Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Hohhoijjaa
Niin aivan samat asiathan mies kertoi myös tälläkin kertaa.
Tässä keskustelu jonka aiemmin kävimme...
Kerrotko miten ammuin "asiantuntevasti" alas UE3:n tulemisen Wiille? Ilmeisesti olet aika unessa ollut noita viestejäni lukiessa...
En tiedä miksi ja minkälaisena sateentekijänä sinä tuota Unreal Engine kolmosta pidät, sillä aivan 100% varmasti Wiin graafisesti parhaat pelit tullaan näkemään jollain muulla enginellä kuin tuolla UE3:lla, joka täytyy vielä erikseen "squeeze down into the Wii".
Jooseppi sanoi:Tässä on linkki joka "vahvistaa" asian mitä vouhotin pari viikkoa sitten ja joku sitten "asiantuntevasti" ampui alas idean. UE3 on todennäköisesti tulossa wiille. Hyvä juttu, sillä pitäähän wiin tehoja ruveta enemmän käyttämään.
http://www.nintendowiifanboy.com/2007/03/09/gdc-07-mark-rein-talks-unreal-engine-3-on-the-wii-again/
Hohhoijjaa
Niin aivan samat asiathan mies kertoi myös tälläkin kertaa.
Mark said "this is kinda a high definition engine. Designed for a certain level of graphics card and certain amount of CPU. You know, I'm sure one of our licensees will squeeze it down into the Wii. The way Ubisoft squeezed Unreal Engine 2 into the PSP," he explained in a little bit more detail exactly why the Wii and Unreal Engine 3 won't become best buddies, "Unreal Engine 3 is designed for a high level shader architecture and the Wii doesn't have that. I mean, you know, it's just not what we've been aiming for, so it's not something we're looking to do or support." Mark didn't go on to talk about specific companies that were already looking to license the engine, if there even are any, but apparently its fairly cheap to license as Mark said he "only saw a splinter of the money from Splinter Cell."
Tässä keskustelu jonka aiemmin kävimme...
Dr Evil sanoi:Licensees =lisensoijat, eli asiakkaat, Hyvinkin mahdollista, että jokin pelifirma tutkii mahdollista UE3:n käyttöä Wiillä, mutta kyseessä on mitä suuremmissa määrin vain siitä että downgreidattu Wii versio saataisiin pyörimään ajallisesti pienemmässä ajassa, kun enginet ovat kuitenkin hieman lähempänä toisiaan, mitään ulkonäöllisiä hyötyjä Wii ei vanhan tekniikkansa takia UE3:sta saa kakkoseen verrattuna
Jooseppi sanoi:Kait tuossa 3:sessa on sen verran paljon hyviä puolia muitakin (ei pelkäsätään graffat) että sen kääntäminen wiille olisi järkevää. Näin siis olen ymmärtänyt että siinä on paremmat työkalut yms jotka helpottavat ohjelmointia kumminkin
Dr Evil sanoi:No joo jotain tälläistä vähän tarkoitinkin, kun sanoin että porttaukset helpottuu, eli pelintekeminen saattaa helpottua, kovinkaan ihmeellisiä graafisia parannuksia ei tuon enginen käytöllä kannata odottaa. Paras jälki saadaan kyllä ihan muilla engineillä kuin downgreidatuilla multiplatform-moottoreilla
Kerrotko miten ammuin "asiantuntevasti" alas UE3:n tulemisen Wiille? Ilmeisesti olet aika unessa ollut noita viestejäni lukiessa...
En tiedä miksi ja minkälaisena sateentekijänä sinä tuota Unreal Engine kolmosta pidät, sillä aivan 100% varmasti Wiin graafisesti parhaat pelit tullaan näkemään jollain muulla enginellä kuin tuolla UE3:lla, joka täytyy vielä erikseen "squeeze down into the Wii".
Viimeksi muokannut moderaattori: