Nyt ei pidä suuttua eikä ottaa itseensä (tää tulee ihan huumoripohjalta). Ei ihme, että siitä tuli entinen
Mutta noin muuten tuosta Wii:n rannehihnasta... Kaikki mainokset ja trailerit, mitä olen nähnyt Wii:stä ja sen peleistä (otetaan esimerkiksi vaikka TGS 2005 Revolution traileri ja Raymanin traileri), ovat nimenomaan mainostaneet liioitelluin liikkein konsolin ohjausta. Tietysti, koska jotenkin se viesti on saatava läpi massoille... Ylläolevin seurauksin
Koska en ole itse päässyt konsolia missään kokeilemaan, niin toistaiseksi tuo mainoksista välittynyt mielikuva ei houkuttele minua ostamaan sitä olohuoneeseeni, jossa pitäisi kaiken kansan nähden heilua kuin heinämies. Palaan tuohon Raymanin traileriin, missä pentu heiluttaa kapuloita samalla tavalla kuin rockbändin rumpali ? Siis C'mon... Vähemmänkin pitäisi riittää (ja varmasti riittääkin, sanon sitten kun olen testannut laitetta. Syyttäkää mainostoimistoja)
Osaan kuvitella järjellä, että sen ei tarvitse olla niin, mutta kuitenkin... Ihmiset innostuvat... Heillä on mielikuva ohjaimen mahdollisuuksista ja periaatteesta, joten kattila kiehuu helposti yli ja silloin se onkin aivan jotain muuta kuin Nintendon insinöörit ovat beetatesteissä kuvitelleet... Ei ole olohuonekamaa vieläkään (vaikka design suorastaan huutaa sinne pääsyä), vaan se on yhä edelleen jossain siellä lastenhuoneessa... IMO, sorry.
Edit: typot