Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dreamfly sanoi:
Väitit toisessa ketjussa jo ostaneesi Wiin. Jotain järkeä mukaan kirjoituksiisi kiitos.


Mainitaan tässä nyt vielä aiheeseen littyen, että mielestäni PS3 tulee voittamaan konsolisodan.
Kyllä, omistan Wiin, ja olen joutunut ostamaan jo 6 uutta telkkaria. Köyhät kyykkyyn. Jos et ymmärtänyt niin tuo loppuosa oli piikittelyä Baronin itkuille.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Siis Elli. Hieman eri asia verrata yhtä itkua töllön hajoamisesta wiin kanssa heilumisesta xbox360:n lukuisiin hajoamisvalituksiin. Niitä sattuu olemaan kuitenkin Xbox-sivustoillakin aika paljon. Livegamersissakin 87 sivullista xbox-vikakeskustelua.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Onkohan osto- ja myyntipalstalla tällä hetkellä yhtään huumorintajua myytävänä?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Siis Elli. Hieman eri asia verrata yhtä itkua töllön hajoamisesta wiin kanssa heilumisesta xbox360:n lukuisiin hajoamisvalituksiin. Niitä sattuu olemaan kuitenkin Xbox-sivustoillakin aika paljon. Livegamersissakin 87 sivullista xbox-vikakeskustelua.
No minkälaisella prosentilla PS2:t hajoaa? Minulla on ollut yksi PS2, ja se säilyi ehjänä niin kauan että myin sen pois. Tilastollinen mahdottomuus?

Naurettavaa itkeä Xbox 360:n hajoamisista jos ei ole edes aikeissa ostaa kyseistä konsolia. Ostakaa se saatanan PLAYSTATION KOLMONEN sitten kun Sonyn herrat sen teille suovat, jos suovat, mutta tuollaisen turhan lässyttämisen jota Baron esitti soisi loppuvan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jos minun viestistä puhut, ei Ellin läpät oikein pureudu minuun.
Eliytres sanoi:
Täällä myös on varaus sisässä. Saa julkaisuviikolla (milloin ikinä se sitten lieneekään) joku pulittaa pitkän pennin PLAYSTATION KOLMOSESTAAN huuto.netissä. :)
Uhhuh, kunnon paasaaja.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Jos minun viestistä puhut, ei Ellin läpät oikein pureudu minuun.

Uhhuh, kunnon paasaaja.
Haluatko laittaa varaukseen? 900 + postikulut 50 ja järjestän sinulle PLAYSTATION KOLMOSEN ensimmäisen viikon aikana eurojulkaisusta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
No minkälaisella prosentilla PS2:t hajoaa? Minulla on ollut yksi PS2, ja se säilyi ehjänä niin kauan että myin sen pois. Tilastollinen mahdottomuus?

Naurettavaa itkeä Xbox 360:n hajoamisista jos ei ole edes aikeissa ostaa kyseistä konsolia. Ostakaa se saatanan PLAYSTATION KOLMONEN sitten kun Sonyn herrat sen teille suovat, jos suovat, mutta tuollaisen turhan lässyttämisen jota Baron esitti soisi loppuvan.
Olenko nyt puhunut PS2 hajoamisista? Ei minun omassa PS2:ssa eikä XO:ssa ole ollut yhtään mitään vikaa.
Ja sinä se täällä foorumeilla jauhat turhia kaikkein eniten, lisäämättä ikinä mitään oikeata asiaa mukaan.
Jopa XboxFreak kirjoitti välillä asiaakin, vaikka trolli varmaan olikin.
Eliytres sanoi:
Täällä myös on varaus sisässä. Saa julkaisuviikolla (milloin ikinä se sitten lieneekään) joku pulittaa pitkän pennin PLAYSTATION KOLMOSESTAAN huuto.netissä. :)
Olen kyllä itsekkin tilannut laitteen, en tarvitse sitä sinulta.

EDIT: Kun minä saan uuden konsolin itselleni en aivan varmasti ole foorumeilla provoamassa toista konetta odottavia, vaan pelaan sitä uutta konsolia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Naurettavaa itkeä Xbox 360:n hajoamisista jos ei ole edes aikeissa ostaa kyseistä konsolia. Ostakaa se saatanan PLAYSTATION KOLMONEN sitten kun Sonyn herrat sen teille suovat, jos suovat, mutta tuollaisen turhan lässyttämisen jota Baron esitti soisi loppuvan.

Nyt tuli taas kerran sen verran valituksia, että eiköhän ole aika siirtyä rauhottumaan, eli asiattomasta käytöksestä 1 kuukauden bannit. Jos sama meno sitten jatkuu, niin pidennetään aikaa mikäli takaisin ilmestyt.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Nyt taisi tulla bansku aika heppoisesti, vaikka kohtalainen riitapukari onkin kyseessä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ai kun elli kiertää konsolifiniä provoamassa koko ajan? Eikä kirjoita ikinä mitään asiaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No voi kristus... Jatketaan sitten OT:na...

Minkä takia minulla ei olisi oikeutta muodostaa mielipidettäni Boxista. Juu, minulla ei ole sitä. Olenko pelannut sillä ? Paljonkin... Niin paljon, että tiedän sen olevan hyvä pelikonsoli, joka antaa rahoille vastinetta joka sentin edestä.

Mutta se, että tuon laatikon ympärillä pyörii koko ajan pieni keskustelu sen luotettavuuden osalta on kuitenkin hieman... Sanotaanko hämmentävää... Se, että ihmisillä hajoaa neljä boxia (harvinaista, ihmiset voittavat lotossakin) on tosin ennenkuulumatonta.

Minä voisin elää sen asian kanssa, että (pahimmillaan) joutuisin kiikuttamaan laitetta vaihtoon (tai sitten en), mutta kun takuu ei toimi jälleenmyyjien kautta. Mikäs siinä olisi, jos laitteen kantaisin lähimpään Anttilaan/Giganttiin/paikalliseen pelikauppaan kuitin kera, mutta kun ei se nyt tällä kertaa toimi niin... Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että se ei ole hyvää asiakaspalvelua. Ja jos en saa hyvää asiakaspalvelua, niin sitten voin olla ostamatta. Se on Microsoftin ongelma, ei teidän.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

XShava sanoi:
Nyt tuli taas kerran sen verran valituksia, että eiköhän ole aika siirtyä rauhottumaan, eli asiattomasta käytöksestä 1 kuukauden bannit. Jos sama meno sitten jatkuu, niin pidennetään aikaa mikäli takaisin ilmestyt.
Hyvä näin. Ja samat saa antaa tänne vaan, jos yllytin...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ihme kitinää Microsoftin takuukorjauksista, helppoahan se on kun laite haetaan kotiovelta ja palautetaan takaisin.
Paljon v*ttumaisempaa se olisi juosta jossain Giganteissa samalla asialla. Ja sitäpaitsi joka
ikinen tekninen härveli joka minulla on kosahtanut on vaihdettu samalla metodilla. (monitori, läppäri etc.)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Ja samat saa antaa tänne vaan, jos yllytin...

Mielestäni kirjoituksessasi ei ollut mitään vikaa.

Palatakseni tuohon Xbox360 hajoamisiin. Niin kyllä asia on huomioitavan arvoinen. Ei tietenkään täällä oleva vika keskustelu kerro koko totuutta eikä ole silleen luotettava. Mutta kertonee kuitenkin suuntauksen, että turhan paljon konsolia hajoaa.

Lainaan nyt erästä viestiä, joka pyyhittiin kun alussa lainasi sellaista viestiä joka poistettiin. Niin tämäkin poistettiin

PS2 vika threadi (5 vuotias) 26 sivua....X360 vastaava (1 vuotias),50 sivua .....Laatu se ratkaisee

Niin kyllä tuokin jotakin kertoo. PS2 on suomessa nyt 400 000 ja Xbox360 paljon, paljon vähemmän. Ehkä ei ole edes 10 000 vielä myyty. Niin aika huonolaatuisia nuo julkaisussa myyntiin tulleet koneet ovat.

Enkä nyt vittuile xbox360 omistajilla, vaan olen pahoillani niiden puolesta joilla kone on hajonnut ja ovat joutuneet sen kanssa tappelemaan. Nyt myytävissä xbox360 ei näin paljoa vikoja ole, vain normaaleja maanantai kappaleita varmaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No on se aika harmillista jos ostaa koneen ja se menee rikki vain pienien testien jälkeen ja uutta joutuu odottamaan pahimmillaan viikkoja.
Itselläni mm. sattui kaupasta kouraan PS2, jossa ei toiminut socom ja vein sen Prismaan joka laittoi viestiä eteenpäin ja uusi kone (vieläpä hopeisena mallina) oli kotiovellani seuraavana päivänä. Hieman mukavempaa kuin viikkojen odotus.
Toivottavasti en itse joudu takuurumbaan. Ja saa nähdä miten nämä asiat on toteutettu sitten PS3 kohdalla. Luulisi tietysti että samoin kuin PS2:lla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Ihme kitinää Microsoftin takuukorjauksista, helppoahan se on kun laite haetaan kotiovelta ja palautetaan takaisin.
Paljon v*ttumaisempaa se olisi juosta jossain Giganteissa samalla asialla. Ja sitäpaitsi joka
ikinen tekninen härveli joka minulla on kosahtanut on vaihdettu samalla metodilla. (monitori, läppäri etc.)

Tähän on yhdyttävä. Ja jos laite olisi vietävä jälleenmyyjälle, olisi tässä vaan yksi turha välikäsi hidastamassa operaatiota. Tiedä kuinka kauan boxi pyörisi kauppiaan varastossa pölyttymässä ennen kuin lähettävät useamman takuulaitteen kerralla eteenpäin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuo Microsoftin takuukorjaus ei ole mitään muuta kuin yritys pienentää tappioita. Kun kaksi rikkinäistä yhdistää yhdeksi toimivaksi, niin tappioita tulee puolet vähemmän.

Minulla on nyt meneillään kolmas N70, jonka kanssa ensi alkuun oli todellisia käynnistymisvaikeuksia. Meni vaihtoon kuukauden välein ja aina tuli paketista uusi puhelin tilalle. Ensi alkuun yrittivät kuitenkin syöttää sille "softapäivityksiä" jne, mutta loppujen lopuksi joutuivat antamaan uuden puhelimen. Toisen kanssa oli sama ongelmat ja sitäkin yrittivät korjata aikansa, kunnes antoivat uuden puhelimen. Kolmannessa ei olekaan ollut mitään ongelmia. Ei mitään. Pisteet meni kuitenkin Elisalle/Nokialle, koska ne ottivat sen puhelimen kaupassa vastaan. Ei asiakaspalvelua Virossa. Ei UPS:llä Saksaan (rahdilla Ouluun tosin). Ja loppujen lopuksi antoivat uuden puhelimen tilalle.

Edit: Ja nyt loppui minun kitinät aiheesta tähän. Sorry, jos sain verenpaineet nousemaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Hyvä näin. Ja samat saa antaa tänne vaan, jos yllytin...
XO:n laatukritiikillehän on selvästi sijaa, mutta voisi vähän miettiä miten kirjoittaa. Meuhkaaminen on aika huono tapa varsinkaan, kun ei ole omaa kokemusta valituksen aiheesta. Eka viestisi kävi jo kovilla kierroksilla ja seuraavat vielä paljon enemmän. Viestini sinulle oli tarkoitettu ihan keskusteluksi, ei "turpa kiinni, olet väärässä".

Mutta voidaan varmaan jatkaa etenpäin. :o
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom