Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Taisin ainoastaan mainita tuossa aiemmin, että Falcon voi poistaa RROD-ongelmia, mutta se ei korjaa muuten viallista suunnittelua ja surkeaa dvd-asemaa joka edelleen raiskaa levyjä vaikka olisi kuinka Falconia. Tätäkö ei lasketa viaksi? Mitään tekemistä konsolisodan kanssa, tämä on koettu itse oman Eliten voimin kun CODista tehtiin reikäjuustoa parissa viikossa. Vikaantumisia kun katsotaan niin en ihan heti niele sitä että falcon = ps3.
Juu meni hermot nyt taas yksi uusi kirjoitteli tulee pistämään todella väljähtänyttä tekstiä.
Vastauksena erääseen vastaheittoon: Parempihan on perustalla PS3:n kovaa hintaa BD-ominaisuuksilla kuin XO:n halpaa hintaa pelikonsolina (niin juu).
Ja kun yleensä näitä uusia tyyppejä tulee tänne silloin ylistämään PS3:sta ja mainitsemaan XO:n hajoavaisuudesta silloin kun omalla konsolilla ei menekkään ihan nappiin. No mielipiteet on kaikilla. Ja jos aikaa ei jää esim. Kahdelle konsolille niin sitten varmaan kannattaa valita se mikä on parempi tietenkin riippuen siihen haluaa satsata tulevaisuuteen vai pelata jo nyt pelejä
EDIT: ja minä pistin rivin hymiöitä kun jokainen viljelee niitä ja tuntuu tekstin sisältö sitä mukaa muuttuvan ei niin tosikkomaiseksi.
Taisin ainoastaan mainita tuossa aiemmin, että Falcon voi poistaa RROD-ongelmia, mutta se ei korjaa muuten viallista suunnittelua ja surkeaa dvd-asemaa joka edelleen raiskaa levyjä vaikka olisi kuinka Falconia. Tätäkö ei lasketa viaksi? Mitään tekemistä konsolisodan kanssa, tämä on koettu itse oman Eliten voimin kun CODista tehtiin reikäjuustoa parissa viikossa. Vikaantumisia kun katsotaan niin en ihan heti niele sitä että falcon = ps3.