Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zelme sanoi:
Itse ennustan Assassin's Creedista killer appia. Wiillä ei tällaista ole vielä näkyvissä (eikä XO:lla lähitulevaisuudessa),
Jos XO:lla ei ole killer appia lähitulevaisuudessa, mutta Assassin's Creed on killer app niin täh? Assassin's Creed kun on kuitenkin ilmestymässä Xbox 360:lle, PC:lle ja PS3:lle, niin tuskin siitä mitään killer appia tulee, ne kun on poikkeuksetta yleensä olleet yksinoikeuspelejä (edes määräaikaisia kuten GTA3 tai Halo)

Killer appeista puhuttaessa on turha katsella arvostelumenestystäkään, koska varmasti yksittäisistä nimikkeistä puhuttaessa viime vuosien suurin killer app on ollut PS2:n Singstar (ja Brain Training -pelit DS:llä), vaikkei se varsinaisesti mitään älyttömän hyviä keskiarvoja ole arvosteluissa kerännyt.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
Joku tunneli oli kyseessä.

Ilmeisesti tunnelinäkö?

Suosittelen tutustumaan myös noihin lähdelinkkien lähdelinkkeihin, jos silmät eivät suostu uskomaan asiaa vielä parin ensimmäisen sivuston kuvasarjojen perusteella.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

NviperO sanoi:
Jos XO:lla ei ole killer appia lähitulevaisuudessa, mutta Assassin's Creed on killer app niin täh? Assassin's Creed kun on kuitenkin ilmestymässä Xbox 360:lle, PC:lle ja PS3:lle, niin tuskin siitä mitään killer appia tulee, ne kun on poikkeuksetta yleensä olleet yksinoikeuspelejä (edes määräaikaisia kuten GTA3 tai Halo)

Killer appeista puhuttaessa on turha katsella arvostelumenestystäkään, koska varmasti yksittäisistä nimikkeistä puhuttaessa viime vuosien suurin killer app on ollut PS2:n Singstar (ja Brain Training -pelit DS:llä), vaikkei se varsinaisesti mitään älyttömän hyviä keskiarvoja ole arvosteluissa kerännyt.
No, nyt päästään sitten siihen ksymykseen, että mikä on lähitulevaisuus. Itse ajattelin, että lähitulevaisuus kattaa tämän vuoden loppuun, mutta näkemyksiä on toki monia.

Pointtisi Asassin's Creedin multiplatform-taustasta on hyvä, enkä sitä huomioinut ollenkaan. Itse asiassa trendinä taitaa olla se, että konsolikohtaisia killer-appeja tulee jatkossa yhä vähemmän (pl. Wii), sillä pelinkehityksen hintavuuden takia 3rd-party julkaisijat etsinevät kaikki mahdolliset julkaisualustat pelejään varteen. Jos multiplatform-peliä voisi pitää killer-appina, niin sitten uskoisin Assassin's Creediin.

Yhdyn kanssasi siihen, ettei arvosanat määritä killer-appia. Tosin arvosteluasteikon alapäästä tuskin ponnistaa myyntilistojen kärkeen pitkiksi ajoiksi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Ilmeisesti tunnelinäkö?

Suosittelen tutustumaan myös noihin lähdelinkkeihin, jos silmät eivät suostu uskomaan asiaa vielä parin ensimmäisen sivuston kuvasarjojen perusteella.
Ötökkä käy vaan tutustumassa myös itse:rolleyes: Aika selvästi häviää XO tuossa pelissä. ttp://dreamgamers.blogcindario.com/...-rr-7-ps3.html viimeiset kuvat.. Tosin ei paljoa tuollanen slaidailu kiinnosta. Odotellaan vähän parempia, kuten Gears O W:) Ja Zeldako ei olisi Killer-app!:eek: No aivan varmaan on se sentään Nintendon lempilapsi Marion kanssa!Paras syy ostaa Wii!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

karpaasi sanoi:
Ötökkä käy vaan tutustumassa myös itse:rolleyes: Aika selvästi häviää XO tuossa pelissä. ttp://dreamgamers.blogcindario.com/...-rr-7-ps3.html viimeiset kuvat.. Tosin ei paljoa tuollanen slaidailu kiinnosta. Odotellaan vähän parempia, kuten Gears O W:) Ja Zeldako ei olisi Killer-app!:eek: No aivan varmaan on se sentään Nintendon lempilapsi Marion kanssa!Paras syy ostaa Wii!

Zeldan "killer-app" arvoa vähentää se, että sen voi ostaa myös Cubelle. Toki 480p, 16:9, Wiimoten käyttö ja tuleva ladattava lisämateriaali WiiConnect24:stä ovat etuina, mutta kaikille noi eivät ole mitään niinkään välttämättömiä tai edes paljoakaan pelielämystä parantavia ominaisuuksia. Toki Zelda painii ihan eri sarjassa kuin mikään Resistance tai Gears of War jo pelkän brändin voimin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Decrepify sanoi:
Zeldan "killer-app" arvoa vähentää se, että sen voi ostaa myös Cubelle. Toki 480p, 16:9, Wiimoten käyttö ja tuleva ladattava lisämateriaali WiiConnect24:stä ovat etuina, mutta kaikille noi eivät ole mitään niinkään välttämättömiä tai edes paljoakaan pelielämystä parantavia ominaisuuksia. Toki Zelda painii ihan eri sarjassa kuin mikään Resistance tai Gears of War jo pelkän brändin voimin.
Hmm...
Itse sanoisin jokatapauksessa, että Twilight Princess olisi killer-app Wiille (uskaltaisin väittää näin vaikka peli ei ole edes julkaistu vielä, on ollu sen verran positiivista palautetta monelta sivulta), GeoW Xboksille, ja Resistance on saanut aika myönteisiä arvosteluja jo muutamilta saiteilta... Mutta en siitä silti sano vielä mitään.
 
Konsolisotaa!

karpaasi sanoi:
Ötökkä käy vaan tutustumassa myös itse:rolleyes: Aika selvästi häviää XO tuossa pelissä.

Onnittelut douppaajalle, jos onnistuit löytämään valikoimasta jonkun kuvan, jonka PS3-version taiteellinen vaikutelma miellytti silmääsi enemmän (väripaleteissahan on selviä eroja). Mutta jos itse asiaa eli postikorttikuvien takana piilevää teknistä suorituskykyä vertaillaan, taitaa XO:n häviö olla yhtä totta kuin suomalaisen maastohiihtäjän sana...

696924hu6.jpg


69692vk0.jpg
 
Vastaus: Konsolisotaa!

Xbugs sanoi:
Onnittelut douppaajalle, jos onnistuit löytämään valikoimasta jonkun kuvan, jonka PS3-version taiteellinen vaikutelma miellytti silmääsi enemmän (väripaleteissahan on selviä eroja). Mutta jos itse asiaa eli postikorttikuvien takana piilevää teknistä suorituskykyä vertaillaan, taitaa XO:n häviö olla yhtä totta kuin suomalaisen maastohiihtäjän sana...

696924hu6.jpg


69692vk0.jpg
Juu, siis näist kuvist näkee niinku niin selvästi et XO:lla on paremmat graffat!
Janus sanoi:
Tässä sulle tunnelinäköä

http://www.neogaf.com/forum/showpost...&postcount=456

Tästä Pziuz puhui.
Juu, siis näist kuvist näkee niinku niin selvästi et PS3:lla on paremmat graffat!
 
Vastaus: Konsolisotaa!

Xbugs sanoi:
Onnittelut douppaajalle, jos onnistuit löytämään valikoimasta jonkun kuvan, jonka PS3-version taiteellinen vaikutelma miellytti silmääsi enemmän (väripaleteissahan on selviä eroja). Mutta jos itse asiaa eli postikorttikuvien takana piilevää teknistä suorituskykyä vertaillaan, taitaa XO:n häviö olla yhtä totta kuin suomalaisen maastohiihtäjän sana...

696924hu6.jpg


69692vk0.jpg
Kaveri voisi mennä asennekurssille. Aika säälittävään sävyyn puhuttelet toisia. :(
Toisekseen, en edelleenkään usko, että nuo kuvavertailut on tehty samanlaisella kokoonpanolla tai samanlaisessa ympäristössä. En vain usko, mutta jos saat kaivettua aiheesta lisää; ehkäpä toisesta lähteestä(?), samankaltaisia kuvia, niin katson toki mielelläni niitä.
Tsemppiä siihen käytökseesi! :)
 
Vastaus: Konsolisotaa!

pziuz sanoi:
Kaveri voisi mennä asennekurssille. Aika säälittävään sävyyn puhuttelet toisia. :(

Kieltämättä totta - katsoin kuitenkin velvollisuudekseni vastata samalla linjalla, jonka Karpaasi ihan omatoimisesti aloitti.

Tsemppiä siihen luetun ymmärtämiseesi! :)
 
Vastaus: Konsolisotaa!

pziuz sanoi:
Kaveri voisi mennä asennekurssille. Aika säälittävään sävyyn puhuttelet toisia. :(
Toisekseen, en edelleenkään usko, että nuo kuvavertailut on tehty samanlaisella kokoonpanolla tai samanlaisessa ympäristössä. En vain usko, mutta jos saat kaivettua aiheesta lisää; ehkäpä toisesta lähteestä(?), samankaltaisia kuvia, niin katson toki mielelläni niitä.
Tsemppiä siihen käytökseesi! :)
Xbugs voisikin ottaa mallia sinun asenteestasi (vastaväitteen perusteluihin "ei vain uskota").
 
Vastaus: Konsolisotaa!

Xbugs sanoi:
Kieltämättä totta - katsoin kuitenkin velvollisuudekseni vastata samalla linjalla, jonka Karpaasi ihan omatoimisesti aloitti.

Tsemppiä siihen luetun ymmärtämiseesi! :)
Sinun viestejäsi on aina mukava lukea!
Tsemppiä kirjoituksiin!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Juu jotenkin vähän arvelluttaa noi ps3 vs x360 ridge racer vertailut kun ps3 version graffat näyttävät kuvassa niin surkealta että voisin sen kuvitella pyörivän ps2:lla....
 
Vastaus: Konsolisotaa!

Knight sanoi:
Xbugs voisikin ottaa mallia sinun asenteestasi (vastaväitteen perusteluihin "ei vain uskota").
Sillä perusteella, mitä olen itse pelistä muuta nähnyt, en uskokaan. Sanoin kylläkin, että olen erittäin innokas katselemaan, mikäli hänellä on jotain muuta kuvastoa näyttää. :)
Kommenttini oli omakohtainen. En halua kääntää kenenkään päätä, vaan annoin Xbugsille mahdollisuuden kääntää minun pääni. Minulle ei ole tärkeintä, että takanani olisi kallionvahva perustelu. Se on hieman vaikeaa tässä vaiheessa, kun kunnollista tuntumaa, ei ole esim. itse vielä peliin saanut. Täytyykö minun oikeasti alkaa kaivelemaan kaiken maailman kuvat ja videot läpi, mitä olen pelistä nähnyt? Kun haluan vain oman kantani esittää. Sitä paitsi ne kannat, mitä täällä kenelläkään on, voivat osoittautua aivan vääriksi. Tässä vaiheessa tämä on ehkä enemmän uskon asia. Et kai sinäkään, Knight, jokaisessa keskustelussasi tai kommentissasi kerää kasaa tavaraa taaksesi vain, että saisit olla pätevä? Sitä paitsi, suurin osa täällä olevista perusteluista, on otettu joltakin nettisivustolta. Osa on ok ja osa on todella epämääräisiä. Moni perustelee täällä kantaansa niiden epämääräisten kanssa. En halua alkaa siihen. Mikäli minua ei tämän takia oteta tosissaan tai olen jotenkin vähempiarvoinen keskustelija tässä foorumissa, niin olkoon sitten niin. Ihmisillä on se oikeus ajatella niin. Varsinkin keskustelematta kanssani. Minulla on myös oikeus olla uskomatta kaikkea, mitä täällä kirjoitetaan ja puhutaan.
 
Vastaus: Konsolisotaa!

Xbugs sanoi:
Kieltämättä totta - katsoin kuitenkin velvollisuudekseni vastata samalla linjalla, jonka Karpaasi ihan omatoimisesti aloitti.

Tsemppiä siihen luetun ymmärtämiseesi! :)
Täytyy alkaa taas varmaan sitten opettelemaan suomea. Omasta mielestäni asennevamma on kuitenkin suurempi paha, kuin luetun ymmärtämisen repsahtaminen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Amerikkalainen Best Buy -ketju on päättänyt tehdä konsolisodalla toisenlaista bisnestä kuin japanilaiset, kiinalaiset ja korealaiset keinottelijat, joille merkittävä osa PS3:n Japanin-julkaisun koneista päätyi videopelaajien sijasta:

If you are planning to wait in line for a PS3 at Bestbuy this coming week in America, you will have hopefully prepared yourself for the worst. That is, not getting a PS3. But fear not, because you will be offered possibly a better deal: a 360 with a few games thrown in.

A launch deal is being offered. A Premium 360 package and three games, with the third one being free. There is no specific details at this point, so I cant tell you if you get to choose the games or whether you get crap old ones. But include Gears, Splinter Cell and CoD3, and the PS3 will probably go unwanted.

--

So will you be waiting in line for a PS3 or a 360? I can see a lot of people turning up deliberately late, not getting a PS3 but getting a great deal on a 360 instead.

http://www.xboxic.com/news/1985

"Myös valmistajan kyvyttömyys tuottaa riittävästi kauppatavaraa on bisnesmahdollisuus!" :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
"Myös valmistajan kyvyttömyys tuottaa riittävästi kauppatavaraa on bisnesmahdollisuus!" :D
Ihan kuin X360-konsoleita olisi ollut enemmän tarjolla viime vuonna?
Tosin, tuskin X360 menee myynneissä vielä tänäkään vuonna PS2:n ohi ja ensi vuonna on jo toisen luokan haaste.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom