Vastaus: PS3, N5, XBOX2 - kuka vetää pisimmän korren?
Tuo on kyllä niin totta. Tarvitsee olla asiantuntija että osaa sanoa että miten pelit ( ainakin demojen pohjalta ) eroavat edellisestä konsoligeneraatiosta, ja mikä oli se juttu mikä teki niistä muka sitten niin paljon parempia että kannattaa taas iskeä satoja euroja tiskiin. Tämänhetkisen konsilogeneraation ensimmäisten ja viimeisimpien pelien välillä tuntuisi olevan suurempi ero, mitä nykyisen ja seuraavan konsoligeneraation välillä.
Ettei sitä pientä sinisilmäistä kuluttajaa nyt taas yritettäisi vähäsen vetää nenästä....
Timmi_Tommi sanoi:En nyt tiedä kuinka syvät muiden taskut täällä on, mutta tuo 700-800 euroa on jo aika iso summa laittaa pelikoneeseen... sillä pitäisi saada jo jotain TODELLA hienoa, ehkä sellaista on tulossa, mutta niissä xbox360:n pelivideoissa mitä minä olen nähnyt ei ole mitään erikoista näkynyt. Vihollisia on kyllä enemmän ja horisontti kauempana, toisaalta mm. hahmojen liikkeet ja kasvojen animaatio yhtä onnettomia kuin nykyisinkin ja siihen ei edes HD auta.
Microsoftin pitäisi näyttää ensimmäisenä korttinsa tossa ennen joulua, tähän mennessä näytetyt trailerit eivät ainakaan minua ole saanut vakuttuneeksi siitä että kannattaisi investoida jo tänä vuonna uuteen konsoliin...
Tuo on kyllä niin totta. Tarvitsee olla asiantuntija että osaa sanoa että miten pelit ( ainakin demojen pohjalta ) eroavat edellisestä konsoligeneraatiosta, ja mikä oli se juttu mikä teki niistä muka sitten niin paljon parempia että kannattaa taas iskeä satoja euroja tiskiin. Tämänhetkisen konsilogeneraation ensimmäisten ja viimeisimpien pelien välillä tuntuisi olevan suurempi ero, mitä nykyisen ja seuraavan konsoligeneraation välillä.
Ettei sitä pientä sinisilmäistä kuluttajaa nyt taas yritettäisi vähäsen vetää nenästä....