Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sinappipipo sanoi:
Huono puoli itse wiissä on se, että kaikki jouluvieraat+ vanhemmat koukuttaa wii sportsia+playta niin, ettei aina pääse pelaamaan :D

Jep :D ei o saanu rauhassa pelaa Zeldaa ku pitää olla ukkon kanssa hakkaamassa wiisportsia koko ajan :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
Jos se oikeasti vituttaa sinua noin paljon ja olet viestiesi mukaan valmis sijoittamaan jopa satoja euroja päästäksesi siitä eroon, niin myy se vanha boxisi ilman kovoa ja osta kaupasta uusi core. Uudet koneet ovat hiljaisempia ja muutenkin pikkuvikoja on korjattu. Tämä operaatio ei varmasti edes tulisi kovin kalliiksi.
Satoja tai tuhansia euroja, äänentoistossa ei ihan heti tule raja vastaan jos koitetaan hakea täydellisyyttä. (varoittava esimerkki) :D
Siis onko XO:sta tullut jo joku paranneltu malli, vai osataanko niitä nyt vain koota paremmin? löytyykö jostain esim. versionumero? Jos joskus tulee Boksi hankittua, niin ei haluaisi pelkkään tuuriin luottaa että saa "kunnollisen" mallin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

loomis sanoi:
Siis onko XO:sta tullut jo joku paranneltu malli, vai osataanko niitä nyt vain koota paremmin? löytyykö jostain esim. versionumero? Jos joskus tulee Boksi hankittua, niin ei haluaisi pelkkään tuuriin luottaa että saa "kunnollisen" mallin.

En itse asiassa tiedä, että mitä niissä on parannettu, mutta ainakin mitä ulkomaisia foorumeita on lukenut niin, moni on vaihtanut noita julkaisupäivän koneita uudempiin ja ovat olleet erittäin tyytyväisiä hiljentyneisiin äänentasoihin. Pakko vielä todeta että kyllä minua jonkin verran tuon koneen ääni häiritsee, mutta ei sitä pelatessa kyllä juuri kuule, itselläkin ihan ok kotiteatteri kerrostaloon (Amphionin kaiuttimet)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sinappipipo sanoi:
tähän mennessä oon sitä mieltä, että wii kannatti ostaa pelkän sportsin ja zeldan takia (jota en aluksi halunnut edes ostaa). Huono puoli zeldassa on se, että se pitää täydellisesti koukussaan :/

Huono puoli itse wiissä on se, että kaikki jouluvieraat+ vanhemmat koukuttaa wii sportsia+playta niin, ettei aina pääse pelaamaan :D

Edelleen kysymys kuuluukin, että jaksaako Wiillä sitten pelata pidemmän päälle kunnon pelejä. FC:Vengeanceakin oli hehkutettu ja miten kävi?haukuttiin peli maan tasalle. Kovin köyhältä vaan näyttää Wiin tulevien huippupelien valikoima verrattuna XO:n ja PS3:n vastaaviin.Ainoat tällä hetkellä kiinnostavat ovat Nintendon omat huippupelit. Wiin rooli onkin varmasti monessa kodissa olla se kakkoskone, jota on sitten hauska vähän aikaa mäiskiä kavereiden ja koffin kera :D. PC, XO tai PS3 toimivat ykköspelikoneina. Itselleni ostan sen kakkoskoneeksi heti kun sille ilmestyy Zeldan lisäksi kunnon peli.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

loomis sanoi:
Siis onko XO:sta tullut jo joku paranneltu malli, vai osataanko niitä nyt vain koota paremmin? löytyykö jostain esim. versionumero? Jos joskus tulee Boksi hankittua, niin ei haluaisi pelkkään tuuriin luottaa että saa "kunnollisen" mallin.

Ostin lapsille XO:n Viva Pinatan pelaamista varten jouluksi, otin Gears of War -paketin kun ajattelin siinä olevan koneen olevan ainakin viimeisimpiä malleja. Koneen tyyppikilvessä on päivämäärä, meillä se oli joku tämän loppusyksyn päivä.

En sitten tiedä millaista ääntä ne äänekkäät mallit pitävät, mutta ainakaan tämä ei pidä millään muotoa mitään kovaa ääntä. Ääni on kyllä kovempi kuin Wiissä, mutta hiljaisempi kuin vaikkapa DC:n ääni. Tasainen jatkuva humina, kovalevyn lukuääntä ei erota erikseen lainkaan vaikka Viva Pinata sitä levyä aika tiuhaan lukeekin, ei mitään sirinöitä eikä todellakaan mitään hiustenkuivaajaa tai sirkkeliä tai mitään. Vaikka tytöt pelaa telkkarin omilla kaiuttimilla hiljaa ja Viva Pinatan äänimaailmakin on enemmän sellaista kesäistä kukkaketomeininkiä, niin itse konsolin ääni ei ole häirinnyt millään tavalla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Minulla on Venäjällä tuttu jonka maybach pitää kovempaa ääntä sisälle kuin jumbojetti+100moottorisahaa+valmetin traktori.
(edit: saattaa olla yksilöllinen ongelma)
kiitos

:) No nyt selvisi miksi Mersu joutuu lopettamaan Maybachin tuotannon kannattamattomana.
ps. ei minulla ole kavereita Ruotsissa, sodassa harhautus vaan on tärkeä elementti!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

karpaasi sanoi:
Edelleen kysymys kuuluukin, että jaksaako Wiillä sitten pelata pidemmän päälle kunnon pelejä. FC:Vengeanceakin oli hehkutettu ja miten kävi?haukuttiin peli maan tasalle. Kovin köyhältä vaan näyttää Wiin tulevien huippupelien valikoima verrattuna XO:n ja PS3:n vastaaviin.Ainoat tällä hetkellä kiinnostavat ovat Nintendon omat huippupelit. Wiin rooli onkin varmasti monessa kodissa olla se kakkoskone, jota on sitten hauska vähän aikaa mäiskiä kavereiden ja koffin kera :D. PC, XO tai PS3 toimivat ykköspelikoneina. Itselleni ostan sen kakkoskoneeksi heti kun sille ilmestyy Zeldan lisäksi kunnon peli.

Hohhoijakkaa, päivitäpä mielipiteesi, se on suunnilleen vuoden tai puolitoista jäljessä maailman menosta. :)

En ole kyllä yhtikäs missään nähnyt mitään muuta kuin kauhisteluja Wiin Far Cry: Vengeancesta. Sen sijaan jo tuo Zelda osoitti että erittäin hyvin luonnistuu puolisataa tuntia vievän eepoksen pelailu Wiillä, eikä mitään väsymystä tule miekanheilutteluista tai jatkuvista tähtäysosoitteluista huolimatta. Ja sitä samaa vanhaa toistaen, ihmeesti jotkut jaksavat vieläkin pelata NES-ohjaimesta johdetuilla padeilla.

Henkilökohtaisesti Wiin huippupelien valikoima näyttää erinomaiselta verrattuna Xbox 360:aan (jopa vuoden etumatkansa kanssa) ja etenkin PS3:een (jonka julkaisuvalikoima oli apaattista Nintendo 64 - tai Gamecube-luokkaa). Minulle Trauma Centerit ja Rayman Raving Rabbitsit ovat yksinkertaisesti mielenkiintoisempia tapauksia kuin Gears of War tai Motorstorm - vastaavasti en ole niin kiinnostunut Metroid Prime 3:sta tai Excite Truckistakaan. Tulevaisuuden tarjonnasta kiinnostavat eniten mm. Dragon Quest Swords ja Yasumi Matsunon (FF Tactics, Vagrant Story, Final Fantasy XII) Wii-projekti. Toki kiinnostuksen kohteisiin mahtuu Nintendonkin tarjontaa, kuten Fire Emblem ja Wario Ware, mutta veikkaanpa että nämä sitten eivät mahtuisikaan Nintendon "huippupelien" listaasi.

Tämänhetkinen trendi näyttää vahvasti siltä, että vuoden tai puolentoista takaisten ennusteiden vastaisesti Wii on todella nousemassa ykköspelikoneeksi kaikkialla maailmassa, ja ihme on, jos nyt liikkeelle lähtenyt hurja aalto enää vaimenee. Minullekin Wii on noussut ihan selväksi ykkösvalinnaksi kotikonsoleista, jolla näen tulevaisuudessa suurimman osan peleistä pyörivän, niin kuin PlayStation 2 edellisinä vuosina. Kakkoskoneeksi on tulossa jossain välissä Xbox 360, jahka sen pelivalikoima paranee, hinta alenee ja kaupoista alkaa löytyä näitä nyt paljon puhuttuja hiljaisempia 65 nanometrin tekniikalla tehtyjä malleja.

Nyt uuden vuoden häämöttäessä näyttää siltä, että Wii tulee rynnistämään myös vuonna 2007, kun taas Xbox 360:lle ja PS3:lle jää tiukka kamppailu kakkossijasta, PS3:n vahvuutena lähinnä japanilaisten haluttomuus ostaa Xbox 360:aa - mikä näkyy myös siinä pelivalikoimassa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Se on makuasia, itse en pidä oikein mistään Nintendon nimikkeistä.. Osittain johtuu varmaankin toiminnan puutteesta, kyllä minä ennemmin pelaan CoD3:sta PS3/X360:lla kuin Wii:llä..
Minkäs sille mahtaa, toiset tykkää tasoloikista, toiset räiskinnästä :P
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

karpaasi sanoi:
Edelleen kysymys kuuluukin, että jaksaako Wiillä sitten pelata pidemmän päälle kunnon pelejä. FC:Vengeanceakin oli hehkutettu ja miten kävi?haukuttiin peli maan tasalle. Kovin köyhältä vaan näyttää Wiin tulevien huippupelien valikoima verrattuna XO:n ja PS3:n vastaaviin.Ainoat tällä hetkellä kiinnostavat ovat Nintendon omat huippupelit. Wiin rooli onkin varmasti monessa kodissa olla se kakkoskone, jota on sitten hauska vähän aikaa mäiskiä kavereiden ja koffin kera :D. PC, XO tai PS3 toimivat ykköspelikoneina. Itselleni ostan sen kakkoskoneeksi heti kun sille ilmestyy Zeldan lisäksi kunnon peli.

On siinä ja siinä että jaksaako tähän edes kommentoida, mutta sanonpahan nyt vaan että zeldaa on tullut pelattua jo 48h ja loistavasti on maittanut. Red Steeliäkin on tullut hakattua jonkun 4 tuntia...
Pelivalikoima on tällä hetkellä vähän kehno, mutta harvemmimpa millään konsolilla launchissa on kovin kummoista tarjontaa ollutkaan. Sentään launchiin mahtui 1 huippupeli, mikä sekin on aika harvinaista.
Mitä tulee tuohon vanhaan kunnon ykkös/kakkoskonsoli juttuun niin x360 ei ole ollut päällä kertaakaan sitten Wiin julkaisun...

EDIT: voipi kyllä olla että x360 käynnistetään taas kunhan tuo zelda on tullut pelattua läpi...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Herää kysymys, oletko eläissäsi zeldaan koskenut, kun tasohyppelyksi väität... Itse pelaan cod3:sta mieluiten PC:llä (en kyllä tiedä onko sitä julkaistu PC:lle, kun vieläkin hakkaan innoissani cod2:sta)

FPS:nkin tule ehkä ostamaan wii:lle Saa nähdä millaisia tekeleitä tulee ja onko multipleijeriä. Onhan se kivaa vaihtelua näppis-hiireen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sinappipipo: ja netistä taitaa jo löytyä modi, jolla saat Wiin ohjaimen toimimaan PC:n COD2:ssa :) En pistänyt linkkiä talteen kun en itse ole suuri FPS:ien ystävä. Ainoat poikkeukset ovat UT2003/2004, joita on tullut vähän tahkottua.


Muoks! Tässä YouTube-video
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

loomis sanoi:
Satoja tai tuhansia euroja, äänentoistossa ei ihan heti tule raja vastaan jos koitetaan hakea täydellisyyttä. (varoittava esimerkki) :D
Ai toi oli toi klovni joka kuvittelee oikeasti kuulevansa eron siinä, onko kaiutinkaapelit korkinpalasten päällä vai ei. Pelle. Joku järki sentään. On järkevyyttä ja sitten vain ihan typeryyttä. Mutta mikäs mä olen sanomaan, saa joku laittaa hifiin muutaman kymppitonnin. Siitäkin summasta olis tietty voinut muutaman satasen käyttää vaikka keittiön pöytään ja tuoleihin sekä verhoihin. No, meitä on moneen junaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Merri sanoi:
sinappipipo: ja netistä taitaa jo löytyä modi, jolla saat Wiin ohjaimen toimimaan PC:n COD2:ssa :) En pistänyt linkkiä talteen kun en itse ole suuri FPS:ien ystävä. Ainoat poikkeukset ovat UT2003/2004, joita on tullut vähän tahkottua.


Muoks! Tässä YouTube-video

Saisivat vielä pointterin toimimaan kunnolla PC-peleissä
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

achiim sanoi:
Ai toi oli toi klovni joka kuvittelee oikeasti kuulevansa eron siinä, onko kaiutinkaapelit korkinpalasten päällä vai ei. Pelle. Joku järki sentään. On järkevyyttä ja sitten vain ihan typeryyttä. Mutta mikäs mä olen sanomaan, saa joku laittaa hifiin muutaman kymppitonnin. Siitäkin summasta olis tietty voinut muutaman satasen käyttää vaikka keittiön pöytään ja tuoleihin sekä verhoihin. No, meitä on moneen junaan.
Eihän siinäkään mitään, että laittaa rahansa ensisijaisesti hifiin, mutta jos pähkäilee laitealustojen ja johtojen sijoittelun kanssa, ennenkuin on edes miettinyt alunperinkin epäsopivan huoneen jonkin asteista akustointia, niin edetään ns. perse edellä puuhun.
Tietenkään esim. itsetehtyjen resonaattoreiden esittely ei ole niin seksikästä, kuin 10 000 eurolla ostettujen johtojen, mutta veikkaisin vaikutuksen soundiin olevan moninkertainen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oliver sanoi:
Eihän siinäkään mitään, että laittaa rahansa ensisijaisesti hifiin, mutta jos pähkäilee laitealustojen ja johtojen sijoittelun kanssa, ennenkuin on edes miettinyt alunperinkin epäsopivan huoneen jonkin asteista akustointia, niin edetään ns. perse edellä puuhun.
Tietenkään esim. itsetehtyjen resonaattoreiden esittely ei ole niin seksikästä, kuin 10 000 eurolla ostettujen johtojen, mutta veikkaisin vaikutuksen soundiin olevan moninkertainen.
Eiku, kyllä toi ihan pätevältä näytti. :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sinappipipo sanoi:
Saisivat vielä pointterin toimimaan kunnolla PC-peleissä

Pointteri toimii jo WiiInRemotella. Ei se oikein fps-peleihin sovellu kun tähtäin heiluu ihan liikaa vaikka senssiä laittaisi kuinka pieneksi

edit: In other news, Tekken 6 Xbox 360:lle? (live-tuella, ensi talvena)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom