Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Vai olisiko Sony ennemmin oppinut edellisestä "varmasta" julkaisuajankohdasta jotain?

Ehkä näin.. samasta jutusta otettu quote:

Phil Harrison sanoi:
"Given that all of our previous statements about launching in Europe simultaneously with the US and Japan turned out not to be the case, I would not like to make any definitive statements on that.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kyllä sitten fanipoikia naurattaa, kun 3 lykätäänkin pihalle vasta toukokuussa.
Mitenkähän se käännetään $onyn hyväksi (tai siis niin että silläkin ajatellaan vaan asiakkaan parasta)?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
Kyllä sitten fanipoikia naurattaa, kun 3 lykätäänkin pihalle vasta toukokuussa.
Mitenkähän se käännetään $onyn hyväksi (tai siis niin että silläkin ajatellaan vaan asiakkaan parasta)?
Onpahan sitten ollut tooooooodella paljon aikaa säästää rahaa tuohon "superkalliiseen" laitteeseen :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
Kyllä sitten fanipoikia naurattaa, kun 3 lykätäänkin pihalle vasta toukokuussa.
Mitenkähän se käännetään $onyn hyväksi (tai siis niin että silläkin ajatellaan vaan asiakkaan parasta)?
Oikeestaan tämä naurattaa tällä hetkellä eniten...tämä firma ajatteli asiakkaan parasta ja julkaisi aivan selvästi valmiin laitteen :p
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=34661
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
Oikeestaan tämä naurattaa tällä hetkellä eniten...tämä firma ajatteli asiakkaan parasta ja julkaisi aivan selvästi valmiin laitteen :p
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=34661

Odotellaanpa rontti vuosi ja katsotaan miten käy Pleikan kanssa. Itselläni ei ole koskaan hajonnut yksikään konsoli (koputtaa puuta), mutta PC puolella ongelmia on piisannut (juurikin eilen kärähti näyttis ilman mitään syytä). Kyllähän nuo XO:n hajoamisluvut ovat aika järkyttäviä, mutta ainakin olen boksillani saanut pelailla jo pitkään...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
Oikeestaan tämä naurattaa tällä hetkellä eniten...tämä firma ajatteli asiakkaan parasta ja julkaisi aivan selvästi valmiin laitteen :p
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=34661

No niitä sentään saa uusia tilalle. Huono homma sinällään mutta onneksi takuu korjaa.
Pleikka 3:sessa on se vika ettei sitä saa pitkään aikaan vaikka haluaisikin :D Sama on tosin wiissä :o
kaikki ihan paskoja :mad:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

-mic- sanoi:
Muistuupa mieleen monta mukavaa hetkeä PDZ:n parissa, niin yksinpelin, ja etenkin Live pelien ja co-opin parissa. Joskus tulee oikein tippa silmään, ja tekisi mieli ostaa jo kiertoon laitettu peli takaisin. Nuuh, mutta siitä on tosiaan jo vuosi. Niin se aika rientää.
:o
Itsellänikin ollut monta mukavaa hetkeä PDZ:n parissa, viimeksi eilen illalla South Parkia odotellessa. Enemmän minua kummastuttaa Preyn saama ylistys, vaikka peli oli umpitylsä perusräiskintä (ne painovoimakikkailut ja katoissa juoksentelut oli aika heppoisia päälleliimauksia), joka kaikenlisäksi näytti Doomilta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
Oikeestaan tämä naurattaa tällä hetkellä eniten...tämä firma ajatteli asiakkaan parasta ja julkaisi aivan selvästi valmiin laitteen :p
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=34661

Oishan se mukava saada jotain virallisia lukuja MS:n suunnalta että moniko on oikeasti kosahtanut. Mulla on ainakin syytä epäillä tuota 30 prosentin hajoamisprosenttia kovin universaaliksi. Plus sitä miten konsolia käytetään; esim tutullani on laatikko aivan saakelin ahtaassa tilassa ja olen monesti sanonut sille että jos se ei ota sitä lootaa ulos niin kohta paukkuu.. ei ole paukkunut vielä mutta..

Muuten, naurattiko sua sillon kun pleikkarin eka satsi vedettiin kokonaan pois markkinoilta? Vähän julmalta tuntuu, että tämmösille asioille nauretaan vain sen takia, että on itse jonkin laitteen fani ja sepäs on hauskaa kun jollakin joka on jostain haluamastaan maksanut menee huonosti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jos puhut PS2sta niin eikö MSkin jo myöntänyt että 360n ongelmat on paljon suurempia kuin mitä aikaisemmin, ja johtuu jostain ensimmäisen erän ongelmasta??PS2n aikana ei todellakaan liikkunut näin paljon valituksia koneiden hajoamisista, taikka sitten olin uutisumpiossa tuohon aikaan. Oma Boxi on kyllä toiminut jos ei lasketa perusjäätymistä Oblivionin kanssa kerran kahdessa tunnissa, ja se "ensimmäinen erä" ps2sta pyörii edelleen. Päätoimisena DVD-soittimena 4vuotta ja sellaset 40 lentoa takana, luotettavaa kaveriani ei saa mollata :cool:
EDIT: se kaveri jolta hajosi neljä konetta...jos niitä on jo vaihdettu niin moneen kertaan, miten ne muka kaikki voisi olla ensimmäisestä erästä? Joten taitaa se laatuongelma 360n kanssa mennä hiukan pidemmälle kuin vain yhteen erään. Kun vieläkin tuntuu löytyvän ihmisiä päivittäin jotka konetta palauttelee.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
se kaveri jolta hajosi neljä konetta...jos niitä on jo vaihdettu niin moneen kertaan, miten ne muka kaikki voisi olla ensimmäisestä erästä?.
Olen ymmärtänyt että MS ei anna uutta konetta tilalle, vaan aikaisemmin huoltoon tuodun, korjatun koneen.
Voin olla väärässäkin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
Oikeestaan tämä naurattaa tällä hetkellä eniten...tämä firma ajatteli asiakkaan parasta ja julkaisi aivan selvästi valmiin laitteen :p
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=34661
No PS2:ia hajosi samaan tahtiin kuin XO:ta tänä päivänä. Kaverilla on kolmas PS2 menossa jo ja siinäkin on asemassa häikkää. Mutta käyttää nyt kiintolevyä säästääkseen sitä asemaa.

Summa summarum: Hajoaminen ei näköjään vaikuta siihen, miten laite tulee menestymään. Myydäänhän Fiatejakin, vaikka ne ovat kaikissa hajoamistilastoissa kärjessä. :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Olen ymmärtänyt että MS ei anna uutta konetta tilalle, vaan aikaisemmin huoltoon tuodun, korjatun koneen.
Voin olla väärässäkin.
Minunkin käsittääkseni homma toimii juuri noin. Itse sain toissapäivänä noin kuukauden uudemman koneen, kuin entiseni oli.
Itselläni koneen hajoaminen tuskin oli omasta käsittelystä kiinni, sillä en sitä pahemmin liikutellut, sijoitin ilmavaan paikkaan ja toisinaan oli useiden päivien taukoja sen käyttämisessä. 20 vuotta olen tässä ehtinyt konsoleita omistaa ja tämä on vasta toinen kerta, kun konsoli on hajonnut (edellinen oli ensimmäinen X-box, jonka dvd-asema levisi vajaan kahden vuoden käytön jälkeen).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Olen ymmärtänyt että MS ei anna uutta konetta tilalle, vaan aikaisemmin huoltoon tuodun, korjatun koneen.
Voin olla väärässäkin.

Näinhän se taitaa olla. Tosin hyvällä säkällä voit saada uuden tilalle. Jos kerran on boxi lauennut niin toinen hajoaminen taitaa olla suht todennäköistä kun tuntuu nuo uudelleen korjatut boxit leviävän vähän ajan päästä. Näin siis itsellä. Toinen boxi (jonkun muun korjattu) kesti sen reilu 3 viikkoa ja levis. Eli siis paskaa paskan tilalle. Kierteessä ollaan. :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

tsinivuo sanoi:
No PS2:ia hajosi samaan tahtiin kuin XO:ta tänä päivänä.
Sulla varmaan on sitten tiedossa joku linkki tai jotain josta tuon voisi varmistaa vai tuliko ihan MUTU tiedolla?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
Sulla varmaan on sitten tiedossa joku linkki tai jotain josta tuon voisi varmistaa vai tuliko ihan MUTU tiedolla?
Samanlaista mutua kuin tuo XO:iden hajoamisprosentin oikea lukema.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbox 360 Toni Haukka sai IGN:ltä 7.8 ja pleikkari 3 sai 7 ... hyi hyi pleikkari!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Muuten, naurattiko sua sillon kun pleikkarin eka satsi vedettiin kokonaan pois markkinoilta? Vähän julmalta tuntuu, että tämmösille asioille nauretaan vain sen takia, että on itse jonkin laitteen fani ja sepäs on hauskaa kun jollakin joka on jostain haluamastaan maksanut menee huonosti.

Itse kun menet näiden omien sanojesi taakse ja latelet tekstiä tänne sen mukaan, niin asiat ovat kunnossa.
Mieti nyt sitten tarkkaan seuraavat postauksesi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
Itse kun menet näiden omien sanojesi taakse ja latelet tekstiä tänne sen mukaan, niin asiat ovat kunnossa.
Mieti nyt sitten tarkkaan seuraavat postauksesi.

Kyllä menen. Sen verran monta konetta olen omistanut ja huollattanut, että tiedän millaisesta ongelmasta on kyse. Se ei ole hauskaa, ihan sama mikä logo siinä vehkeen kotelossa on kiinni. En kylläkään tajunnut nyt mitä ajoit takaa, en ole käsittääkseni täällä naureskellut kenellekään jolla koneita ois lauennut.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

phl sanoi:
Onko ihmiset jo kyllästynyt PS3 lyömiseen vai miksi kukaan ei ole vielä tällä huhulla/uutisella riemunnut?

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=20949

http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=3024
*PÄIVITYS*:
Suoraan SCEE:ltä tulleen tiedon mukaan Harrisonia on lainattu hiukan väärin ja hän itseasiassa kieltäytyi kommentoimasta konsolien määrää julkaisussa. SCEE valmistautuu edelleen julkaisemaan konsolin Euroopassa maaliskuussa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

November 10, 2006 - Owners of some gaming systems have to wait years before they get a true "killer app," but PlayStation 3 users get theirs on day one. Resistance PS3:lle ja Wiille sitten Zelda:D. XO:n kanssa sai kyllä odotella "sitä" killer appia(Oblivion pc:llä) . Täytyy pitää välivuosi ja keskittyä siihen olennaiseen elämässä, kun kaikki konsolit istuvat nätisti sovussa Tv:n alla:rolleyes:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom