Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
edit: Kiinnostavaa kyllä Wiin "oikeat" pelit eivät ole menneet kaupaksi...

Joo, on tosi yllättävää, että suuremmalle yleisölle suunnatut helposti lähestyttävät pelit myyvät enemmän kuin pienemmälle hc-porukalle suunnatut.

Eikun ei olekaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

kaba sanoi:
Joo, on tosi yllättävää, että suuremmalle yleisölle suunnatut helposti lähestyttävät pelit myyvät enemmän kuin pienemmälle hc-porukalle suunnatut.

Eikun ei olekaan.
Käytin sanaa "kiinnostavaa", koska tuo on kiinnostavaa jos laite tekee kauppansa sellaiselle
yleisölle joka ei ole sinänsä kiinnostunut "oikeista" videopeleistä, vaan lyhyistä jumppahetkistä.

Ehkä Nintendo ei todellakaan kilpaile Sonyn ja Microsoftin kanssa.

Ja tällaiset näkymät tietenkin vaikuttavat siihen että millaisia pelejä laitteella tullaan näkemään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Okei, muistin väärin, tuo 450k Zeldojen osalta koskikin USA:n julkaisuviikkoa eikä Japania. Jossain oli kuitenkin aiemmin lista jossa Zelda oli kärkipäässä Wii:lle julkaisuviikolla Japanissa, en vain nyt onnistunut löytämään sitä sivua enää (olikohan Kotakussa).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Käytin sanaa "kiinnostavaa", koska tuo on kiinnostavaa jos laite tekee kauppansa sellaiselle
yleisölle joka ei ole sinänsä kiinnostunut "oikeista" videopeleistä, vaan lyhyistä jumppahetkistä.

Ehkä Nintendo ei todellakaan kilpaile Sonyn ja Microsoftin kanssa.

Ah, hyvä pointti. Toivottavasti koneen elinkaaren aikana molemmat ryhmät saavat oman osansa laatupeleistä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Veikkaisinpa että jos vähän kovaäänisemmin soittelis tuonne asiakastukeen niin tuo menetetty Live-aika kyllä saataisiin korvattua.
Ei olisi iso menetys mikkisoftalle pistää tulemaan muutamia vuorokauden-ilmainen-kultajäsenyys -koodeja.

Asiakastukeen tuskin tarvitsee tai kannattaa näissä tapauksissa avautua. Helpointa on tehdä suoraan reklamaatio, jolloin yritys kuin yritys lähes 100% varnuudella korvaa menetyt hyödykkeet, tässä tapauksessa tuon Live-ajan.

Kaikesta kannattaa aina reklamoida asiallisesti. Siitä voi tehdä myös harrastuksen
1) vääränmallinen haribon karkki, sain muutaman karkkipussin ilmaiseksi, 2) Arnolds Donutsissa oli hius donitsissa, mailia sinne ja 6 ilmaista donitsia -lahjakortti pamahti, 3) TV päivän myöhässä - ilmainen kotiinkuljetus :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

groove sanoi:
Helpointa on tehdä suoraan reklamaatio, jolloin yritys kuin yritys lähes 100% varnuudella korvaa menetyt hyödykkeet, tässä tapauksessa tuon Live-ajan.
Jeah, juuri näin! :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Jeah, juuri näin! :)

Jeps, itse olen ollut eräässä suuressa yrityksessä tekemässä teknistä taustaselvitystä reklamaatioihin.. 50% tapauksista on ollut asiakkaan oma vika, mutta silti on tehty pieni hyvitys asiakkaan tyytyväisenä pitämiseksi (kutsuvat tätä asiakassuhteiden hoitamiseksi), koska se on kuitenkin pieni menetys yritykselle..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hmm, alkoiko ikkunan takana kurkkivat tontut pelottamaan kun rähinä tässä topikissa alkaa hiipumaan?

Nyt asappina vähän sutinaa perjantain iloksi! :D

Harmikseni en nyt itse keksi yhtäkään mojovaa argumenttia suuntaan tai toiseen... :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

groove sanoi:
Jeps, itse olen ollut eräässä suuressa yrityksessä tekemässä teknistä taustaselvitystä reklamaatioihin.. 50% tapauksista on ollut asiakkaan oma vika, mutta silti on tehty pieni hyvitys asiakkaan tyytyväisenä pitämiseksi (kutsuvat tätä asiakassuhteiden hoitamiseksi), koska se on kuitenkin pieni menetys yritykselle..

Näinhän sen pitää mennäkin. Itse luen markkinointia (merkonomi/taloushallinto ja logistiikan erityisammatti tutkinto). Asiakassuhteiden hoitaminen hyvitysmenetelmillä tulee paljon halvemmaksi, koska menetetyn asiakkaan takaisin saaminen on 27 kertaa kalliimpaa.
Kyllä Microsoftikin parhaansa tekee näissä takuuasioissa, kuten varmaan jokainen kilpaileva yritys (sony, nintendo).
Kyllähän tuo minuakin vähän pelotti, kun ostin Xbox 360 silloin joulukuussa 2005, mutta on toiminut tähän asti ihan moitteetta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Hmm, alkoiko ikkunan takana kurkkivat tontut pelottamaan kun rähinä tässä topikissa alkaa hiipumaan?

Nyt asappina vähän sutinaa perjantain iloksi! :D

Harmikseni en nyt itse keksi yhtäkään mojovaa argumenttia suuntaan tai toiseen... :p
Vinkki: hauku mitä_tahansa_konsolia mutuna ja kyseenalaisin argumentein, niin johan alkaa taas rähinä :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Japanissa tapahtui edellisviikolla jotain kummallista: Xbox360 myi yli 35000 kappaletta, myyden enemmän kuin PS2. Lähteenä Media Create.

Myyntimäärät...
DS Lite: 309,630
Wii: 85,439
PS3: 50,171
Xbox360: 35,343
PS2: 30,460
PSP: 28,930
GBASP: 1,896
GBM: 1,555
GameCube: 569
DS: 167
GBA: 17
Xbox: 6


X360:n myyntimäärät johtuivat jonkin roolipelin markkinoilletulosta, ブルードラゴン(同梱版含む) on nimi.

Muoks!
Blue Dragon.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Joo tuota ihmeteltiin jo edellisellä sivulla... :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Merri sanoi:
Japanissa tapahtui edellisviikolla jotain kummallista: Xbox360 myi yli 35000 kappaletta, myyden enemmän kuin PS2. Lähteenä Media Create.

Myyntimäärät...
DS Lite: 309,630
Wii: 85,439
PS3: 50,171
Xbox360: 35,343
PS2: 30,460
PSP: 28,930
GBASP: 1,896
GBM: 1,555
GameCube: 569
DS: 167
GBA: 17
Xbox: 6


X360:n myyntimäärät johtuivat jonkin roolipelin markkinoilletulosta, ブルードラゴン(同梱版含む) on nimi.

Muoks!
Blue Dragon.

Meinasi jo päästä unohtumaan kun edellisesti postauksesta on jo kolme ja puoli tuntia aikaa.
Kertaus on opintojen äiti. Vähä yli 2 tuntia viikonloppuun.

Edit: Paololla näyttää olevan vielä tylsempää duunissa kun mulla :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mitä, oletteko te keskustelleet asiaakin? Perhana, minä jo luulin että toivo on menetetty kun katsoin noita muutamaa edellistä viestiä.


(Toisaalta epäilen, että vBulletin teki minulle tenän: normaalistihan tämä heittää edelliseen uuteen vielä lukemattomaan viestiin eikä keskustelun viimeisimmälle sivulle.)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

phl sanoi:
Edit: Paololla näyttää olevan vielä tylsempää duunissa kun mulla :)
KYLLÄ! Viimeisen kolmen tunnin ajan olen naputtanut selaimen refresh -nappia. :(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Hmm, alkoiko ikkunan takana kurkkivat tontut pelottamaan kun rähinä tässä topikissa alkaa hiipumaan?

Nyt asappina vähän sutinaa perjantain iloksi! :D

Harmikseni en nyt itse keksi yhtäkään mojovaa argumenttia suuntaan tai toiseen... :p

No, jos nyt tämän kerran tilauksesta (vaikka kyllä muakin on jo tontut alkaneet pelottaa):


Why the PlayStation 3 Will Bankrupt Sony

Posted on Sep 27th, 2006


Electric Sista Hood submits: For video game players, the competition among the three game console manufacturers must seem like a Dead or Alive tournament. There's always a winner and a loser, but someone else is always lined up for another bout with the winner.

Few tears were spilled when the No. 4 console maker, Sega, dropped out of the market a few years ago. But can you imagine if, in a year from now, there were only two console game makers?

Not only could it happen, but we're going to tell you why it will happen.

http://ce.seekingalpha.com/article/17605

Valitettavan vanha juttuhan tää tosin on... :(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No toivottavasti ei ny sentäs ihan konkkaan mene, tekee ne kuitenkin ihan kivan näkösiä vahvareita. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom