Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Ei nyt ole heittää mitään (mehukasta) linkkiä, mutta muistan kuinka joskus 2001-2002, kun PS3:n
hypetys alkoi, kerrottiin kuinka kaikki kodinkoneet ovat kodin sisällä verkossa, ja PS3 osaisi jakaa
prosesseja jääkaapin laskettavaksi. Visiot olivat melkoiset, tai sitten muistan väärin.
Joo itsekkin kuulin kaikennäköistä hypeä, kuten 4 kpl cell coreja koneessa, tai pelit osaavat hyödyntää monen koneen tehojen yhdistämistä(aah no tämähän jopa jotenkuten on toteutunut folding@home paitsi atiamd GPGPU on paljon tehokkaampi tuossa hommassa vaikkakin kokonaisteho paljon pienempi) enivei ee tuo tunteet peliin pleisteisön on elämäntapa(kuten tämä konsolisodan seuraaminen)

mutta tämä on tossa itseäni kiinnostanut http://cag.csail.mit.edu/ps3/blue-steel.shtml (ketä kiinnostaa ketä ei)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Meneekö minulta ohi hilseen ? Minä en saa mitenkään alle 350 puntaa tuosta linkistä ?
Xbugsilla on niin kiire linkitellä tänne kaikenlaista, että ei edes itsekään ehdi lukea mitä siellä lähteessä oikein sanotaan. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zoukka sanoi:
Ensin kysymys. Oletko koskaan nähnyt peliä Metroid Prime ? Metroid Prime 2 ??

Ensinnäkin on aivan turha odottaa, että Metroid Primen jälkeen Echoes olisi jotenkin "muuttanut" perusrakennettaan ? Retro Studion kehitti Metroid Primeen ainutlaatuisen rakenteen ja pelimoottorin. Miksi vitussa se siis olisi pitänyt jo seuraavassa osassa heittää ojaan ? Siksi, että sitä voisi kutsua innovatiiviseksi ? Naurettavaa.

Toiseksi Metroid Prime 2 on innovatiivinen. Valoisan ja pimeän maailman vaihtelu ja puzzlet jotka vaativat molempien maailmojen manipuloimista. Uudet visiirit, aseet ja gadgetit. Ja aivan kuin kokonaan uusi jättimäinen ja hyvin suunniteltu pelimaailma, asukkeineen ja pomoineen ei muka jo riittäisi :rolleyes:

Mulle on ihan sama pitdätkö näistä peleistä vai et, mutta jos vakavalla naamalla Metroideja syytät epä-innovatiivisuudesta niin hakeudu hoitoon.



Mainitsinko mitään noista peleistä ? Kyllä minusta viiden sarjan (SSBM, F-Zero) jatkuva laadullinen jumaluus on riittävä saavutus Nipalle. Kerätköön ne rahansa sitten vaikka Popemonilla.



*syvä hiljaisuus*



Maksavat joko 0-20 euroa. Miksiköhän keikkuvat listojen kärjessä... hmmm...


Oikeasti noista viesteistäsi paistaa niin selvästi, että oikein yrität etsimällä etsiä ammuksia Nipaa vastaan. Harmi, ettei näytä oikein löytyvän.
Sitten suostun kuuntelemaan tuollaista vittuilua, kun teikäläiseltä löytyy hyllystä 30 kpl "Only for Gamecube" nimikettä...

Sorry, mutta minulle ei vaan enää riitä Nintendon suht yllätyksetön laatu tehdä näitä pelejä... Otetaan vaikkapa esim uusin Paper Mario... Ei mitään mullistavaa (paitsi uusi ohjaus), jos verrataan edeltäjäänsä... Itse asiassa edeltäjänsä saanut kai parempia arvioita maailmalla... Tuleva SSBM ? Älkää pettykö nyt hirveästi, jos se ei mitään niin mullistavaa olekaan... Laatutuotanto varmasti, mutta Cube versio ajoi/ajaa asiaansa... F-Zero ? Toimi Cube tateilla hyvin... Haluan nähdä kuinka hyvin ohajus ehtii mukaan nopeuden laskematta... Saadaanko siitä tarpeeksi tarkka ?

Toistaiseksi Wiissä on vielä liikaa minulle kysymysmerkkejä... Haluan näyttöjä, enkä pilvilinnoja... Jos Metroid kolmonen on oikeasti hyvä ja asettaa FPS-pelit uudelle tasolle, niin ok... Jos tuleva Mario Galaxy ottaa kunnon irtioton Mario64:sta ja Sunshinestä, niin ok... Jos Hammer eroaa edukseen Wiillä niin hyvä on... Mutta toistaiseksi Wii on ollut minulle vain paljon melua tyhjästä... Kaipa tässä pitää hakeutua sitten hoitoon...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Koskahan saadaan edes jollekin uuden sukupolven konsolille kunnon killer app? Syssyllä ilmestynee esim GTA, jossa olisi potentiaalia, mutta entäs ennen sitä? Kun katselee noita julkaisulistoja niin ei tuolta juurikaan jeesus-pelejä löydy. Ei ole kiirettä kauppaan, ei.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jarppa sanoi:
Koskahan saadaan edes jollekin uuden sukupolven konsolille kunnon killer app? Syssyllä ilmestynee esim GTA, jossa olisi potentiaalia, mutta entäs ennen sitä? Kun katselee noita julkaisulistoja niin ei tuolta juurikaan jeesus-pelejä löydy. Ei ole kiirettä kauppaan, ei.

Jos multi plattari kelpaa pitää sanoa niin OBLIVION taitaa olla aika Killer appi niin XO:lla kuin Ps3:lla puhumattakaan Pc:stä. Tuolla ne kaikki versiot vaan repivät noita 90+ arvosanoja.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oliver sanoi:
Et muista väärin, mutta kyse ei varsinaisesti ollut PS3:n, vaan Cell-prosessorin ominaisuuksista. Innokkaat toimittajat sitten alkoivat haaveilemaan mm. verkkoon kytkettyjen PS3-konsolien tehojakeluista yms.
Mutta vaikka kyse olisikin virheellisesti käännetyistä japanilaisista lähteistä, niin kyllähän syy lopulta on Sonyn, kun eivät voi visioida jollain selkeämmällä kielellä. :rolleyes:

Joo, Sony kertoi, kuinka cell prosessoreja on mahdollista liittää yhteen, kuten legopalikoita ikään (esim.lisätä ketjuun lisää spe:tä jne) eikä suinkaan näitä "kahvinkeitin lisää ps3:n tehoja"-juttuja.

Onhan se hype hypeä, mutta mahtoi herroja naurattaa toimittajien visiot siinä määrin, että unohtivat korjata tuollaisen pikku väärinkäsityksen.. :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Mutta keskustelua hieman enemmän raiteilleen ohjatakseni: jopa PS3blog.netissä on alettu pohdiskella, mitä kaikkia lupauksia Sony onkaan antanut ja sittemmin rikkonut.

Ehditkö pelata sillä XO:llasi yhtään kun näyt käyttävän paljon aikaa ja energiaa hakeaksesi kaikenlaista negaa PS3:sta?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Sorry etukäteen jos ärsytän, mutta mieletöntä lähdekritiikkiä... Nintendowiifanboy.com :D

Tosin ei käy kiistäminen, etteikö Wii menestyisi Amerikassa...


Joo, sorry. Oikeesti mun moka kun unohin laittaa että kannattaa lukea niitä kommentteja uutisen sijasta. Monet valittavat kun eivät ole itselleen wehjettä löytäneet. Eli siis uutisen saattoi jättää vähemmälle huomiolle koska perin puolueellinenhan se sivusto on. :o
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
F-Zero ? Toimi Cube tateilla hyvin... Haluan nähdä kuinka hyvin ohajus ehtii mukaan nopeuden laskematta... Saadaanko siitä tarpeeksi tarkka ?

Sinun viestissäsi oli kyllä aivan tajuttomasti kaikkea mitä pitäisi korjata, mutta taidan jättää ne myöhäisen ajankohdan ja väsymyksen vuoksi muille ainakin toistaiseksi. Vastaan nyt vain tähän vähän merkityksettömämpään asiaan, koska muut eivät välttämättä tähän tajua kaiken muun roskan seasta tarttua.

Excite Truck tekee tuon jo. Ja uskomatonta kyllä siinä pelissä nopeudetkin ovat samaa luokkaa F-Zeron kanssa. Kontrolli on erittäin tarkka ja täysin virheetön ja todistaa hyvin Wiin liikkeetunnistuksen toimivuuden.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Otetaan vaikkapa esim uusin Paper Mario... Ei mitään mullistavaa (paitsi uusi ohjaus), jos verrataan edeltäjäänsä...

Öö, uusi ohjaus? Ei mullistavaa verrattuna edeltäjään? Mistähän ihmeen Paper Mariosta nyt puhut? Nimittäin Super Paper Mariohan on jotain suhteellisen ufoa pelisuunnittelun tasolla, mutta ohjaus on samaa kasibittistä tasoa kuin pelin giganttiset retrospritet. Edelliset PM:t olivat ropeja, nyt tarjolla on metatasohyppely. Olen ihan varma, että jo kolmas Paper Mario -rope olisi saanut kyllästyneemmän vastaanoton kuin ihan uusia ideoita viljelevä konseptin täysi uudelleensovellutus. Super Paper Mario on oikeasti jotain sellaista uuden ja vanhan kekseliästä yhteennaittamista joka pistää miettimään että "Miksei tätä ole ennen tehty?" ja "Viimeinkin!" Mitään vastaavaa peliä ei ole tiedossa millään konsolilla, ja sille on taattu yleisönsä. Peli menikin sekä Amerikan- että Japanin-viikkomyyntien kärkeen.

Gamecubella Nintendo-tyyli oli tosiaan väsynyttä ja henki poissa, mutta yhtiö on petrannut paljon isoilla ja pienillä ratkaisuilla. Sieltä on tullut Sports ja Wario Waren oikea konsoliversio, Mario Galaxy näyttää oikeasti uudistuneen valtavasti myös pelikonseptina eikä vain ohjauksen vuoksi, ja Smash Brosiinkin tuo ihan uutta tunnelmaa Nobuo Uematsun säveltämä musiikki, esimerkkinä pienestä ratkaisusta joka kuitenkin on merkittävä muutos. Enhän minä noista tulevista peleistä voi mitään varmaksi sanoa, mutta hyvät vibat on ainakin ilmassa, ja Nintendo tuntuu oikeasti uudistuneen.

Baron sanoi:
Haluan näyttöjä, enkä pilvilinnoja...

Näyttöjä? DS:ssä on, kaksin kappalein. Tosin kannattaa välttää New SMB:tä, siinä on niitä pilvilinnoja. :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mahewcoro sanoi:
...... Super Paper Mario on oikeasti jotain sellaista uuden ja vanhan kekseliästä yhteennaittamista joka pistää miettimään että "Miksei tätä ole ennen tehty?" ja "Viimeinkin!" Mitään vastaavaa peliä ei ole tiedossa millään konsolilla, ja sille on taattu yleisönsä. Peli menikin sekä Amerikan- että Japanin-viikkomyyntien kärkeen. .........
Niin tai "Täh?" ja "Joko taas?!". Tosin itse pelaan juuri omalla 700 konsolillani Monkey Island kakkosta, joten ymmärrän hyvin ihmisiä joilla on mario-fetissi :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mahewcoro sanoi:
...,hyvät vibat on ainakin ilmassa, ja Nintendo tuntuu oikeasti uudistuneen.

Minustakin tuntuu vahvasti siltä, mutten aio pitää kiirettä...

Mahewcoro sanoi:
Näyttöjä? DS:ssä on, kaksin kappalein. Tosin kannattaa välttää New SMB:tä, siinä on niitä pilvilinnoja. :p
Touche :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

hartzu sanoi:
Ehditkö pelata sillä XO:llasi yhtään kun näyt käyttävän paljon aikaa ja energiaa hakeaksesi kaikenlaista negaa PS3:sta?

Mä oon ihmetellyt pidemmän aikaa, missä välissä eräät oikein pelaavat. Kun melkein jatkuvasti täällä kinastelevat. Todennäköisesti omalla konsolilla ei ole pelattavaa, niin aikaa etsiä muista negatiivisia asioita ja kinata.

No jokainen saa kiksit omalla tavallaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

XShava sanoi:
Mä oon ihmetellyt pidemmän aikaa, missä välissä eräät oikein pelaavat. Kun melkein jatkuvasti täällä kinastelevat. Todennäköisesti omalla konsolilla ei ole pelattavaa, niin aikaa etsiä muista negatiivisia asioita ja kinata.

Xbugsihan omistaa kuitenkin myös PS3:n:)
Olenkin pariin kertaan miettinyt, että ei ole varmaan se yksikkö kovin hyvässä kodissa kun Xbugsi varmaan sättii ja karjuu sille koko ajan siellä.:D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Japanin pelimyynnit viimeviikolta:

01./00. [WII] Super Paper Mario (Nintendo) - 144,192 / NEW
02./00. [PS2] Fate/Stay Night [Realta Nua] (Kadokawa Shoten) - 134,887 / NEW
03./00. [PS2] Persona 3 (Atlus) - 90,369 / NEW
04./00. [NDS] Nodame Cantabile (Bandai-Namco) - 50,785 / NEW
05./00. [PSP] Final Fantasy (Square-Enix) - 48,559 / NEW
06./01. [NDS] Phoenix Wright 4 (Capcom) - 48,296 / 298,482
07./02. [NDS] Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis (Nintendo) - 46,605 / 138,621
08./03. [WII] Wii Sports (Nintendo) - 43,822 / 1,400,788
09./05. [WII] Wii Play (Nintendo) - 30,818 / 1,178,629
10./04. [NDS] Yoshi's Island DS (Nintendo) - 30,815 / 701,247

11./07. [NDS] More English Training (Nintendo)
12./00. [NDS] Atelier Lise: The Alchemist of Orudôru (Gust)
13./06. [NDS] Prof. Layton and the Mysterious Village (Level 5)
14./11. [NDS] New Super Mario Bros. (Nintendo)
15./18. [NDS] More Brain Age (Nintendo)
16./08. [PS2] Musou Orochi (Koei)
17./09. [PS2] Pro Baseball Spirits 4 (Konami)
18./15. [PSP] Monster Hunter Portable 2nd (Capcom)
19./13. [NDS] Word Puzzle Mojipittan DS (Bandai-Namco)
20./19. [NDS] Mario Kart DS (Nintendo)
21./21. [NDS] Animal Crossing Wild World (Nintendo)
22./23. [NDS] Brain Age (Nintendo)
23./00. [NDS] Academy Alice: Excited, Happy Friends (Kids Station)
24./22. [NDS] English Training (Nintendo)
25./27. [NDS] Common Knowledge Training (Nintendo)
26./28. [NDS] Dragon Quest Monsters Joker (Square-Enix)
27./17. [PSP] Gundam SEED Alliance vs. ZAFT Portable (Bandai-Namco)
28./14. [PS2] Naruto: Shippuuden N-Ultimate Accelerator (Bandai-Namco)
29./16. [PS2] Kingdom Hearts II: Final Mix+ (Square-Enix)
30./00. [NDS] Clubhouse Games Online (Nintendo)

Itse olen erittäin tyytyväinen PLAYSTATION3 -pelien loistavaan menekkiin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Sitten suostun kuuntelemaan tuollaista vittuilua, kun teikäläiseltä löytyy hyllystä 30 kpl "Only for Gamecube" nimikettä...

No tapa se on sekin kohdata todellisuus.

Sorry, mutta minulle ei vaan enää riitä Nintendon suht yllätyksetön laatu tehdä näitä pelejä... Otetaan vaikkapa esim uusin Paper Mario... Ei mitään mullistavaa (paitsi uusi ohjaus), jos verrataan edeltäjäänsä... Itse asiassa edeltäjänsä saanut kai parempia arvioita maailmalla... Tuleva SSBM ? Älkää pettykö nyt hirveästi, jos se ei mitään niin mullistavaa olekaan... Laatutuotanto varmasti, mutta Cube versio ajoi/ajaa asiaansa... F-Zero ? Toimi Cube tateilla hyvin... Haluan nähdä kuinka hyvin ohajus ehtii mukaan nopeuden laskematta... Saadaanko siitä tarpeeksi tarkka ?

En tiedä mistä näitä tietojasi revit, mutta vaihda osoitetta. Ei Paper Mariossa mitään uutta ohjausta ole. Se on tasoloikan ja roolipelin hybridi. Niin ja unohditko sen, että pelin maailma on samalla kaksi ja kolmiulotteinen ja näiden välillä voi vaihdella reaaliajassa ? Vanhaa paskaa ja yllätyksettömyyttähän se.

F-zerosta ei vielä ruutuakaan ole näkynyt ja Brawlistakaan ei vielä hirveästi tiedetä.
Toistaiseksi Wiissä on vielä liikaa minulle kysymysmerkkejä... Haluan näyttöjä, enkä pilvilinnoja... Jos Metroid kolmonen on oikeasti hyvä ja asettaa FPS-pelit uudelle tasolle, niin ok... Jos tuleva Mario Galaxy ottaa kunnon irtioton Mario64:sta ja Sunshinestä, niin ok... Jos Hammer eroaa edukseen Wiillä niin hyvä on... Mutta toistaiseksi Wii on ollut minulle vain paljon melua tyhjästä... Kaipa tässä pitää hakeutua sitten hoitoon...

Metroid ei ole FPS.

Sadannetta kertaa. MIKÄ konsoli on parien ensimmäisten kuukausien aikana loistanut ? No Wii sentään on siinä ajassa tuonut peleihin jo UUTTA.

Ja tällaisena välikysymyksenä olisi mielenkiintoista tietää, että pelaatko sinä ylipäätään mitään pelejä enää ? Jos "heiluminen" ei kiinnosta, uudet klassikko-sarjojen osat uudella ohjaustavalla eivät kiinnosta ja klassikko-sarjojen uudet osat vanhalla ohjauksella eivät kiinnosta. Kryptistä. Niin ja toivon sitten vaikkapa jonkinlaista debattia näistä asioista enkä mitään selontekoa DS:n ruuduista ja pilvilinnoista.

Metroid-asiankin päätit skipata ?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom