Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Olin vastaamassa noihin Kojima-juttuihin vähän samalla tavalla kuin Karma.. toisin sanoen Kojiman sanoja voi tulkita vähän eri tavoin :p

Lisäksi nuo Wii- ja HD-kommentit olivat ihan samassa haastattelussa annettuja (eikä "viikon" väliajalla) ja en usko, että ihan samassa haastattelussa tuollaisia ristiriitaisuuksia latelee. Tai tietysti lateli jos haluaa lukea Kojiman sanoja samalla tavalla kuin jwp..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

SCEA perui virallisesti Sixaxis/Emmy -ilmoituksensa:
In a press release dated January 8, 2007, SCEA announced we had been recognized by the National Academy of Television Arts and Sciences (NATAS) with a Technology and Engineering Emmy Award for the Sixaxis wireless controller. Due to miscommunication between the two organizations, this information was incorrectly reported. SCEA won a Technology and Engineering Emmy Award for the DualShock controller.

Mutta PSP/PS3-käyttöliittymän (Xcross Media Bar) Emmy säilyy edelleen. Olisivat alunperinkin elvistelleet sen palkinnolla, sillä Sonyllahan on hiukan enemmän kokemusta käyttöliittymien rakentamisesta kulutuselektroniikkaan, kuin sillä jollain softatalolla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tonza sanoi:
Toki tuossa annetaan ymmärtää, että heikkotehoisempi "kyykyttää" kovempaa, mutta en silti laittaisi näitä kahta kommenttia lähimaillekaan samalle viivalle. MS on ollut kommenteissaan röyhkein, näistä kolmesta (Nip, Sonni, MS). Ei ole eka kerta, kun MS:n suunnasta kuultu mollausta.
En väitä, että kukaan näistä PR-hommissa pulmunen olisi, mutta MS on kaikista aggressiivisin kommentoimaan kilpailijoidensa heikkouksia. Wiistä tosin yritetään nyt jo pedata semmoista kivaa pikkuveljeä, mutta senkin kohdalla kommetit olivat aika karuja MS:n sunnalta aikaisemmin.
Voihan olla, että minulla on nyt sitten ne taikalasit päässä. Tältä minusta kuitenkin tuntuu. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
Toki tuossa annetaan ymmärtää, että heikkotehoisempi "kyykyttää" kovempaa, mutta en silti laittaisi näitä kahta kommenttia lähimaillekaan samalle viivalle. MS on ollut kommenteissaan röyhkein, näistä kolmesta (Nip, Sonni, MS). Ei ole eka kerta, kun MS:n suunnasta kuultu mollausta.
En väitä, että kukaan näistä PR-hommissa pulmunen olisi, mutta MS on kaikista aggressiivisin kommentoimaan kilpailijoidensa heikkouksia. Wiistä tosin yritetään nyt jo pedata semmoista kivaa pikkuveljeä, mutta senkin kohdalla kommetit olivat aika karuja MS:n sunnalta aikaisemmin.
Voihan olla, että minulla on nyt sitten ne taikalasit päässä. Tältä minusta kuitenkin tuntuu. :)


No PR on PR:ää. Kait se mikkisofta katsoo että heidän myyntiä eniten vähentää PS3 jolloin on luonnollista sitä dissata. Itse luulen että näin alkuvaiheessa tätä sukupolvea on tilanne se että jos joku ostaa yhden konsolin niin hän ei toista konsolia ihan heti hanki. Joten nyt kun wii myy ihan pirusti niin se on myös pois mikkisoftan rahoista, vaikka joidenkin mielestä ne ei kilpaile keskenään. Minun mielestä ne hyvinkin kilpailee samoista rahoista.

BTW luin tuota toikkia "Eikö Wii myydä enää missään" (jeh, asiallinen otsikko) niin tuli mieleen että suomessa on melkein yhtä hankala hankkia wii kuin pleikka 3:nen....
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baseball, nyrkkeily, keilaus, tennis, golf... Tuttua huttua, anyone? :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Siis johan nyt on helvetti. Ei se HD-kuva ole edelleenkän ainut asia mitä tehoilla ja BD-tilalla saavutetaan. Eikä Wiin haukkuminenkan pakosti tarkoita sitä, ettei haluaisi tehdä pelejä sille. Jos ei pidä toisesta osa-alueesta koneessa, voi toisesta silti pitää.

Totta totta. Halusin vain tuoda esille Kojiman oudot kommentit tilanteessa jossa miehen pitäisi miettiä MSG4:ää ja puhuu vain Wii:stä joka päivä.

Milloin saamme nähdä vihdoin näitä PS3:n myyttisiä tehoja, toivottavasti pian niin ei tarvitsisi jatkuvasti törmätä näihin uutisiin:

http://www.joystiq.com/2007/01/10/motorstorm-720p-30fps-read-not-true-hd/
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No eiköhän siinä ole jo vähän nähty niitä myyttisiä tehoja kun kaikki on uskomattoman vakuuttuneita MotorStormista. Ja varmaan Heavenly Swordista tulee aikamoinen komistus.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
No eiköhän siinä ole jo vähän nähty niitä myyttisiä tehoja kun kaikki on uskomattoman vakuuttuneita MotorStormista. Ja varmaan Heavenly Swordista tulee aikamoinen komistus.
Ei kaikki ole vakuuttuneita. Vaikea hehkuttaa peliä jota ei edes ole julkaistu. Muutenhan tässä voisi vaikka nyt jo alkaa hehkuttaa Halo nelosta tai Metroid Prime vitosta. Ne on meinaan nättejä, kaikki on uskomattoman vakuuttuneita niistä.

Itse en ainakaan usko ennen kuin näen. Ja toivon meidän pelaajien kannalta että kun Motorstorm ilmestyy, on se pelattavuudeltaan hyvä. Paskat siitä miltä se näyttää kunhan pyörii sulavasti ja toimii pelinä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
No eiköhän siinä ole jo vähän nähty niitä myyttisiä tehoja kun kaikki on uskomattoman vakuuttuneita MotorStormista. Ja varmaan Heavenly Swordista tulee aikamoinen komistus.

Varmasti näin.Kyseessä on kuitenkin pikkupeli jossa ajallaan ympyrää soramontussa. XO:kin vain tekee ihan saman, vaikka ei pitänyt päästä lähellekään.Väitän pokalla naamalla että XO:n pelit jyrää graafisesti PS3:n vastaavat tänä vuonna.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

achiim sanoi:
Ei kaikki ole vakuuttuneita. Vaikea hehkuttaa peliä jota ei edes ole julkaistu. Muutenhan tässä voisi vaikka nyt jo alkaa hehkuttaa Halo nelosta tai Metroid Prime vitosta. Ne on meinaan nättejä, kaikki on uskomattoman vakuuttuneita niistä.

Itse en ainakaan usko ennen kuin näen. Ja toivon meidän pelaajien kannalta että kun Motorstorm ilmestyy, on se pelattavuudeltaan hyvä. Paskat siitä miltä se näyttää kunhan pyörii sulavasti ja toimii pelinä.
Siis, kaikilla tarkoitan kaikkia testanneita. Kaikilla en voi kuitenkaan tarkoittaa kaikkia, koska eivät kaikki voi olla kaikesta kaiken kaikkiaan samaa mieltä. Kaikilla tarkoitan tässä tapauksessa noin ylimalkaisesti suurinpiirtein siis testanneiden yleistä mielipiteiden tasoa, joka vastaa huomioideni perusteella suurinpiirtein arvoa loistava.

Ja olen itsekin katsonut vähintäänkin tunnin verran HD-tasoista kuvamateriaalia, joten itsellänikin on pelimekaniikasta ja grafiikasta yleisilme hyvin selvillä. Ja kaikkihan ovat sanoneet, että pelintekijöillä on ollut loistava mielikuvitus eri ajoneuvojen hyvien ja huonojen puolien toteutuksessa, ratojen suunnittelussa sekä ajomallissa. En taas tarkoita kaikilla aivan kaikkia. Vain melkein kaikkia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Demon perusteella Motorrotrm näyttää tosi hyvältä, mutta ei siitä ainakaan minulle tullut selvää "tähän ei boksi pysty" -fiilistä. Sekään ei tietysti tarkoita etteikö niin olisi, mutta ei sieltä mitään ihan uuden odotustason asettavaa tavaraa ole tulossa.

Vähän käy syömään tämän pelin käyttäminen PS3:n mittarina. Niinhän Sony itse teki, mutta tarvitseeko siitä pr-paskasta välittää? Peli näyttä tosi hyvältä ja nopeassa yksinpelitestauksessa tuntuu hauskalta. Se riittää tässä vaiheessa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Konami on peruuttanut 4 PS3 -peliä ja 2 Wii -peliä. Mukana joukossa on PS3:n Gradius, joka oli aikalailla laitteen viimeinen valtti minulle. Itse uutinen on kuitenkin hyvin yllättävä. Konamilla on hyvin tarkka vaisto konsolien menestyksen suhteen: he mm. keskeyttivät kaikki Dreamcast-projektinsa yhtäkkiä vuosituhannen vaihteessa ja antoivat kaiken tukensa PS2:lle. Nyt Konamilla on tulossa enemmän Wii- kuin PS3-pelejä, elleivät nyt sitten esim. Konami Gamers' Dayssa tämän kuun aikana paukauta todella yllättäviä julkistuksia peruttujen tilalle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Gradius viimeinen valtti? :D

Niin ja eihän tuota yleistä testaajien mielipidettäkään voi tietysti pitää millään tavalla luotettavana, koska mm. GeoWin kohdalla ei oma mielipiteeni paljon enempää voisi erota siitä :p
Samoin Wiin hehkutukset ovat atm hieman liioiteltuja, pelkästään pelitarjonnan takia. Ohjain on kiva juttu, pelit ei...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mahewcoro sanoi:
Konami on peruuttanut 4 PS3 -peliä ja 2 Wii -peliä. Mukana joukossa on PS3:n Gradius, joka oli aikalailla laitteen viimeinen valtti minulle.
Itse en oikein osaa kuvitella, että mitä järkeä siinä olisi ollutkaan julkaista Graudiusta Blu-Raylla... Olen aika varma, että joku Classic-versio tulee löytymään latauspalvelun kautta joskus hamassa tulevaisuudessa päivitetyin grafiikoin ala GT4 HD...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jep, eli Mahewcorokin saa luultavasti taas syyn ostaa PS3 itselleen :rolleyes:
Grrradiuuusss....
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Itsellä vähenee syyt hommata PS3 jatkuvasti. Jos tosiaan MGS4 saadaan boksille ja näköjään Def Jam (joka aluksi mielestäni esiteltiin PS3 yksinoikeutena) sekä tietty Assassin's Creed. Seuraava God of War on ehkä sellainen, joka kiinnostaisi, mutta saa niitä pelejä löytyä aika reippaasti enemmän ennen kuin viitsin maksaa edes puolta alkuperäisestä hinnasta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Gradius viimeinen valtti? :D

No niinpä! :)

Baron sanoi:
Itse en oikein osaa kuvitella, että mitä järkeä siinä olisi ollutkaan julkaista Graudiusta Blu-Raylla...

No niinpä! :)

Baron sanoi:
Olen aika varma, että joku Classic-versio tulee löytymään latauspalvelun kautta joskus hamassa tulevaisuudessa päivitetyin grafiikoin ala GT4 HD...

Ei siinä uudet grafiikat kiinnostaneet, vaan pelilliset uudistukset. Vanhaa Gradiusta saa PS2:lla, Virtuaalikonsolissa ja PSP:lläkin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom