Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Smirre sanoi:
Jep.

Provokierre: Provolla provoa vastaan, sehän se pelinhenki täällä on :p
Niin? Ja sinäkö olet vain viaton uhri? Miksi kirjoittelet jotenkin negatiivisesti rivien välistä, vaikka itsekin tuohon provoon syyllistyt vähän väliä?:confused:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sph sanoi:
Voisi olla hienoa saada ensin edes DVD käyttöön, ottaen huomioon että PC-puolella julkaistaan pelit edelleen jääräpäisesti pääosin CD:llä. "Ei kaikilla ole asemaa" on DVD:tä vastaan huono argumentti niin kauan kuin halvankin pelikelpoisen grafiikkakortin hinnalla saa 5-10 asemaa, ja kolmen CD:n monistaminenkin maksaa varmasti enemmän kuin yhden DVD:n, joten olisi kiva kuulla mitkä ovat nykyään perustelut.

Kolmen CDn monistaminen muuten taitaa olla yhä halvempaa kuin yhden DVD:n. Voin peräti huomenna soittaa ja tarkistaa. Mutta ainoa looginen selitys on todellakin tuo hinta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Toki HD asema on kätevämpi kuin sisään rakennettu Blue Ray, mutta PS3:nen nyt kuitenkin tukee myös "Blue Ray-pelejä" mikä onkin sen suurin valtti Microa vastaan.

Rupeaa jo menemään hyvin absurdiksi tämä väittely. Voisinko vielä saada ulkoisena äänikortin, grafiikkapiirin, kovalevyn ja prosessorin?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
Niin? Ja sinäkö olet vain viaton uhri? Miksi kirjoittelet jotenkin negatiivisesti rivien välistä, vaikka itsekin tuohon provoon syyllistyt vähän väliä?:confused:

Tuo toinen rivi ei ollut sinulle kohdistettu vaan ihan yleisesti tähän ketjuun. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Smirre sanoi:
Tuo toinen rivi ei ollut sinulle kohdistettu vaan ihan yleisesti tähän ketjuun. :)
Ok, mutta silti minua ihmetyttää tuo sinun kommenttisi. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No en nyt kyllä millään saa väännettyä ulkoista asemaa kätevämmäksi kuin sisäänrakennettua mutta kuitenkin olen todella iloinen MS:n suomasta valinnan mahdollisuudesta.

Vaikka HDTV:n omistankin, tulee HD-leffoille käyttöä vasta kun uusiakin leffoja rupeaa formaateissa saamaan. Siihen menee vielä aikaa, joten luulen MS:n esittelemän Liven kautta tapahtuvan leffanvuokrauksen olevan käytännöllisempi keksintö ainakin aluksi kun se saadaan Suomessakin toimimaan. Sieltä saa HD-tavaraa eikä tarvitse mitään asemia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
Ok, mutta silti minua ihmetyttää tuo sinun kommenttisi. :)

Selvästi olisi Pziuz kaivannut kommenttiinsa semmoista "hampaita purren"-hymiötä.
Ylläpito huomio! :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lezlie sanoi:
luulen MS:n esittelemän Liven kautta tapahtuvan leffanvuokrauksen olevan käytännöllisempi keksintö ainakin aluksi kun se saadaan Suomessakin toimimaan. Sieltä saa HD-tavaraa eikä tarvitse mitään asemia.
:D Joo ei tarvii asemaa mutta Mihinkäs laitat kun X360:lla pystyy vain 14 gigaa käyttää?? ja kuinkahan monella on niin hyvä netti että lataan jonkun hd tasosen leffan pariin tuntii? Meikäläisen megan netillä ei pääsis pariin vuorokauteenkaan.
Korjatkaa jos oon väärässä. mutta älkää kiusatko, pienempiä ei saa kiusata
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Full Hunter sanoi:
:D Joo ei tarvii asemaa mutta Mihinkäs laitat kun X360:lla pystyy vain 14 gigaa käyttää?? ja kuinkahan monella on niin hyvä netti että lataan jonkun hd tasosen leffan pariin tuntii? Meikäläisen megan netillä ei pääsis pariin vuorokauteenkaan.
Korjatkaa jos oon väärässä. mutta älkää kiusatko, pienempiä ei saa kiusata
Isompaa kiintolevyä on tulossa kun palvelu pääsee täyteen vauhtiin. Kummasti sinne pienelle kiintolevylle vaan on tavaraa ainakin jenkeillä mahtunut ja leffojen/sarjojen vuokraus/lataaminen on ollut valtavan suosittua.

Edit: ja tuosta netistä sen verran että täällä Epsanjassakin saa 24 megaista nettiä alle kolmella kympillä kuussa ja nopeudet nousevat kokoajan myös Suomessa, jossa ollaankin asian suhteen jälkijunassa. Kotona Suomessa käytössä 10/10 ADSL kuten monella muullakin ja sen pitäisi riittää palveluun hyvin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lezlie sanoi:
Edit: ja tuosta netistä sen verran että täällä Epsanjassakin saa 24 megaista nettiä alle kolmella kympillä kuussa ja nopeudet nousevat kokoajan myös Suomessa, jossa ollaankin asian suhteen jälkijunassa. Kotona Suomessa käytössä 10/10 ADSL kuten monella muullakin ja sen pitäisi riittää palveluun hyvin.
Mutta minun on silti halvempi käydä pari leffaa kuussa vuokraa filmtownista tai ostaa itelleeni kuin maksaa ylimääräisestä netistä tosin jos ihan pilkun viilaajaksi aletaan niin maksaahan se bensa kun ajan sinne ja maksaahan se lämpö joka karkaa kun avaan taloni oven ynnä muuta sellasta pientä mitätöntä, mutta kyllä minä olen sillä kannalla että ne voi hakea itse vuokramosta :D ja tuleehan siinä samalla ostettuu naposteltavaa...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Full Hunter sanoi:
Mutta minun on silti halvempi käydä pari leffaa kuussa vuokraa filmtownista tai ostaa itelleeni kuin maksaa ylimääräisestä netistä tosin jos ihan pilkun viilaajaksi aletaan niin maksaahan se bensa kun ajan sinne ja maksaahan se lämpö joka karkaa kun avaan taloni oven ynnä muuta sellasta pientä mitätöntä, mutta kyllä minä olen sillä kannalla että ne voi hakea itse vuokramosta :D ja tuleehan siinä samalla ostettuu naposteltavaa...
Ja siinä vaiheessa kun Filmtownissa on hyvä valikoima BD-leffoja, sinulla on helposti varaa samalla rahalla hankkia kunnon nettiyhteys, jolla saa nopsasti ja kätevästi ladattua sitä HD-sisältöä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tautofonia sanoi:
Ja siinä vaiheessa kun Filmtownissa on hyvä valikoima BD-leffoja, sinulla on helposti varaa samalla rahalla hankkia kunnon nettiyhteys, jolla saa nopsasti ja kätevästi ladattua sitä HD-sisältöä.
Mutta en tee nii vaan ostan PS3 ja katson omia Bluray leffoi. kyllä siitä tulee suositumpi koska onhan ps3 jo myyty enemmän kuin hd-dvd levyjä pyörittäviä vehkeitä.. :D :D :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Full Hunter sanoi:
kyllä siitä tulee suositumpi koska onhan ps3 jo myyty enemmän kuin hd-dvd levyjä pyörittäviä vehkeitä..
Loistavasti perusteltu, sait minut uskomaan! Nyt minäkin uskallan sitoutua blu-ray -leiriin!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

achiim sanoi:
Loistavasti perusteltu, sait minut uskomaan! Nyt minäkin uskallan sitoutua blu-ray -leiriin!

:hop:

Tuossa myös meikäläinen hyppäsi laivaan.

Ei voi kuin ihmetellä mistä näitä asiallisesti artikuloivia profeettoja tänne sikiää jatkuvasti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Potentiaalisia HD-DVD leiriin liittyviä on vaan enemmän.
199 ei ole paha hinta HD-DVD laitteesta jos omistat joko PC:n Vistalla tai 360.
650 pelikoneesta jossa on BR ei taas houkuttele niitä jotka haluavat sen leffakäyttöön.
Kummankaan kelkkaan en hyppää, koska en usko kummankaan kestävän pitkään. DVD:llä pärjää vielä pitkään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
Kummankaan kelkkaan en hyppää, koska en usko kummankaan kestävän pitkään. DVD:llä pärjää vielä pitkään.

Kyllähän markkinoilla on tilaa. Mutta ei välttämättä molemmille. Kyllähän VHS:lläkin pärjää vielä, mutta eri asia kuka niin haluaa tehdä. Itse ainakin suurena leffafanina toivotan uuden sukupolven tervetulleeksi. Kelkkaan en vaan uskalla hypätä ennen kuin sota tai edes ensimmäinen taistelu on selvä.

DVD kokoelmaa tarvisi jo nyt harventaa, kun ei nuo muutama sata leffaa edes mahdu kaappeihin (tästä tulikin idea signaturen lisäykseen).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Full Hunter sanoi:
Mutta minun on silti halvempi käydä pari leffaa kuussa vuokraa filmtownista tai ostaa itelleeni kuin maksaa ylimääräisestä netistä
Jos unohdetaan nämä muut loistokkaat syyt, niin et ainakaan voi kieltää, ettei vuokra-leffan lataaminen suoraan kotiin boksille olisi helpompaa.
:p

Ja mielestäni aika siistiä, että juuri MS tarjoaa tälläisen palvelun jenkeissä XO pelaajille. Enkä yhtään ihmettele, että siitä on tullut niin valtavan suosittua. Kyllä tämä on yksi selkeä XO:n etu, vai onko PS3:n networksissa vastaavaa?

Toivottavasti tulee pian tänne pohojolaanki, ja saadaan myös niitä isompia kovoja.
:)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite sanoi:
Potentiaalisia HD-DVD leiriin liittyviä on vaan enemmän.
199 ei ole paha hinta HD-DVD laitteesta jos omistat joko PC:n Vistalla tai 360.
650 pelikoneesta jossa on BR ei taas houkuttele niitä jotka haluavat sen leffakäyttöön.
Kummankaan kelkkaan en hyppää, koska en usko kummankaan kestävän pitkään. DVD:llä pärjää vielä pitkään.
kuinkas moni meinaa vaihtaa Vistaan tai kuinkas monella on 360 sitä varten että sais hd-dvd:tä katto kun hd-dvd soitin tulee markkinoille?
Jos jonku leffa friikki, joka ei omista kumpaakaan konsolia,pitäisi valita, valitsisi hän varmaan PS3 koska siinä ei tarvitse viritellä ylimääräisiä johtoja irtonaisen aseman kanssa ,Tulee se tulevaisuudessa olemaan se parempi vaihto ehto ja bluray:tähän tukee monta isoakin tuottajaa näin ainakin itse sanoisin :D
Ja en usko että tulee ihan VHS-->DVD:n kaltaista murrosta mutta pikku hiljaa se varmaan kehittyy..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

PS3:n tai Xboxin HD-ratkaisun paremmuus riippuu pelimiehestä toiseen.

Esim. minä hankin PS3:n pelaamiseen, joten Blu-Ray on "ilmainen". HD DVD:stä pitäisi maksaa 200 euroa. Eihän se hirveästi ole, mutta se on rahaa ihan pelkästään leffakäyttöön tilanteessa, jossa voittajaformaatti on ratkaisematta ja leffatarjonta surkea.

Tänään sain Blu-Rayn Black Hawk Downin ja The Searchersin. Kivalta näyttää, vaikkakin vähän tulee olo, että täysi hyöty HD:sta tulisi vasta tykillä tai tosi isolla ruudulla. 40 tuuman televisio kahden metrin päästä katsottuna on HD:n kanssa vähän postimerkki. Kyllähän eron huomaa, mutta ei se tällä ruudun koolla mitenkään iske jalkoja alta. Eipä tämä tietysti ole Full HD -töllö, mutta tällä katseluetäisyydellä sillä ei ole kovin suurta merkitystä.

HD-leffoja tulee ostettua ainakin aluksi rauhalliseen tahtiin. Täytyy syynätä arvostelut, jotta maksaa extraa parhaasta mahdollisesta laadusta.

Jos jomman kumman menestystä toivoo, on se minulle Blu-Ray. Paskat siitä, että Sony on sitä juntannut. Blu-Ray on vähän parempi kuin HD DVD.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom