Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Luckyman sanoi:Formaattisota voidaan uusimpien tietojen mukaan unohtaa kun Sony ja Toshiba ovat päättäneet kehittää yhteisen median.
Saattaa viivästyttää PS3:n julkaisua..
Oliver sanoi:Ja tuo em. demo kuormitti vain seitsemää Cellin kahdeksasta ytimestä. Yksi siis idlasi koko demon ajan.
Hifi_Mies sanoi:Lukiko kukaan teistä minun edellistä postausta Siinähän oli linkki tuohon demoon.
Dr Evil sanoi:Minä näin sen, tosin olin nähnyt sen jo aikaisemminkin.
Gore sanoi:Beyond3d vai mitä Dr Evil
Janus sanoi:Nykyään tuo pelien kehitys on enemmän kuin helppo koodattava. Pahimmillaan se on soundtrackin kasaamista, hirveästi graafikkoja, animaattoreita, jopa näyttelijöitä ja motion capturea, teknillistä mallinnusta, lisenssit... Mille tahansa konsolille on helppo ja halpaa kehittää peliä. Sitten kun aletaan kehittämään hitti peliä... Se maksaa, oli alusta miten helppo ja halpa vaan.
Nintedo ilmeisesti tosiaankin tulee porskuttamaan omia linjojaan ja vastakkain ovat lähinnä MS ja Sony.Knight sanoi:Vanhat tekijät ottavat revanssin, MS kehittyy suhteessa enemmän kuin Sony ja Nintendo vetää omaa tyylipuhdasta linjaansa loppuun asti. Sanokaa minun sanoneen.