ovat ainakin minusta vielä siedettävissä määrissä tapahtuvaa kopiointia ja eroavat kilpailevasta ominaisuudesta aika tavalla ja tätä tasapainottaa innovaatiot singstarit, eyetoy:t, home, buzz ja LBP tyyliin.
Microsoft tuntuu vain suoraan nappaavan toisten tuotteet ja tekevän niistä omansa, kuten nyt kävi, mii systeemille, EyeToy:lle, Singstarille ja aiemmin Buzz:lle. Seuraavaksi luultavasti Trophyt kokevat saman kohtalon.
Viimeksi muokannut moderaattori: