Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jos sony menis konkkaa ja Playstationii ei enää olisi niin se olisi todella huono juttu pelimaailmalle.

The Punisher sanoi:
Jos sony menis konkkaa ja Playstationii ei enää olisi niin se olisi todella huono juttu pelimaailmalle.

olishan se kun ei olis mitaan oikeeta kilpailua microsoftille

Janus sanoi:
Eikö tästä ole jo puhuttu aiemminkin? Naisilla nyt on tapana tehdä asiat eri tavalla. Ainakaan minulla ohjain ei lentänyt ikkunaan, kun Wiillä pelailtiin muutama tunti viime lauantaina kaverin luona. Siitä ohjaimesta voi katsos pitää kiinnikin.
Entinen tyttöystäväni hajoitti pari vuotta takaperin Cuben ohjaimen tatin, kun runnoi sitä joka suuntaan kaikilla voimillaan. Luulisin, että aika moni näistä tapauksista, joissa Wiimote rikkoo ympäristöä, liittyy ihmisiin, joilla ei juurikaan ole aiempaa kokemusta konsolien käytöstä/pelaamisesta.
Ei sitä Wii Sportsiakaan pelatessa tarvinnut riehua ympäri kämppää hakaten seiniä, lamppuja ja tauluja, vaan suhteellisen rauhallisilla ja hillityillä liikkeillä sitäkin pystyi pelaamaan.

Edit: sanan lisäystä.

Olkoon kuinka vaan jo juteltu aiemmin, niin onkelma jatkuu. Silti, lue noi jutut ja yritä olla repeemättä. :D Siis toi on loistava huumorisaitti.

Janus sanoi:
Olkoon kuinka vaan jo juteltu aiemmin, niin onkelma jatkuu. Silti, lue noi jutut ja yritä olla repeemättä. :D Siis toi on loistava huumorisaitti.
Täytyypä lukea. Ja kyllähän tuo itseänikin huvittaa ja etenkin sen jälkeen on huvittanut ja ihmettyttänyt entistä enemmän, kun pääsi itse laitetta kokeilemaan.:)

Zanis Dust sanoi:
Täytyypä lukea. Ja kyllähän tuo itseänikin huvittaa ja etenkin sen jälkeen on huvittanut ja ihmettyttänyt entistä enemmän, kun pääsi itse laitetta kokeilemaan.:)

Tuolla saitilla on myös se Nintendo USAn emailvetoomus rekisteröityneille omistajille. Nintendo pyytää käyttäjiä (jenkkejä) käyttämään järkeä pelatessaan (suht' vaikeata jenkeille, IMHO).

Janus sanoi:
Tuolla saitilla on myös se Nintendo USAn emailvetoomus rekisteröityneille omistajille. Nintendo pyytää käyttäjiä (jenkkejä) käyttämään järkeä pelatessaan (suht' vaikeata jenkeille, IMHO).
Erinomainen vaatimus (jenkkien kohdalla asiassa kuin asiassa), vaikka tokihan sieltä varmaan niitä järkeviäkin yksilöitä löytyy.. varmaan.. :rolleyes:

Tulee eräs lomautettu jäsen mieleen.

http://www.youtube.com/watch?v=LQwSbYe_PjM&mode=related&search=

Edit: mietin tässä muuten tällaista. Varmaankin tärkein pointti tuossa Nintendon SDn käytössä on se, että hyö arvasivat että hullut Amerikkalaiset pistäisivät huushollinsa remonttiin. Nuo vanhat putkitöllöt taitavat kestää hittiä paremmin kuin nämä uudet litut? :D Saas nähdä millon tulee ensimmäinen joukkokanne, kun Nintendo kieltäytyy korjaamasta/antamasta uutta töllöä vanhan tilalle. Omasta mielestäni näissä 'kevyt ranneliike = Wiimote töllön/seinän läpi' jutuissa ei Nintendo ole mitenkään, millään tavalla, korvausvelvollinen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Zanis Dust sanoi:
Entinen tyttöystäväni hajoitti pari vuotta takaperin Cuben ohjaimen tatin, kun runnoi sitä joka suuntaan kaikilla voimillaan.
Nyt ei pidä suuttua eikä ottaa itseensä (tää tulee ihan huumoripohjalta). Ei ihme, että siitä tuli entinen :rolleyes:

Mutta noin muuten tuosta Wii:n rannehihnasta... Kaikki mainokset ja trailerit, mitä olen nähnyt Wii:stä ja sen peleistä (otetaan esimerkiksi vaikka TGS 2005 Revolution traileri ja Raymanin traileri), ovat nimenomaan mainostaneet liioitelluin liikkein konsolin ohjausta. Tietysti, koska jotenkin se viesti on saatava läpi massoille... Ylläolevin seurauksin :rolleyes:

Koska en ole itse päässyt konsolia missään kokeilemaan, niin toistaiseksi tuo mainoksista välittynyt mielikuva ei houkuttele minua ostamaan sitä olohuoneeseeni, jossa pitäisi kaiken kansan nähden heilua kuin heinämies. Palaan tuohon Raymanin traileriin, missä pentu heiluttaa kapuloita samalla tavalla kuin rockbändin rumpali ? Siis C'mon... Vähemmänkin pitäisi riittää (ja varmasti riittääkin, sanon sitten kun olen testannut laitetta. Syyttäkää mainostoimistoja)

Osaan kuvitella järjellä, että sen ei tarvitse olla niin, mutta kuitenkin... Ihmiset innostuvat... Heillä on mielikuva ohjaimen mahdollisuuksista ja periaatteesta, joten kattila kiehuu helposti yli ja silloin se onkin aivan jotain muuta kuin Nintendon insinöörit ovat beetatesteissä kuvitelleet... Ei ole olohuonekamaa vieläkään (vaikka design suorastaan huutaa sinne pääsyä), vaan se on yhä edelleen jossain siellä lastenhuoneessa... IMO, sorry.

Edit: typot

Janus sanoi:
Muutamaan Jenkkikoneeseenhan ne olivat unohtaneet laittaa käyttiksen mukaan. Ensin venaat viikon sateessa. Saat koneen himaan... Ja soitto aspaan kun koneesta puuttuu käyttis. :D Sitten venataan UPSia, että vie ensin koneen pois ja tuo sitten toisen tilalle.
Itse asiassa tuo uuden ja vie vanhan pois. ;) Mutta eipä tuo mukavaa ole varmaan noinkaan päin.

Tautofonia sanoi:
Itse asiassa tuo uuden ja vie vanhan pois. ;) Mutta eipä tuo mukavaa ole varmaan noinkaan päin.

My bad. Nintendo on muutaman kerran parempi kuin MS. :)

Baron sanoi:
Osaan kuvitella järjellä, että sen ei tarvitse olla niin, mutta kuitenkin... Ihmiset innostuvat... Heillä on mielikuva ohjaimen mahdollisuuksista ja periaatteesta, joten kattila kiehuu helposti yli ja silloin se onkin aivan jotain muuta kuin Nintendon insinöörit ovat beetatesteissä kuvitelleet... Ei ole olohuonekamaa vieläkään (vaikka design suorastaan huutaa sinne pääsyä), vaan se on yhä edelleen jossain siellä lastenhuoneessa... IMO, sorry.

Jos puhutaan ihan desigista, niin ei ainakaan olohuoneeseen mitään järkyttävän ISOA kliiltävää kiljupönttöä, pliis. Mielummin se musta sleek, huomaamaton ja pikkunen Wii. Siis jos ihan näin ulkomitallisia ominaisuuksia mietitään. IMO. :rolleyes:

No joo... Jos (ja kun prkl) vaimon kanssa pitää puhua olohuoneen sisustamisesta, niin voin sanoa, että pieni valkoinen Nintendo on "aika söpö"... Puhu siinä sitten PS3:sesta... Odotellaan nyt, jos siitä tulisi joskus se pianolakanvalkoinen versio, niin silloin se olisi yhteensopiva töllön kanssa... 2009 ? :eek:

Baron sanoi:
No joo... Jos (ja kun prkl) vaimon kanssa pitää puhua olohuoneen sisustamisesta, niin voin sanoa, että pieni valkoinen Nintendo on "aika söpö"... Puhu siinä sitten PS3:sesta... Odotellaan nyt, jos siitä tulisi joskus se pianolakanvalkoinen versio, niin silloin se olisi yhteensopiva töllön kanssa... 2009 ? :eek:

Hei; kiiltävän musta PS3, saa sitä paitsi sut viikoiksi omiin oloihisi...Meniskö? ;)

Byrokratiaa on liikaa, jos ennen konsolin hankkimista pitää käydä neuvotteluja sen ulkonäöstä. Ovathan ne sentään kaikki aika pieniä ja ohjainjohdotkin ovat kadonneet.

Väittäisin, että asuinkumppaneilla menee aikalailla helpommin hermot pelien tuntikausia jatkuvaan aseiden paukkeeseen, auton ulvontaan ja pimpeli pompeli -musiikkiin tai siihen, että televisio on varattu, kuin siihen, onko kone hiukan isompi vai pienempi tai musta vai valkoinen.

Mutta yksilöitä ne kai ovat. Luulisin.

Hex sanoi:
hermot pelien tuntikausia jatkuvaan aseiden paukkeeseen, auton ulvontaan ja pimpeli pompeli -musiikkiin tai siihen, että televisio on varattu, kuin siihen, onko kone hiukan isompi vai pienempi tai musta vai valkoinen.

Meillä homma hoidetaan kuulokkeilla, ja 2. telkkarilla..:P

EDIT: Kuullosti muuten ihan, että itse oisit asian takana..:D

Baron sanoi:
Nyt ei pidä suuttua eikä ottaa itseensä (tää tulee ihan huumoripohjalta). Ei ihme, että siitä tuli entinen :rolleyes:

Mutta noin muuten tuosta Wii:n rannehihnasta... Kaikki mainokset ja trailerit, mitä olen nähnyt Wii:stä ja sen peleistä (otetaan esimerkiksi vaikka TGS 2005 Revolution traileri ja Raymanin traileri), ovat nimenomaan mainostaneet liioitelluin liikkein konsolin ohjausta. Tietysti, koska jotenkin se viesti on saatava läpi massoille... Ylläolevin seurauksin :rolleyes:

Koska en ole itse päässyt konsolia missään kokeilemaan, niin toistaiseksi tuo mainoksista välittynyt mielikuva ei houkuttele minua ostamaan sitä olohuoneeseeni, jossa pitäisi kaiken kansan nähden heilua kuin heinämies. Palaan tuohon Raymanin traileriin, missä pentu heiluttaa kapuloita samalla tavalla kuin rockbändin rumpali ? Siis C'mon... Vähemmänkin pitäisi riittää (ja varmasti riittääkin, sanon sitten kun olen testannut laitetta. Syyttäkää mainostoimistoja)

Tuosta tuli mieleen, että saakohan niissä Wiin peleissä (tai Wiissä itsessään) jotenkin itse säätää ohjaimen herkkyyttä?
Ja vielä mitä mainoksiin tulee, niin niillähän niitä mielikuvia luodaan. Ei ole mikään ihme, jos porukka sitten kotonaan, laitteen hankittuaan, matkii tyyliä, jonka ovat jo mainoksissa ja muissa ennakoissa nähneet (ja tämä ei nyt sitten tarkoita, että kaikki Wii-ihmiset heiluisivat, kuin olisi muurahaisia housuissaan;)). :)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom