Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas sanoi:
Jos vaikka sanoisit esim. tietokonepuolella tällä hetkellä vastaavan pelin joka hakkaa mm Gears of Warsin, tai vaikkapa Wiin Zeldan?

Taitaapa olla hiljaista.Moniko pc pelaaja odottaa tällä hetkellä jotain peliä yhtä paljon kuin esimerkiksi XO:llan ja PS3:Sen omistajat Devil May Cry 4:ää?Pelitarjonnassa anteeksi vaan,konsolit hakkaavat pc:t nykyään (IMO)

Eiköhän nuo pelien paremmuus ole aivan henkilökohtaista. Moni PC-pelaaja odottaa Bioshockia kuin uskovaiset Jeesuksen toista tulemista, sama homma Fallout 3:sen kanssa. Nämä todella ovat aivan puhtaasti mielipideasioita, joten turha pitää faktana paremmuudesta sitä, miten muutamaa konsolipeliä odotetaan 'paljon'. Fakta on se, että tietokoneella on laajempi pelivalikoima, mutta enpä osaa sanoa paremmuudesta yhtään mitään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Luckyman sanoi:
Olisikin näin helppoa.. :)

Ei toimi pelit kuin retail-versioina tällä hetkellä.

Pikkulinnut visertävät että kuluvan kuun 11. päivä rytisee. Saapa nähdä... :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Danzig sanoi:
Eiköhän nuo pelien paremmuus ole aivan henkilökohtaista. Moni PC-pelaaja odottaa Bioshockia kuin uskovaiset Jeesuksen toista tulemista, sama homma Fallout 3:sen kanssa. Nämä todella ovat aivan puhtaasti mielipideasioita, joten turha pitää faktana paremmuudesta sitä, miten muutamaa konsolipeliä odotetaan 'paljon'. Fakta on se, että tietokoneella on laajempi pelivalikoima, mutta enpä osaa sanoa paremmuudesta yhtään mitään.

Ja S.T.A.L.K.E.R:ia ei kannata unohtaa. Aivan loistava. Raiskaa oikeasti kaikki next gen räiskinnät yksinpelissä. Eli peeceellä hyviä pelejä tulee koko ajan, jopa niitä jumalpelejä. Uusimmassa tiltissä oli uutinen että kiinnostus tietokoneella pelaamista kohtaan oli noussut 48 prosenttia. Ei kannata ikinä väheksyä puuceetä pelikoneena, siksi minun mielestä siitä voi täälläkin keskustella.

Meinaan yksi syy JOS xbox/ps3 floppaa VOI olla se että ne yrittää olla liikaa tietokoneita ja haastaa tietsikan sen omilla vahvuuksilla.

Konsolipelaamisen yksi vahvuus on sen nopeus ja helppous, mihinkä minäkin nyt olen viehättynyt. Wiin käynnistäminen aloitusvalikkoon kestää jonkun 8 sekunttia jonka jälkeen voi tsekata netistä jotain/aloittaa pelaaminen, telkkarikin on hitaampi. Taitaa olla kaikilla konsoleilla sama. Helppoa ja nopeaa :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas sanoi:
Miten se tekisi minusta tyhmän?Edelleen koetan sanoa että minua ei jaksa innostaa tietokoneella pelaaminen tällä hetkellä.Miksi rupeaisin siihen yhtäkkiä investoimaan?Kun en ole niin ennenkään tehnyt.Mikä siinä on niin vaikea tajuta?Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.Ei ole kyse "tyhmyydestä" tai "osaamattomuudesta"

En minä kommentoinut sinun päätöstäsi olla pelaamatta PC:llä. En minäkään sillä nykyään paljoa pelaa. Kommentoin vain sitä, että tuo näppiksen ja hiiren langallisuus ei ole mikään perustelu sille, miksi PC:llä ei voisi pelata kunnon TV:ssä. Jos siis pelaisit PC:llä ja sinua kiinnostaisi pelata sitä isossa TV:ssä, olisi omaa tyhmyyttä olla hommaamatta langatonta näppistä ja hiirtä. Investointi ei ole todellakaan suuri. Ja nykyään niitä tuskin erikseen tarvitsee hommata, koska ne tulevat todennäköisesti konepaketin mukana.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Ja S.T.A.L.K.E.R:ia ei kannata unohtaa. Aivan loistava.

Stalker on idealtaan ja tunnelmaltaa aivan loistava. Valitettavasti toteutus ei ole paras mahdollinen. Peli on täynnä pieniä ja vähän suurempiakin huonoja puolia. En nyt tässä rupea niitä erittelemään, koska aihe on tälle aika väärä. Mutta jos jotakuta peleissä kiinnostaa meininki ylitse kaiken muun niin suosittelen tätä kokeilemaan. Minulle Stalker oli lopulta lähinnä hukattua potentiaalia, mutta tunnelma ja meininki pelissä on hyviä. Ja minä kyllä arvostan tunnelmaa erittäin korkealle. Silti pelin huonot puolet veivät voiton.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Kaikki tulevatkin konsolipelit toimivat sillä perusmallillakin ainakin tämän uuden sukupolven elinkaaren loppuun asti, eikä uusien pelien takia tarvitse ostaa mitään uusia osia konsoliin.

Näinköhän tulee olemaan, mikäli tämä sama kehitys jatkuu. Pahaa pelkään, että jos lykkään vaikka 5:n vuoden päästä julkaistavan uuden pelin nykyiseen 360/ps3'een, niin mitenkähän mahtaa silloin tilanne olla? Nykyisen kehityksen valossa en enää uskallakaan allekirjoittaa tuota. Tietysti asia voidaan kiertää siten, että seuraava konsolisukupolvi julkaistaan jo vaikka parin vuoden päästä. Silloinhan tosiaan kävisi niin, että kaikki pelit toimisivat 'nykyisen konsolisukupolven loppuun asti', se 'loppu' vaan tulisi kovin paljon nopeammin kuin ennen.

Uusimmat PC-pelit eivät edelleenkään pyöri kunnolla/ollenkaan vanhoilla näyttiksillä. Tämä ei tule muuttumaan, sillä miten kehitys muuten menisi eteenpäin?

Mutta tätähän minun huoleni juuri koskee, sillä näin on käymässä myös konsoleissa. Sillä eihän nykyisin enää konsolipelitkään toimi tuosta vaan uudella tai vanhalla raudalla. Jos haluaisin pelata vaikka jotakin ihan juuri julkaistua uutta ps3-peliä ps2'llani, niin sehän ei (tietysti) onnistu, koska rauta on vanhaa. Ihan kuten olisi tilanne tietokoneenkin kanssa, nyt ostettu peli ei toimi vanhalla raudalla. Mutta miten on, toimiiko kaikki vaikka vuonna 2006 julkaistut ps2/xbox -pelit uusilla saman valmistajan konsoleilla (ps3/360)? No ei toimi! (Hauskana sivuhuomautuksena se, että ilmeisesti kuitenkin kaikki 2006 pelit toimivat uusissa tietokoneissa). Mutta siis pointtina on se, että yhä enenemässä määrin konsolit ovat menettämässä niitä etujaan (esim. täydellinen taaksepäin yhteensopivuus, elinkaaren pituus), mitä niillä on minun mielestäni ollut. Konsoleista on tulossa aivan yhtä rautariippuvaisia kuin pc on ollut.

Konsolien firmikset ovat ilmaisia. Jos ei ole nettiyhteyttä, maahantuojalta saa levykkeen josta firmiksen voi ladata koneelle hyvin helposti. Onhan tuossakin tietty oma pieni vaivansa vaikka ilmaista onkin, mutta internetin hyödyntämismahdollisuuksien myötä konsolipelaaminen on tietysti muuttunut jonkin verran ja koko ajan lähenee PC-touhuja. "Modeja" ja laajennuksia saa jo nyt ladattua konsolipeleihin.

Minulle pelikonsoli on lelu, viihde-elektroniikkaa, jonka täytyisi toimia vaivattomasti ja varmasti. Jo pelkästään se, että leluun täytyy ylipäätään latailla 'firmiksiä' , ei sovi minun ajatusmaailmaan. Kun alan leikkimään, niin en haluaisi räplätä yhteyksien tai firmiksien kanssa. Jos lelu maksaa 49,-, niin siinä voi olla vikoja ja puutteita ja jos en siitä pidä, niin nakkaan sen roskiin. Mutta jos lelu maksaa 199,-/299,-/399,-/499,-, niin minusta sen kyllä pitäisi toimia heti, yhdistämättä verkkoon nyt ja aina.

Siinä vaiheessa jos/kun konsoleihin täytyy ostaa uusia kalliita osia (tyyliin näyttisraudat) jo vuoden-parin sisällä konsolin ostosta, seuraava yhtälö on todellisuutta: konsolipeli = PC-peli. Toivon että näin ei koskaan tapahdu, sillä siinä vaiheessa oma kiinnostus pelaamiseen lopahtaa.

Jos 'kehitys' jatkuu tätä vauhtia, niin näemme jo parin vuoden sisällä taas uuden konsolisukupolven, jonka tulevat pelit eivät välttämättä enää toimi nykyisissä laitteissa, eikä nämä nykyiset toimi niissä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jokos konsolisota päättyi kun täällä ruvettiin sotimaan tietokoneita vastaan?

Psyko sanoi:
Kaikki tulevatkin konsolipelit toimivat sillä perusmallillakin ainakin tämän uuden sukupolven elinkaaren loppuun asti, eikä uusien pelien takia tarvitse ostaa mitään uusia osia konsoliin.

Xbox 360 Core on vaihtokauppaa saituuden ja toiminnallisuuden välillä. Kovalevystä on maksettava käypä hinta. Jotkut luulivat, että kaikki pelit toimivat niin, että kovalevyä ei tarvitsisi hankkia. He olivat väärässä.

Psyko sanoi:
Siinä vaiheessa jos/kun konsoleihin täytyy ostaa uusia kalliita osia (tyyliin näyttisraudat) jo vuoden-parin sisällä konsolin ostosta, seuraava yhtälö on todellisuutta: konsolipeli = PC-peli. Toivon että näin ei koskaan tapahdu, sillä siinä vaiheessa oma kiinnostus pelaamiseen lopahtaa.

On konsoleita ennenkin päivitelty lisäpalikoilla. Famicomin Disk Drive, Megadriven 32X, Sega Saturnin lisämuisti, Nintendo 64:n Expansion Pak (ja N64DD), vanhan PS2:n verkkoadapteri (& kiintolevy). Raja uuden laitteen ja päivitetyn komponentin välillä on häilyvä, mutta joskus ihan oikeasti on täytynyt ostaa konsoliinsa päivitys, että tietyt pelit toimivat. Tosin, lisäpalikat ovat yleensä olleet huonossa suosiossa, joten ehkä tuo kiinnostuksen lopahtaminen pätee suuressakin mittakaavassa. Konsolipelaajat haluavat pelata sillä laitteella, joka aikanaan tuli ostettua, ja jos peli vaatii minkäänlaista laajennusta, niin sitten peli ja laajennus jäävät helposti ostamatta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Stalker on idealtaan ja tunnelmaltaa aivan loistava. Valitettavasti toteutus ei ole paras mahdollinen. Peli on täynnä pieniä ja vähän suurempiakin huonoja puolia. En nyt tässä rupea niitä erittelemään, koska aihe on tälle aika väärä. Mutta jos jotakuta peleissä kiinnostaa meininki ylitse kaiken muun niin suosittelen tätä kokeilemaan. Minulle Stalker oli lopulta lähinnä hukattua potentiaalia, mutta tunnelma ja meininki pelissä on hyviä. Ja minä kyllä arvostan tunnelmaa erittäin korkealle. Silti pelin huonot puolet veivät voiton.

Onhan siinä huonotkin puolensa niinkuin lähes kaikissa peleissä.

Mutta joo, itseäkin on entistä enemmän ruvennut konsolipelaaminen kiinnostamaan. Nyt kun katoin tiltin niin tuli jo pieni halu ostaa boxi kun fortsa näytti niin makealle :)

(Enhän sitä tee koska raha ja aika ja sillein) Muutos ajattelutavassa on vain niin iso, ennen aattelin konsolipelejä jotenkin kovin ohuiksi kokemuksiksi.

Muokkaus:
Ainiin, centauri. Itse ajattelen että konsoleiden päivittäminen on ihan jees, sillä saadaan softa pysymään ajan tasalla ja konsolin monipuolisuustta pystytään lisäämään pikkuhiljaa. Esim. joku uusi lisälaite. Konsoleiden päivittäminen kumminkin on nykyäänkin vielä niin helppoa.

Muokkaus:

On konsoleita ennenkin päivitelty lisäpalikoilla. Famicomin Disk Drive, Megadriven 32X, Sega Saturnin lisämuisti, Nintendo 64:n Expansion Pak (ja N64DD), vanhan PS2:n verkkoadapteri (& kiintolevy). Raja uuden laitteen ja päivitetyn komponentin välillä on häilyvä, mutta joskus ihan oikeasti on täytynyt ostaa konsoliinsa päivitys, että tietyt pelit toimivat. Tosin, lisäpalikat ovat yleensä olleet huonossa suosiossa, joten ehkä tuo kiinnostuksen lopahtaminen pätee suuressakin mittakaavassa. Konsolipelaajat haluavat pelata sillä laitteella, joka aikanaan tuli ostettua, ja jos peli vaatii minkäänlaista laajennusta, niin sitten peli ja laajennus jäävät helposti ostamatta.

Periaatteessa näin. Mutta yhdestä lisäjutusta olen valmis maksamaan extraa jopa. Eli ratista. Mutta muuten haluan että kun konsolin ostan niin siihen ei mitään lisäpalikkaa tarvia ostaa että se toimisi kunnolla. (Ja headsetistä)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Pahaa pelkään, että jos lykkään vaikka 5:n vuoden päästä julkaistavan uuden pelin nykyiseen 360/ps3'een, niin mitenkähän mahtaa silloin tilanne olla? Nykyisen kehityksen valossa en enää uskallakaan allekirjoittaa tuota.
Minä uskallan. Kyllä konsolien tekijät tietävät miksi niitä ostetaan. Mutta nyt riitti ainakin omalta osaltani tämä konsolit vs. PC -keskustelu. Kuten Mahewcoro kommentoi, ei kuulu tämän threadin aihepiiriin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mahewcoro sanoi:
Jokos konsolisota päättyi kun täällä ruvettiin sotimaan tietokoneita vastaan?

No höh! Etkö mukamas ole kuullut? Wii voitti. Oblivionkin tulee sille... :rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Kyllä konsolien tekijät tietävät miksi niitä ostetaan.

Vai tietävätkö...? Onko 360 pyyhkinyt jo vuoden pöytää? Tuliko ps3 ja valloitti pelimaailman? Mitä (koti)konsolia tällä hetkellä ostetaan eniten? Kuka 'tiesi' väärin?

Entäpä jos valtaosa ihmisistä ei halua konsoliltaan nettiyhteyttä, nettipelejä, mesettelyä, firmiksiä, päivityksiä, yhteensopivuusongelmia ja äänestävät lompakollaan. Jatkavat vaikka ps2'n ostamista tai ostavat Wiin.

Konsolivalmistajatkin voivat tehdä hirvittäviä mokia, johan se on nähty. Eli eivät he 'tiedä'.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Luckyman sanoi:
Olisikin näin helppoa.. :)

Ei toimi pelit kuin retail-versioina tällä hetkellä.
Sen verran virheellistä infoa postasin että hommaan tarvitaan ISOloaderi mutta taitaa olla joko saatavilla jo nyt tai tulossa viikon sisään. Samoin se PS3 näköjään pelaa kuin PSP tuolla saralla eli onnistuu piraattitouhut myös sillä. Varmaan samanlaista menoa luvassa kuin PSP:llä.

Edit: hidas olin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Entäpä jos valtaosa ihmisistä ei halua konsoliltaan nettiyhteyttä, nettipelejä, mesettelyä, firmiksiä, päivityksiä, yhteensopivuusongelmia ja äänestävät lompakollaan. Jatkavat vaikka ps2'n ostamista tai ostavat Wiin.

Mielestäni tämä valitus on kuitenkia ennenaikaista. Mitkään noista mainitsemistasi asioista eivät ole pakollisia. Jos nyt firmis täytyykin peliä varten päivittää niin sen saa automaattisesti ja helposti pelin mukana. Nuo yhteensopivuusongelmat vanhojen pelien kanssakin ovat aika turha valituksenaihe tässä mielessä, koska se yhteensopivuus on vain plussaa. Ennen mitään yhteensopivuutta ei edes ollut eikä siitä nyttenkään tarvitse välittää. Nuo yhtensopivuusongelmat noin muuten ovat kyllä ärsyttäviä.

Se mitä haen takaa on se, että konsoleita voi vielä pelata aivan kuten ennenkin. Välittämättä mistään muusta. Vasta siinä vaiheessa kun oikeasti on pakko päivittää konettaan pelatakseen uusia pelejä voidaan huolestua. Tähän asti kaikki muu on kuitenkin ollut vain plussaa. Ei pakollista. Itse pelaaminen sujuu kuten ennekin. Ainoa negatiivinen asia on ollut XO:n joidenkin pelien kovalevyn tarve, jolloin core-versiolla nuo eivät suoraan toimi. Ongelma tässä minun mielestäni on kyllä enemmänkin tuo koko core-version olemassaolo.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Vai tietävätkö...? Onko 360 pyyhkinyt jo vuoden pöytää? Tuliko ps3 ja valloitti pelimaailman? Mitä (koti)konsolia tällä hetkellä ostetaan eniten? Kuka 'tiesi' väärin?

Entäpä jos valtaosa ihmisistä ei halua konsoliltaan nettiyhteyttä, nettipelejä, mesettelyä, firmiksiä, päivityksiä, yhteensopivuusongelmia ja äänestävät lompakollaan. Jatkavat vaikka ps2'n ostamista tai ostavat Wiin.

Konsolivalmistajatkin voivat tehdä hirvittäviä mokia, johan se on nähty. Eli eivät he 'tiedä'.

Pelejä harrastava ihminen haluaa ensisijaisesti hyviä pelejä, ja mieluummin myös nettipelejä joissa voi kilpailla ja harrastaa muiden ihmisten kanssa, harvemmin kun omasta kämpästä sitä peliseuraa löytyy. Tällä hetkellä ylivoimaisesti paras pelikone on 360 koska pelikirjasto on ehtinyt kasvamaan. Jos ihmiset ostavat Wiitä vielä kahden vuoden kuluttua, olet oikeassa, koska silloin siellä on otettu johtoasema hyvien pelien suhteenkin. Tähän itse en usko sekuntiakaan, ennenkuin Nintendo todistaa väittämäni vääräksi. Liian monta pelisarjaa mitkä peruspelaajaa kiinnostaa edellisiltä sukupolvilta (Itse kun aloitin pelaamisen uudestaan GTA IIIn aikaan) menee ohi, niitä on paha paikata. Novelty-kikkailut ohjaimella riittää tasan niin pitkään kun ihmiset alkaa kysymään niitä oikeita pelejä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Entäpä jos valtaosa ihmisistä ei halua konsoliltaan nettiyhteyttä, nettipelejä, mesettelyä, firmiksiä, päivityksiä, yhteensopivuusongelmia ja äänestävät lompakollaan. Jatkavat vaikka ps2'n ostamista tai ostavat Wiin.

Konsolivalmistajatkin voivat tehdä hirvittäviä mokia, johan se on nähty. Eli eivät he 'tiedä'.

Ihan samalla tavalla saa wiinkin kanssa firmiksiä latailla ja nettiyhteyksiä säätää kuin muillakin uusilla konsoleilla. Minusta nettipelaamisen puuttuminen Wiistä ainakin toistaiseksi on juuri sitä, puute.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Pelejä harrastava ihminen haluaa ensisijaisesti hyviä pelejä, ja mieluummin myös nettipelejä joissa voi kilpailla ja harrastaa muiden ihmisten kanssa, harvemmin kun omasta kämpästä sitä peliseuraa löytyy. Tällä hetkellä ylivoimaisesti paras pelikone on 360 koska pelikirjasto on ehtinyt kasvamaan. Jos ihmiset ostavat Wiitä vielä kahden vuoden kuluttua, olet oikeassa, koska silloin siellä on otettu johtoasema hyvien pelien suhteenkin. Tähän itse en usko sekuntiakaan, ennenkuin Nintendo todistaa väittämäni vääräksi. Liian monta pelisarjaa mitkä peruspelaajaa kiinnostaa edellisiltä sukupolvilta (Itse kun aloitin pelaamisen uudestaan GTA IIIn aikaan) menee ohi, niitä on paha paikata. Novelty-kikkailut ohjaimella riittää tasan niin pitkään kun ihmiset alkaa kysymään niitä oikeita pelejä.

Tää on nyt taas tätä lässyn lässyn lää -juttuja. Jos olet pikkaisenkaan seurannut tätä ketjua niin tietäisit että wiille pitäisi tulla seuraavia pelejä tämän vuoden aikana:
-Mario galaxy
-metroid 3
-smash brosh brawl
-battallion wars 2
-no more heroes
-opoona
-NiGHTS
-manhunt 2

Ja tässä on vain suhteellisen varmoja pelejä tälle vuodelle listattuna ja kaikki muut manhunttia lukuunottamatta on wiin ekslusiiveja. Luulisi peruspelaaja löytävän pelattavaa noista. Itse löydän ainakin. Ja luulen että niin löytää pari muutakin foorumistia.

Ikävä tosiasiahan on se että nintendon ei tarvitse kiirehtiä minkään pelin kanssa nyt koska enempää koneita ei tällä hetkellä pystytä myymään ja kiinnostus ei ole vieläkään laantunut. V*tumainen tilanne pelaajalla nyt kun joutuu odottelemaan noita. Kovin mieluusti minä battallion warssia pelaisin :o

Muokkaus:

Kappas kerpelettä, samantyyppinen lista päätynyt konsolifinin etusivulle :D
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=cube&id=2029
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:

Oli joo, luin koko haastattelun. Oletteko te samaa mieltä että japanilaiset pelintekijät ovat teknologisesti usan vastaavia jäljessä?

Tässä on mielenkiintoinen tutkimus: wiin omistajat ovat kiinnostuneempia online-peleistä kuin boxin ja pleikkarin. Aika mielenkiintoinen tulos. Luulisi X0:n omistajien olevan se ryhmä jota eniten kiinnostaa online pelit.
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=5503&Itemid=2
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Uutissälää muropaketista:
PlayStation 3:n tuotantokustannukset voivat laskea jopa 100 dollarilla, kun sinisten laserien PUH-yksiköiden (Pick-Up Head) toimitukset ovat kasvaneet ja hinnat laskeneet, kertoo DigiTimes taiwanilaisilta pelikonsoli- ja komponenttivalmistajilta saamien tietojen mukaan.

iSuppli-tutkimusyritys on lisäksi laskenut Xbox 360 Eliten valmistuskustannuksiksi 323,30 dollaria, kun PlayStation 3:n valmistaminen kustantaa jopa 840,35 dollaria.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom