Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
Tällä kertaa joku Sonyn pomo päättikin nokitella N:ää eikä MS:ää:
Peter Mooren viime kevään E3-messuilla kuumana käynyt Wii-rakkaus viileni merkittävästi jo syyskuussa: http://news.com.com/Building+an+emp...+page+2/2008-1043_3-6117518-2.html?tag=st.num
Moore: In a lot of instances, it (Wii) will be a No. 2 box because it's priced accordingly. The fear I would have is that people will buy the box and only play a few games. I think you'll pull it out at parties. It's fun for a few minutes, but I'm not sure (how long that will last).
Oliko Wii Moorelle vain kesäheila? :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Scatterbrain XO sanoi:
No myönnetään, on Moorekin aika pässi, osuupa tuo ennustus sitten oikeaan tai ei.
Kamoon..... muistetaan kuka puhuu ja ketä edustaa. Pässi se olisi, jos hehkuttaisi Wiitä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Kamoon..... muistetaan kuka puhuu ja ketä edustaa. Pässi se olisi, jos hehkuttaisi Wiitä.
No höh. Minusta kyllä kaikkien Sonyn ja Microsoftin edustajien pitäisi hehkuttaa Wiitä kilpaa.:rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mahewcoro sanoi:
Heh heh, ensiksi valitat tulkitsemastasi mielipiteiden tarjoamisesta faktoina ja sitten päätät, että tämä ei tietenkään päde sinuun itseesi, ja tarjoat mielipiteesi faktana. Hyvin menee. :)
Heh heh ja voih... Toistan: "Wii ei näytä erinomaiselta HD-materiaaliin verrattuna. Se on fakta."

Tämä ei edelleenkään ole mielipide. Ei ole minun vikani, jos et sitä suostu hyväksymään :(

Mahewcoro sanoi:
Kyse ei ollut edes vertailusta HD-materiaaliin, yleisesti vain Wiin kuvanlaadusta. Laitapa Wii kiinni HD-televisioon komponenttikaapelilla ja vaihda 480p-tila päälle, ja näkemyksesi Wiistä saattaa hyvinkin muuttua. (Tai jos niin haluat, niin ehkä se on fakta joka muuttuu.)
Kaikki on niin suhteellista... riippuu mihin vertaa. Varmasti kuva on ihan hyvän näköinen, verrattuna vaikkapa GameCubeen, mutta kun Wiin kuva on sinulle erinomaista, minulle erinomaista on vasta Xbox360:n ja PS3:n HD-kuva.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Heh heh ja voih... Toistan: "Wii ei näytä erinomaiselta HD-materiaaliin verrattuna. Se on fakta."

Tämä ei edelleenkään ole mielipide. Ei ole minun vikani, jos et sitä suostu hyväksymään :(
Vaihdetaan käytännön esimerkkiin: Zelda näyttää erinomaiselta Gears of Wariin verrattuna :)

Tietty olen nähnyt molemmista pätkiä lähinnä vain telkkariohjelmista ja tietsikan ruudulta, mutta kyllä Zelda näyttää paljon erinomaisemmalta.

Ja tämä on mielipide. Yhtälailla kuin ylempi väitteesi. HD on tarkempi, sitä en kiellä. Zelda saattaisi näyttää paremmalta HD:nä, mutta sekin on mielipide, ei fakta. Koska Zeldaa ei saa HD:nä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
http://www.naimisiin.info/wiiwishyou.jpg
Joulumieltä kaikille fanittajille leiriin katsomatta :p
Wiintendo pelasti tosiaan joulun... tuliko niitä jopa 2tuhatta tänne asti? muutamalle innokkaimmalle fanille riitti, pukinkonttiin tuskin yhtään. Kannattaa muistaa että se pelaamisen seuraava sukupolvi alkaa vasta ensivuonna :D siihen asti ps2 hallitsee pukinkonttitilastoja täällä pohjolassa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

loomis sanoi:
Wiintendo pelasti tosiaan joulun... tuliko niitä jopa 2tuhatta tänne asti? muutamalle innokkaimmalle fanille riitti, pukinkonttiin tuskin yhtään. Kannattaa muistaa että se pelaamisen seuraava sukupolvi alkaa vasta ensivuonna :D siihen asti ps2 hallitsee pukinkonttitilastoja täällä pohjolassa.

Montakos niitä PS3 saatiikaan tänne Suomeen asti? Siis ihan kauppoihin... Ainakin ihan perkeleesti enemmän kuin Wiitä, eikö?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Merri sanoi:
Zelda saattaisi näyttää paremmalta HD:nä, mutta sekin on mielipide, ei fakta. Koska Zeldaa ei saa HD:nä.
Samalla logiikalla komponenttikuvan paremmuus komposiittiin verrattuna on mielipide, ei fakta.

Se oli fakta jo ennen kuin ihmiset saivat komponenttijohtonsa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kyllä on hurjaa kamaa kun oikeasti lukee noita ketjuja XBox360 puolella. Esim:

Kuva repeilee...

Joka kolmas hajoaa...

Asiakaspalvelu...

Siis ei hyvää päivää !!! Jos ostan laitteen, joka maksaa yli 400 (älkääkä please tulko nyt näsäviisastelemaan Coresta), niin MINÄ haluan, että se toimii... Se on minun oikeuteni kuluttajana. Okei, hyväksyn, että konsoli voi hajota, shit happens, sellaista sattuu. Mutta jos joka kolmas kone laukeaa, niin se on jo aika hurja luku massatuotteena valmistettavalle tuotteelle. Minä en halua samaan noidankehään, missä Pawe parka tällä hetkellä on...

Mutta tuotakin suurempi vittumaisuus (anteeksi ruotsinkieleni) on se, että Microsoft ei suostu vaihdattamaan laitteitansa jälleenmyyjien kautta (ihmekös tuo oikeastaan on, kun joka kolmas laukeaa). No joo... Tuonkin voisi vielä niellä katkerana kalkkina, mutta sitten se asiakaspalvelu, jonka kautta se pitäisi tehdä... Joskus soitat Englantiin ja joskus soitat Viroon. Ja ennen kuin saat palvelua, niin saat soittaa uudestaan perään... Siis miten maailman suurin ja rikkain yritys on voinut päästä tuohon asemaan. Ja Sony on ylimielinen ? Paskat... Niin on kyllä Microsoftkin (Nintendon pojat, saatte nauraa nyt, mutta ei tarvitse perään ilkkua).

Itse olen sitä mieltä, että 360 on erittäin hyvä peli. Siinä on hyviä pelejä, loistava ohjain ja sen live potentiaalista ei ole vielä nähty vilaustakaan täällä Euroopassa... Mutta voi kristus... Ennen kuin minä harkitsen sen ostoa, niin haluaisin seuraavat asiat kuntoon:

a) Hajoamisprosentti pienemmäksi ja kone on voitava päivittää ilman pelkoa hajoamisesta
b) Takuu- ja vaihtopalvelut kuntoon
c) Asiakaspalvelu Suomeen
d) Masiina hiljaisemmaksi (se on yhä edelleen äänekäs)
( toiveuni: e) pienempi laitekoko ja sisäänrakennettu HD-DVD)

Ai niin, ylempää vielä unohtui se, että sitten kun olet vihdoin ja viimein taistellut puhelin/sähköpostihelvetissä asiakaspalvelun kanssa niin, että UPS:n mies tulee viemään konsolisi Saksaan huollettavaksi, niin saat odotella kuukausien päivät ennen kuin saat masiinan takaisin. Joka ei ole edes ostamasi, vaan siitä on kätevästi pyyhitty sarjanumerot pois, jottei mitään voisi todistaa... Konsoli kun ostetaan, niin siihen ei osteta amerikkalaisittan käyttöoikeutta, vaan se laite ostetaan OMAKSI... PERKELE.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Suurimmat avautumiset kannattaisi jättää niille, joilla on omaa kokemusta.

Niin ja niin ja niin kamalia juttuja..... joista olet lukenut netistä! On hommassa tosiaan paljon parannettavaa, mutta ongelman suuruutta ei voi oikein suhteuttaa, jos on täysin nettimutun varassa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Suurimmat avautumiset kannattaisi jättää niille, joilla on omaa kokemusta.

Niin ja niin ja niin kamalia juttuja..... joista olet lukenut netistä! On hommassa tosiaan paljon parannettavaa, mutta ongelman suuruutta ei voi oikein suhteuttaa, jos on täysin nettimutun varassa.
Joo, mä tiedän, että netti ei ole se luotettavin paikka tällaisten asioiden lukemiseen ja niistä johtopäätösten vetämiseen, mutta tämä oli nyt minun mielikuvani Microsoftin toiminnasta.

Yhä edelleen: 360 on loistava masiina hyvien pelien kera, mutta tuo oli oikeasti minulle yllätys, että takuuvaihtoja ei tehdä jälleenmyyjien kautta (onko laillistakaan edes Suomessa) ja asiakaspalvelu sijaitsee paikassa x. Ei ei ja vielä kerran ei. En osta. Yllä syyt. Turha ottaa itseensä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Joo, mä tiedän, että netti ei ole se luotettavin paikka tällaisten asioiden lukemiseen ja niistä johtopäätösten vetämiseen, mutta tämä oli nyt minun mielikuvani Microsoftin toiminnasta.

Yhä edelleen: 360 on loistava masiina hyvien pelien kera, mutta tuo oli oikeasti minulle yllätys, että takuuvaihtoja ei tehdä jälleenmyyjien kautta (onko laillistakaan edes Suomessa) ja asiakaspalvelu sijaitsee paikassa x. Ei ei ja vielä kerran ei. En osta. Yllä syyt. Turha ottaa itseensä.
Justiinsa joo. Luet jotain netti-itkuja ilman mitään omakohtaista kokemusta konsolista, ja lopuksi vielä ilmoitat että et aio ostaa kyseistä konsolia. No toivottavasti helpotti että sait vuodattaa, koska tätä keskustelua se ei vienyt eteenpäin millään tavalla.

Niin no en minäkään aio Wiitä hankkia, koska se hajottaa telkkarini. Ei jaksa ostaa uutta töllöä joka viikko. Ei ei ja vielä kerran ei. En osta. Turha ottaa itteensä.

Tuossa sulle toinen linkki kun edellinen ei toiminut: http://www.matt-d.com/ghetto/crybaby.jpg
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Niin ja niin ja niin kamalia juttuja..... joista olet lukenut netistä!
Ja lainaus toisesta ketjusta:
Hex sanoi:
Voi rähmä..... Vuosi ja viikko ja sitten se hajoaa.

On kai se takuu varmasti se kaksi vuotta? Oikeastaanhan tämä ei ole edes takuuasia, kun rakentavat paskaa, mutta takuun kanssa hoitaessa on varmaan yksinkertaisempaa.
Eli lämpimiksesi sinäkin täällä puhut. Olen ilmeisesti sen verranyksinkertainen papparainen, että en vain jaksa uskoa maailmanlaajuiseen Sony ja Nintendo fanipoikien salaliittoon Microsoftin mustamaalaamiseksi... Menin sitten uskomaan sinunkin vuodatuksen, mutta eihän sulla mitään Boxia olekaan ja todistelepa siinä nyt toisin...

Oikeasti... Uskon, että ihmiset ovat sen verran järkeviä, että tuskin täällä huvikseen valehtelvat ummet ja lammet, mutta ilmeisesti olen sitten ollut väärässä. Jopa sinunkin suhteen.

Edit: typo
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Ja lainaus toisesta ketjusta:Eli lämpimiksesi sinäkin täällä puhut. Olen ilmeisesti sen verranyksinkertainen papparaine, että en vain jaksa uskoa maailmanlaajuiseen Sony ja Nintendo fanipoikien salaliittoon Microsoftin mustamaalaamiseksi... Menin sitten uskomaan sinunkin vuodatuksen, mutta eihän sulla mitään Boxia olekaan ja todistelepa siinä nyt toisin...

Oikeasti... Uskon, että ihmiset ovat sen verran järkeviä, että tuskin täällä huvikseen valehtelvat ummet ja lammet, mutta ilmeisesti olen sitten ollut väärässä. Jopa sinunkin suhteen.
Jäikö lääkkeet ottamatta aamulla?

Minulta tosiaan hajosi boksi. Se oli ensimmäistä erää, joka on kai kaikkein herkin. Minulla on tuon takia kokemusta virolaisesta aspasta ja huoltoprosessista. En ole tyytyväinen Microsoftin laatuun, enkä palveluun, mutta ärsytykseni ei ole samaa luokkaa kuin sinun, jolla ei ole asiasta omakohtaista kokemusta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Luet jotain netti-itkuja ilman mitään omakohtaista kokemusta konsolista, ja lopuksi vielä ilmoitat että et aio ostaa kyseistä konsolia.
Kuka tahansa oppii omista virheistään, fiksu oppii muiden virheistä. Itsekin harkitsin tuossa hetken aikaa boxin hankkimista, mutta aina tulee mieleen nämä hajoamisongelmat. Eikä pelkästään tuo, että kone kuin kone näyttää tilttaavan ja sitten sen ehjäksi saamista täytyy odottaa kuukausi, vaan myös se, että jotkin koneet naarmuttavat levyjä, jotka sitten jäävät konsolin omistajan tappioksi.

Olkoon siis boxissa ihan vapaasti tosi killer-pelejä, ja olkoon vain sen verkkopalvelu kilpailijoita valovuosia edellä ja olkoon vain sen hinta-suorituskyky-suhde kolmikosta paras, mutta jos konsolin hajoamisprosentti on kahdenkymmenenkin kieppeillä, niin ei se nyt ihan voittajalaite ole.

Ja ennenkuin alkaa moittia toisia keskustelun eteenpäinviemättömyydestä, voisi vähän vilkaista, että mitä itse tänne keskusteluihin päästelee.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Eliytres sanoi:
Niin no en minäkään aio Wiitä hankkia, koska se hajottaa telkkarini. Ei jaksa ostaa uutta töllöä joka viikko. Ei ei ja vielä kerran ei. En osta. Turha ottaa itteensä.

http://www.matt-d.com/ghetto/crybaby.jpg

Väitit toisessa ketjussa jo ostaneesi Wiin. Jotain järkeä mukaan kirjoituksiisi kiitos.


Mainitaan tässä nyt vielä aiheeseen littyen, että mielestäni PS3 tulee voittamaan konsolisodan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom